MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net getrained met jullie handschoenen! Zitten lekker mooie handcshoenen voor goeiie prijs, grappig gelijk vroeg iemand waarvheb je die mooie handschoenen gekocht ik heb ook n beetje last van mn handen hier.. Gelijk ff reclema voor jullie gemaakt [emoji6]

Dat begrijp ik. Zoals aangegeven betreft het alleen de Whey Perfection, we begrijpen dat daarin het vertrouwen in ons huismerk voor sommige mensen weg is. Daar doen we alles aan te herstellen. De andere producten kloppen. Uiteraard zijn we achter de schermen nu druk bezig alles uit te laten zoeken zodat we dit ook kunnen bewijzen, want natuurlijk ligt die bal bij ons. Echter om nu zomaar dingen te gaan roepen, is nou ook niet vriendelijk. Zoals aangegeven, we hebben een fout gemaakt, maar dat betekent in mijn ogen geen vrijbrief om continu zulke opmerkingen te maken en het hele fora ermee te vervuilen.;)

Wat ik nog steeds niet snap en wat jullie verder overal maar blijven beweren:

Jullie zijn "te goed van vertrouwen geweest richting AminoLabs". Als je dit zo stelt hebben jullie dus zelf nooit apart nog getest (zoals DBB'ers onlangs wel hebben gedaan) op Whey Perfection. Ik ga er vanuit dat al jullie andere huismerk producten dus ook niet op een dergelijke manier getest worden/zijn (Ik neem aan dat als je het best verkopende product al niet test, dit bij de rest al helemaal niet gebeurt).

Hoe kan je dan blijven zeggen "De andere producten kloppen". Hoe weet je dat zo zeker en als je het niet zeker weet, hoe kan je dat dan (herhaaldelijk) zo stellen?

Ik vind het zeer legitieme vragen van DBB'ers of andere producten (casein, isolaat) wel kloppen en vind het heel apart hoe makkelijk dat elke keer afgewimpeld wordt.

Dat begrijp ik. Zoals aangegeven betreft het alleen de Whey Perfection, we begrijpen dat daarin het vertrouwen in ons huismerk voor sommige mensen weg is. Daar doen we alles aan te herstellen. De andere producten kloppen. Uiteraard zijn we achter de schermen nu druk bezig alles uit te laten zoeken zodat we dit ook kunnen bewijzen, want natuurlijk ligt die bal bij ons. Echter om nu zomaar dingen te gaan roepen, is nou ook niet vriendelijk. Zoals aangegeven, we hebben een fout gemaakt, maar dat betekent in mijn ogen geen vrijbrief om continu zulke opmerkingen te maken en het hele fora ermee te vervuilen.;)

Ik heb wel die post al gerapporteerd, even afwachten wat er gebeurd:D

- Hoe weet je zo zeker dat het klopt als je het niet getest hebt?

- Wat was er mis met die post dan?

De andere producten kloppen niet totdat het tegendeel bewezen is. Dit is wel heel makkelijk. Eerst houden jullie de klant voor de gek met de whey perfection. Hierover waren jullie in eerste instantie ook zo zeker: Het zou allemaal kloppen, wat achteraf dus niet zo was. Kom dus maar over de brug met die testen. Tot het moment dat jullie met degelijke testen komen die bewijzen dat de producten als smart protein, micellar casein, isolaat perfection en alle andere aanverwante producten wel 'kloppen', kloppen deze producten in mijn ogen niet.

Waarom geef je dan antwoord op die post? Waarom rapporteer je die post? Is toch gewoon de waarheid? En een normale vraag? :eek:
Het is ook een grapje ;) Maar zo'n reactie voegt weinig toe van degene die dat plaatst. We willen gerust op vragen reageren, maar als er continu dingen geroepen worden en niet nuttige reacties geplaatst worden, gaan we niet op alles in. We willen graag een stukje extra service verlenen op dbb, met heel veel plezier, want we zijn van origine zelf ook krachtsporters, alleen continu flauwe reacties zitten we hier niet voor. We blijven ons lekker focussen op nieuwe en goede producten en gaan zorgen dat ons huismerk onverslaanbaar wordt :1e: We hebben een flinke deuk opgelopen, maar zijn achter de schermen 200% bezig alles kloppend (meer analyses, meer informatie op de website etc etc. Dus daar gaan we flink mee aan de slag) te maken daarin zo zoveel mogelijk vertrouwen te winnen. Dat kost alleen tijd :)

Daarom hebben we nu mega-korting op Amerikaanse producten en komen in 2015 weer heel veel leuke producten aan:D
BF_banner_product_mega-korting.jpg

Ik snap dat niet alle vragen kunnen worden beantwoord, dus nogmaals: Wanneer verwachten jullie testen te kunnen overhandigen van de nieuwe batchen?
Kwestie van tijd, heb ik geen zicht op het termijn nu. Zodra ze er zijn
Een tijdje (lees: na de 1e lab test) terug klopte de label van de WP ook ;);)
Je opmerking is begrijpelijk maar klopt nu 100%. Daar werken we kei hard aan en zorgen dat we het vertrouwen terug gaan winnen!
thenks foor de korrektie. waar ken ik bylezzen folgun?:D

De andere producten kloppen niet totdat het tegendeel bewezen is. Dit is wel heel makkelijk. Eerst houden jullie de klant voor de gek met de whey perfection. Hierover waren jullie in eerste instantie ook zo zeker: Het zou allemaal kloppen, wat achteraf dus niet zo was. Kom dus maar over de brug met die testen. Tot het moment dat jullie met degelijke testen komen die bewijzen dat de producten als smart protein, micellar casein, isolaat perfection en alle andere aanverwante producten wel 'kloppen', kloppen deze producten in mijn ogen niet.

Duurt wel lekker lang zo'n test he:rolleyes:

Iedereen weet dat ze daar dezelfde truc mee uit proberen te halen als met die perv whey. Formule aanpassen en oude product laten uitlopen, binnenkort heel trots komen doen met een test op het nieuwe product.

De enigen die ze nog voor de gek weten te houden zijn zichzelf en een verdwaalde fanboy.

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Je opmerking is begrijpelijk maar klopt nu 100%. Daar werken we kei hard aan en zorgen dat we het vertrouwen terug gaan winnen!

thenks foor de korrektie. waar ken ik bylezzen folgun?:D Wat is er mis met jou?

Pas nou op met dat "het klopt 100 procent"...

Duurt wel lekker lang zo'n test he:rolleyes:

Iedereen weet dat ze daar dezelfde truc mee uit proberen te halen als met die perv whey. Formule aanpassen en oude product laten uitlopen, binnenkort heel trots komen doen met een test op het nieuwe product.

De enigen die ze nog voor de gek weten te houden zijn zichzelf en een verdwaalde fanboy.

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Pas nou op met dat "het klopt 100 procent"...
We zitten hier ook voor de lol en willen onze klanten graag helpen. Het is een verlengstuk van onze service. We moeten het wel leuk houden hier.:cool: Ondanks de gehele situatie, wat erg vervelend is en wij betreuren. Dit had nooit mogen gebeuren en hebben we van geleerd. De analyes laten uitvoeren gebeurd (aminozuurprofiel duurt echt wel langer dan 2-3 dagen hoor) en willen alles in orde maken voor de site. Die moet dat ook ondersteunen. We kunnen niets anders dan ons best doen.:cool: We willen niets anders de klap zo goed mogelijk te boven komen. ;) Kwestie van tijd dus.

Jullie hebben het steeds over vertrouwen terugwinnen. Posts waar jullie het een beetje moeilijk krijgen zoals mijn vorige post wordt niet op gereageerd. Dat wekt niet erg veel vertrouwen.

Ben benieuwd wat jullie tactiek is in deze om het vertrouwen van de consument terug te winnen.

kortingen geven dat zie je toch al.

• Like
Waarderingen: JaSz
Een tijdje geleden kocht ik bij jullie Now Foods - BetterStevia® Organic Extract Powder, maar die vind ik nu niet meer terug in jullie shop. Komt deze nog terug of is deze uit assortiment?

Sinds kort is er Now Foods Nederland, deze hebben de inkooprechten van dit merk. Daar moeten we het sindskort inkopen en vandaar je ook Nederlandse etiketten vind en de inhoud van verpakkingen veelal minder capsules hebben. Dat betekent ook dat veel Now Foods producten die we voorheen zelf inkochten vanuit de VS, nu niet meer in kunnen kopen. Puur omdat ze bijv. niet leverbaar zijn.

En waar kan ik het dan aankopen? Amazon en www.now-2-u.com zelf leveren het niet in België.

dat komt omdat jij telkens onnodige vragen stelt.

Pfff wat een gezeik allemaal,
Ik kan t wel begrypen als je veel inkoopt en eenrelatie opbouwt met een leverancier bouw je vertoruwen op dat t "goed" zit. Helaas op n pijnlijke manier ondervinden dat t niet altyd zo gaat. Maar idd nu ervan leren vaker testen en ook andere producten scherp testen hoop ik (mass perfection micellar smart), zodat jullie de leverancier controleren dat t niet weer gebeurd.
(Gaan jullie nu ook smart protein enzo ook testen?)

Pfff wat een gezeik allemaal,
Ik kan t wel begrypen als je veel inkoopt en eenrelatie opbouwt met een leverancier bouw je vertoruwen op dat t "goed" zit. Helaas op n pijnlijke manier ondervinden dat t niet altyd zo gaat. Maar idd nu ervan leren vaker testen en ook andere producten scherp testen hoop ik (mass perfection micellar smart), zodat jullie de leverancier controleren dat t niet weer gebeurd.
(Gaan jullie nu ook smart protein enzo ook testen?)

Ik denk dat je vergeten bent je bestelnummer te vermelden, zou je die nog even kunnen sturen? dan maken we er wat moois van

Raf jij kan er niets aan doen maar je baas ziet effe 100euro + aan z'n neus voorbijgaan aan z'n gesjoemel! Wens hem fijne feestdagen :)

XXL Nutrition - Whey Isolaat, 2500 gram
Chocolade: 2 x 2 x € 47,50 = € 95,00
XXL Nutrition - Xtreme Test, 90 caps 1 x € 37,50 = € 37,50
XXL Nutrition - Multivit, 120 tabs 1 x € 16,50 = € 16,50
Percentagecoupon € -29,80
Verzendkosten € 0,00
Betaalkosten € 0,00
Totaal € 119,20

dat komt omdat jij telkens onnodige vragen stelt.
Ik stel geen onnodige vragen. B&F heeft een fout gemaakt en die is in mijn ogen nog niet hersteld. Vervolgens lijkt het erop dat ze dezelfde fout weer bij hun andere producten gaan maken.

Blijf jij maar lekker naïef ;)

Jullie hebben het steeds over vertrouwen terugwinnen. Posts waar jullie het een beetje moeilijk krijgen zoals mijn vorige post wordt niet op gereageerd. Dat wekt niet erg veel vertrouwen.

Ben benieuwd wat jullie tactiek is in deze om het vertrouwen van de consument terug te winnen.
We proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden hier, we missen soms een aantal. We willen ook doorgaan met nieuwe producten etc etc. Wat er met de Whey gebeurd is, valt niet goed te praten, maar we willen wel verder. Daar ligt de focus op. Een andere afdeling is achter de schermen druk bezig alles in orde te maken mbt de Whey en andere kritische huismerkproducten die belangrijk voor ons zijn en zorgen dat de website etc met informatie aangevuld is. Naast de praktische dingen (lab onderzoek) moet ook technisch alles in orde gemaakt worden zodat de site het ondersteund. Komt veel meer bij kijken dan een paar analyses. Door de juiste analyses te laten voeren, kunnen we alleen het vertrouwen maar winnen. Daar werken we aan en ondertussen gaan we flink door met nieuwe producten en leuke acties (ook op andere dingen dan allesn huismerk):cool:
En waar kan ik het dan aankopen? Amazon en www.now-2-u.com zelf leveren het niet in België.
Weet ik niet. Wij kochten het voorheen zelf groot in vanuit de VS. Je zou daarin zelf even moeten googlen :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Raf jij kan er niets aan doen maar je baas ziet effe 100euro + aan z'n neus voorbijgaan aan z'n gesjoemel! Wens hem fijne feestdagen :)
Jij ook fijne feestdagen, groetjes terug ;)

Ik stel geen onnodige vragen. B&F heeft een fout gemaakt en die is in mijn ogen nog niet hersteld. Vervolgens lijkt het erop dat ze dezelfde fout weer bij hun andere producten gaan maken.

Blijf jij maar lekker naïef ;)

ze hebben geen fouten gemaakt hoe durf jij dat te zeggen.

Dames en heren, stem gewoon met je portomonnee. Als Nederlanders nou ook eens zo kritisch zouden zijn naar politiek ea bedrijven toe. Maar nee. Zwarte piet en 18% minder whey zijn belangrijker :frown:

En wanneer verwachten jullie de praktische en technische dingen op orde te hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven