AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thats right! :)

We hebben sinds woensdag de nieuwe variant van de Whey Perfection. Vandaar we ook maar 12 smaken hebben en sinds vandaag de emmers weer voorradig. Bij deze klopt de geclaimde hoeveelheid eiwitten wel:cool:.

Ik denk dat hier zich nog de meeste mensen aan storen jullie bijven maar zeggen dat het klopt.. Hoe de f* kun je dat weten zonder test resultaten? Omdat jullie tegen Aminolabs gezegd hebben dat ze het maar moeten regelen? Als het waar is wat jullie zeggen dat jullie er geen idee van hadden dat er aminospiking plaatsvind, waarom zouden jullie Aminolabs dan nu ineens wel op hun blauwe puppy ogen vertrouwen dat het allemaal klopt?

Wat nou als ik een nu een test laat doen op WP Hoe kunnen jullie mij dan dan 100% garanderen dat het klopt? Zonder dat je het zelf weet..

Ik denk dat hier zich nog de meeste mensen aan storen jullie bijven maar zeggen dat het klopt.. Hoe de f**k kun je dat weten zonder test resultaten? Omdat jullie tegen Aminolabs gezegd hebben dat ze het maar moeten regelen? Als het waar is wat jullie zeggen dat jullie er geen idee van hadden dat er aminospiking plaatsvind, waarom zouden jullie Aminolabs dan nu ineens wel op hun blauwe puppy ogen vertrouwen dat het allemaal klopt? Wat nou als ik een nu een test laat doen op WP Hoe kunnen jullie mij dan dan 100% garanderen dat het klopt? Zonder dat je het zelf weet..
Maak er maar wat moois van :thumb:

Ik was helemaal niks van plan te bestellen.. ik bestel me spullen altijd al bij xxl.. maar probeer gewoon reactie te krijgen van b&f op een vraag wat iedereen zich hier afvraagt! Dus hou je wijze woorden even bij je! Als je beetje doorgelezen had je gezien dat ik geen b&f fanboy ben..

• Like
Waarderingen: mat
Ik was helemaal niks van plan te bestellen.. ik bestel me spullen altijd al bij xxl.. maar probeer gewoon reactie te krijgen van b&f op een vraag wat iedereen zich hier afvraagt! Dus hou je wijze woorden even bij je! Als je beetje doorgelezen had je gezien dat ik geen b&f fanboy ben..

Ja hallo doe is lekker normaal zeg.

Er wordt op facebook en hier gezegd, stuur een PM dan bekijken we het even.
Dan zou je toch zeggen dat er iets van compensatie is of iets dergelijks!
Ik wil iig een reactie dan weet ik waar ik aan toe ben.

Heb een PM gestuurd

Los van de 25% kortingscode bieden ze niets aan.

Hoe zit het trouwens met degene die dit alles aan het rollen bracht? Heeft de persoon in kwestie juridische stappen gezet? Of is dit niet mogelijk?

Jammer dat bodyenfit dit in de doofpot wil stoppen op de website, terwijl ze aangeven dat ze open willen zijn en vertrouwen willen winnen.

Jammer dat bodyenfit dit in de doofpot wil stoppen op de website, terwijl ze aangeven dat ze open willen zijn en vertrouwen willen winnen.

true...
begin mij daar ook wel meer en meer aan te ergeren eerlijk gezegd
als je open wilt zijn naar je klanten toe, zet je zoiets gewoon op de frontpage van je site en plaats je die kortingscode daar ook op zodat tenminste iedereen er gebruik van kan maken

verder snap ik nog steeds niet hoe je kan blijven zeggen dat alle overige producten in orde zijn...
ik veronderstel dat daar dan tests op gebeurd zijn en die resultaten voorhanden zijn? lijkt me maar een kleintje om die online te gooien en bewijs te geven hiervoor
je wilt het vertrouwen van je klanten terugwinnen, maar je geeft ze geen enkele reden om dat te doen!
integendeel, dergelijke manier van handelen en negeren veroorzaakt enkel nog meer wantrouwen ;)

tenslotte snap ik ook niet hoe je in een mum van tijd terug tientallen smaken hebt van een product waarvan met de formule gekloot was en waarbij aanpassingen gebeurd zijn die zijn invloed hebben op de smaak
lijkt me sterk dat er uit de losse pols met de formule gesleuteld werd en dat al die smaken meteen perfect drinkbaar waren (en ideaal waren qua eiwitwaarden)

true... begin mij daar ook wel meer en meer aan te ergeren eerlijk gezegd als je open wilt zijn naar je klanten toe, zet je zoiets gewoon op de frontpage van je site en plaats je die kortingscode daar ook op zodat tenminste iedereen er gebruik van kan maken

Ze hadden het gezet op hun Facebook, is dat niet goed genoeg? http://i.imgur.com/Sdbw0bR.png Jullie houden echt van zeiken.

Ik heb de hele discussie vanaf de zijlijn gevolgd,ben pas 2 mnd met mijn zoon's aan te trainen en heb verschillende producten bij de B&F besteld,altijd tot volle tevredenheid.
Geloof mij je kan nu geen betere leverancier krijgen dan B&F,deze mensen hebben hier echt wel wat van geleerd.
Dit gebeurt ze zeker geen 2 de keer meer.
Waar ik ook niet van hou en wel zie gebeuren,is natrappen dit is helaas een normaal fenomeen geworden.
Volgens mij zijn de mensen van B&F al voldoende door het stof gegaan.
Ik vind dat je iedereen een eerlijke kans moet geven om de gemaakte fouten te herstellen,dat dit even zal duren begrijpen ze daar ook wel.
Nee ik wordt niet gesponserd door B&F

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Laatst bewerkt:
Heb je een nieuwe account aangemaakt kalf.

Ik heb de hele discussie vanaf de zijlijn gevolgd,ben pas 2 mnd met mijn zoon's aan te trainen en heb verschillende producten bij de B&F besteld,altijd tot volle tevredenheid.
Geloof mij je kan nu geen betere leverancier krijgen dan B&F,deze mensen hebben hier echt wel wat van geleerd.
Waar ik ook niet van hou en wel zie gebeuren,is natrappen dit is helaas een normaal fenomeen geworden.
Ik vind dat je iedereen een eerlijke kans moet geven om de gemaakte fouten te herstellen,dat dit even zal duren begrijpen ze daar ook wel.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Ik moet u helaas mededelen dat u lijdt aan het B&F syndroom.

Inderdaad. B&F graag antwoord hierop geven!
Als ze al niet weten van hun best verkochte(?) whey wat erin zit, dan weten ze dat ook niet van de andere whey producten die ze aanbieden.

Geloof mij je kan nu geen betere leverancier krijgen dan B&F
,deze mensen hebben hier echt wel wat van geleerd.

Ik begrijp echt niet hoe je zoiets nou kan zeggen? En het is evht niet persee om negatief te zijn.. maar hoe kom je tot deze conclusie? Onderbouw jezelf nou eens?

No hard feelings maar je traint pas 2 maanden? En dan vind jij dat je een goede mening over een product of leverancier kan geven? Heb je wel eens andere producten geprobeerd of gebruikt?

Hello Bart,

Here is mijn nieuwe bestelling :C2755017

Deze keer, ik hoop:

---) Geen gebroken pots!!!

---)Levering op tijd

---) Extra are always welcome....0

Have a nice day...0

Hello Bart,

Here is mijn nieuwe bestelling :C2755017

Deze keer, ik hoop:

---) Geen gebroken pots!!!

---)Levering op tijd

---) Extra are always welcome....0

Have a nice day...0
Staat ---) voor het topje van Bart's eikel die je dan iedere keer een likje geeft? Je maakt er wel wat moois van zo. Originele meervoudsvorm ook van pot.

Ik begrijp echt niet hoe je zoiets nou kan zeggen? En het is evht niet persee om negatief te zijn.. maar hoe kom je tot deze conclusie? Onderbouw jezelf nou eens?

No hard feelings maar je traint pas 2 maanden? En dan vind jij dat je een goede mening over een product of leverancier kan geven? Heb je wel eens andere producten geprobeerd of gebruikt?

Allereerst ga ik ervan uit dat dit niet moed willig is gebeurt.
Oké ze hadden moeten weten welke grondstoffen en in welke hoeveelheden, erin hun product zit.
Ik gebruikte 35 jaar geleden al supplementen,en heb de ontwikkelingen regelmatig gevolgd!
Als je alle leveranciers gaat controleren,en dan bedoel ik op alle producten die zij onder hun naam verkopen zal je misschien gek staan te kijken wat je dan nog tegen komt.
En wat ik gezegd heb is mijn mening daar hoeft niemand het mee eens te zijn,maar als ik de reactie's lees dan denk ik maak er niet zoveel woorden aan vuil.
Bestel dan je producten elders waar het volgens jou wel top is geregeld!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven