Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat de prijs van de Smart Multi na de 'weekdeal' weer terug naar 2,50 of blijft hij 2,90?

Kreeg een nieuwsbrief met "de beste deals ooit"
Isolaat Perfection 4 kilo voor 64,50. Hoe is dit de beste deal ooit? Prijs was al 64,95 / 64,50
Whey Perfection 4,5 kilo voor 59,95. Hoe is dit de beste deal ooit? Prijs was al 59,95
Of zijn dit "de beste deals ooit" omdat de prijzen per 1 januari omhoog gaan?

Ik heb de protein cookies 1,5 a 2 weken terug gekocht nu wilde ik er een pakken en de verpakking was helemaal "opgeblazen" maar bij 1 is dit derest is gewoon normaal.

Ik denk dat hier zich nog de meeste mensen aan storen jullie bijven maar zeggen dat het klopt..
1 Hoe de f* kun je dat weten zonder test resultaten? Omdat jullie tegen Aminolabs gezegd hebben dat ze het maar moeten regelen? Als het waar is wat jullie zeggen dat jullie er geen idee van hadden dat er aminospiking plaatsvind,
2 waarom zouden jullie Aminolabs dan nu ineens wel op hun blauwe puppy ogen vertrouwen dat het allemaal klopt?
3 Wat nou als ik een nu een test laat doen op WP Hoe kunnen jullie mij dan dan 100% garanderen dat het klopt? Zonder dat je het zelf weet..
1 Hoe weet jij dat ze niet al test resultaten hebben?
2 Denk je niet dat de CEO van BnF nu niet persoonlijk naast de gene gaat staan die de whey mengt om te controleren wat er nu in gedaan wordt?
3 Een ezel stoot zich niet tweemaal tegen dezelfde steen, denk je nou echt dat de grootste supplementen winkel van Europa, met een omzet waarvan je waarschijnlijk geen enkel idee hebt, er niet voor kan zorgen dat hun whey nu wel klopt? Dat ze niet tactisch zijn geweest is 1, maar dat ze zo dom zouden zijn om gewoon alsnog slechte whey te gaan produceren na dit alles is echt iets anders.
Kan me mateloos irriteren aan het gedrag hier.
Jullie voelen je toch allemaal genaaid en zullen toch sowieso nooit meer bij BnF kopen?
BnFshop heeft z'n lesje gerust wel geleerd en beloofd beterschap. Punt lijkt me gemaakt denk je niet?
Daarnaast zijn jullie toch al overgestapt? Enige waarom jullie hier nog hangen is om als een stel ongestelde moslim extremisten stenen te gooien en BnF te tergen.
Man the f*ck up. Als je chick vreemd gaat en je vertrouwen schendt ga je toch ook verder met je leven?
Jullie lijken echter meer op het type pussyboy die alsnog bij haar blijft maar wel elke dag aan haar kop loopt te zeuren dat je haar niet vertrouwd en waarom ze je dit aangedaan heeft.

Ja of misschien meer maar dat komt door de leverancier.

Na de weekdeal gaat de prijs van Smart Multi is tijdelijk 2,50 euro inderdaad. Tot vrijdag geldt deze actie!
Beste,
De 2270 en 2000 gram varianten zijn afgeprijsd. Daarnaast zit op Whey Perfection nog een korting van 25 procent. Een pot van 2270 gram Whey Perfection kost nu bijvoorbeeld slechts 23,92. Inderdaad goedkoper als ooit
Bart
Nieuwe smaken voor de smart bars, gaat het vrouwtje leuk vinden![]()
Ze gaan zeker bevallen! Ik ben in ieder geval al verslaafd aan de witte chocolade smaak 
Nee ik kan me alleen, zoals ik al zei, mateloos irriteren aan dat massa gedrag en oneindig geterg.
Lijkt wel een Tina forum zo

1 Hoe weet jij dat ze niet al test resultaten hebben?
2 Denk je niet dat de CEO van BnF nu niet persoonlijk naast de gene gaat staan die de whey mengt om te controleren wat er nu in gedaan wordt?
3 Een ezel stoot zich niet tweemaal tegen dezelfde steen, denk je nou echt dat de grootste supplementen winkel van Europa, met een omzet waarvan je waarschijnlijk geen enkel idee hebt, er niet voor kan zorgen dat hun whey nu wel klopt? Dat ze niet tactisch zijn geweest is 1, maar dat ze zo dom zouden zijn om gewoon alsnog slechte whey te gaan produceren na dit alles is echt iets anders.
Kan me mateloos irriteren aan het gedrag hier.
Jullie voelen je toch allemaal genaaid en zullen toch sowieso nooit meer bij BnF kopen?
BnFshop heeft z'n lesje gerust wel geleerd en beloofd beterschap en zegt met 100% transparante test uitslagen te komen. Punt lijkt me gemaakt denk je niet?
Daarnaast zijn jullie toch al overgestapt? Enige waarom jullie hier nog hangen is om als een stel ongestelde moslim extremisten stenen te gooien en een van de paar honderd BnF medewerkers te tergen.
Man the f*ck up. Als je chick vreemd gaat en je vertrouwen schendt ga je toch ook verder met je leven?
Jullie lijken echter meer op het type pussyboy die alsnog bij haar blijft maar wel elke dag aan haar kop loopt te zeuren dat je haar niet vertrouwd en waarom ze je dit aangedaan heeft en of je je verloren tijd en liefde terug mag.
Jij vind het duidelijk dus geen probleem dat een sponsor van dit forum de boel oplicht![]()
Ze hadden het gezet op hun Facebook, is dat niet goed genoeg? http://i.imgur.com/Sdbw0bR.png Jullie houden echt van zeiken.
want elke klant heeft hen op fb staan, gaat eerst eens naar hun fb-page kijken voor hij bestelt of heeft uberhaupt dat bericht zien passeren op zijn wall... ik heb B&F ook staan op fb maar die aankondiging is daar blijkbaar aan mijn neus voorbij gegaan @ Sniezel: consumenten laten zich vandaag de dag gewoon niet zomaar in de zak zetten en ik denk dat sommige vragen die hier gesteld worden best wel terecht zijn (o.a. testresultaten van de andere producten aangezien die in orde zijn... als dat zo is, dan is het een kleintje om die resultaten online te gooien en je geloofwaardigheid meteen terug een boost te geven) en n/o maar ben jij dan niet het type pussyboy die alsnog bij haar blijft maar alles met de mantel der liefde bedekt... ook al heeft ze je genaaid, heeft ze nog geen hol gedaan om je vertrouwen terug te winnen en smaken haar kussen nu "ietsje anders" omdat iemand anders haar mond volgeblaft heeft...
Nee ik kan me alleen, zoals ik al zei, mateloos irriteren aan dat massa gedrag en oneindig geterg.
Lijkt wel een Tina forum zo
Ergert jou dat?Irriteren is geen wederkerend werkwoord analfabeet.