corporal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allereerst ga ik ervan uit dat dit niet moed willig is gebeurt. Oké ze hadden moeten weten welke grondstoffen en in welke hoeveelheden, erin hun product zit. Ik gebruikte 35 jaar geleden al supplementen,en heb de ontwikkelingen regelmatig gevolgd! Als je alle leveranciers gaat controleren,en dan bedoel ik op alle producten die zij onder hun naam verkopen zal je misschien gek staan te kijken wat je dan nog tegen komt. En wat ik gezegd heb is mijn mening daar hoeft niemand het mee eens te zijn,maar als ik de reactie's lees dan denk ik maak er niet zoveel woorden aan vuil. Bestel dan je producten elders waar het volgens jou wel top is geregeld!
net grote bestelling gedaan! uw ordernummer is: C2755864 is het mogelijk nog een kleine shakebeker toe te voegen! Zou me enorm helpen :d zit namelijk midden in een verhuis en moet de helft van mijn bekers achterlaten bij mijn broeralvast bedankt <3
al die sympatisanten en apologeten ook altijdhet is een bedrijf, geen liefdadigheidsorganisatie
Allereerst ga ik ervan uit dat dit niet moed willig is gebeurt.
Oké ze hadden moeten weten welke grondstoffen en in welke hoeveelheden, erin hun product zit.
Ik gebruikte 35 jaar geleden al supplementen,en heb de ontwikkelingen regelmatig gevolgd!
Als je alle leveranciers gaat controleren,en dan bedoel ik op alle producten die zij onder hun naam verkopen zal je misschien gek staan te kijken wat je dan nog tegen komt.
En wat ik gezegd heb is mijn mening daar hoeft niemand het mee eens te zijn,maar als ik de reactie's lees dan denk ik maak er niet zoveel woorden aan vuil.
Bestel dan je producten elders waar het volgens jou wel top is geregeld!

Allereerst ga jij hiervan uit.. terwijl bijna alles uitwijst dat ze er toch wel vanaf wisten! Vervolgens zeg je dat ze dit wel hadden moeten weten.. een bedrijf dat 100+ man in dienst heeft en al 15 jaar in de supplementen industrie zit hoort dit zoizo te weten en moet ook testen! Het gaat nu niet om andere leveranciers maar er zijn erbij die wel gewoon al tijden testresultaten op hun website en hier plaatsen(noem geen namen dat mag je zelf uitzoeken) Maar ik vraag me gewoon af waar jou mening dan vandaan komt dat je zegt b&f is de beste leverancier is.. dat zijn gewoon uitspraken die nergens op slaan! ik bedoel die 62% kan je niet omheen ..![]()
Hello Bart,
Here is mijn nieuwe bestelling :C2755017
Deze keer, ik hoop:
---) Geen gebroken pots!!!
---)Levering op tijd
---) Extra are always welcome....0
Have a nice day...0

Net grote bestelling gedaan!
Uw ordernummer is: C2755864
Is het mogelijk nog een kleine shakebeker toe te voegen! Zou me enorm helpenZit namelijk midden in een verhuis en moet de helft van mijn bekers achterlaten bij mijn broer
Alvast bedankt <3
Volgende keer doen we gewoon weer een poging 
We hebben sinds woensdag de nieuwe variant van de Whey Perfection. Vandaar we ook maar 12 smaken hebben en sinds vandaag de emmers weer voorradig. Bij deze klopt de geclaimde hoeveelheid eiwitten wel![]()
Ik denk dat hier zich nog de meeste mensen aan storen jullie bijven maar zeggen dat het klopt.. Hoe de f* kun je dat weten zonder test resultaten? Omdat jullie tegen Aminolabs gezegd hebben dat ze het maar moeten regelen? Als het waar is wat jullie zeggen dat jullie er geen idee van hadden dat er aminospiking plaatsvind, waarom zouden jullie Aminolabs dan nu ineens wel op hun blauwe puppy ogen vertrouwen dat het allemaal klopt?
Wat nou als ern nu een test op WP gedaan word Hoe kunnen jullie dan 100% garanderen dat het klopt? Zonder dat je het zelf weet..
verder snap ik nog steeds niet hoe je kan blijven zeggen dat alle overige producten in orde zijn...
ik veronderstel dat daar dan tests op gebeurd zijn en die resultaten voorhanden zijn? lijkt me maar een kleintje om die online te gooien en bewijs te geven hiervoor
je wilt het vertrouwen van je klanten terugwinnen, maar je geeft ze geen enkele reden om dat te doen!
integendeel, dergelijke manier van handelen en negeren veroorzaakt enkel nog meer wantrouwen
tenslotte snap ik ook niet hoe je in een mum van tijd terug tientallen smaken hebt van een product waarvan met de formule gekloot was en waarbij aanpassingen gebeurd zijn die zijn invloed hebben op de smaak
lijkt me sterk dat er uit de losse pols met de formule gesleuteld werd en dat al die smaken meteen perfect drinkbaar waren (en ideaal waren qua eiwitwaarden)
Ik heb de hele discussie vanaf de zijlijn gevolgd,ben pas 2 mnd met mijn zoon's aan te trainen en heb verschillende producten bij de B&F besteld,altijd tot volle tevredenheid.
Geloof mij je kan nu geen betere leverancier krijgen dan B&F, deze mensen hebben hier echt wel wat van geleerd.
Dit gebeurt ze zeker geen 2 de keer meer.
Waar ik ook niet van hou en wel zie gebeuren,is natrappen dit is helaas een normaal fenomeen geworden.
Volgens mij zijn de mensen van B&F al voldoende door het stof gegaan.
Ik vind dat je iedereen een eerlijke kans moet geven om de gemaakte fouten te herstellen,dat dit even zal duren begrijpen ze daar ook wel.
Nee ik wordt niet gesponserd door B&F
---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------
Body En Fitshop zei:Een andere afdeling is achter de schermen druk bezig alles in orde te maken mbt de Whey en andere kritische huismerkproducten die belangrijk voor ons zijn.’
Body En Fitshop zei:Vandaar we ook maar 12 smaken hebben en sinds vandaag de emmers weer voorradig. Bij deze klopt de geclaimde hoeveelheid eiwitten wel.
Body En Fitshop zei:De analyes laten uitvoeren gebeurd (aminozuurprofiel duurt echt wel langer dan 2-3 dagen hoor)…
De rel rond de Whey Temptation begint Body & Fitshop toch wel een beetje te raken. Na de eerste onthullingen eind november daalt het aantal bestellingen. In andere jaren steeg het aantal bestellingen altijd in december, dit jaar gaat het juist omlaag in december. En dat ondanks de grote kortingen die nu worden gegeven om mensen binnenboord te houden.
De cijfers:
Aantal bestellingen tussen 19 september en 19 november 2012: 1150 per dag
Aantal bestellingen tussen 19 november en 19 december 2012: 1224 per dag
Stijging december 2012: 6,4%
Aantal bestellingen tussen 19 september en 18 november 2013: 2240 per dag
Aantal bestellingen tussen 18 november en 18 december 2013: 2350 per dag
Stijging december 2013: 4,9%
Aantal bestellingen tussen 21 september en 21 november 2014: 3820 per dag
Aantal bestellingen tussen 21 november en 21 december 2014: 3474 per dag
DALING december 2014: 9,1%
Omdat het wel even duurde voordat het bekend werd – Ilco heeft Mark Zuckerberg vast wat restantpotten Whey Perfection toegeschoven – zijn de cijfers voor de periode 28 november – een week na publicatie – tot 21 december eigenlijk nog interessanter.
Aantal bestellingen tussen 21 september en 21 november 2014: 3820 per dag
Aantal bestellingen tussen 28 november en 21 december 2014: 3300 per dag
DALING december 2014: 13,6%
Kortom, Body & Fitshop gaat er nog niet failliet aan. Ze zijn de afgelopen jaren heel erg hard gegroeid. De lage prijzen zijn trekkers (al is goedkoop nu duurkoop gebleken). Maar in die groeicijfers zit wel een lelijke deuk.
B&F, misschien dat jullie mij uit kunnen leggen hoe jullie het presteren om na 1 of 2 dagen al 12 nieuwe smaken ( moeten smaken niet getest worden? ) kunnen presenteren maar het testen van die dingen nu al geruime tijd duurt? Als ik posts van XXL lees kost het kiezen van een goede smaaksamenstelling best 1 en ander aan moeite en jullie presteren het om alle rotzooi ( kennelijk een procent of 20 aan smaakstoffen ) uit je product te halen waarna een Sniezel kan melden dat het inderdaad wel 'ietsje' anders smaakt en dit binnen heel korte tijd?
Ben ik wel benieuwd naar, interessant hoe zoiets werkt.
Komt er op neer dat B&F al hun formule aangepast hadden na de eerste onthullingen in november en de lopende stock bleven verkopen zodat die snel buiten was, in de hoop dat er in die tijd tussen nieuwe formule en uitverkoop bestaande stock geen nieuwe, nog beter gefundeerde tests gingen gebeuren. Shit, verkeerd gegokt. Ze waren/zijn héél goed op de hoogte van hun oude formule, maak je geen illusies. Een bedrijf met zulks omvang weet héél goed waar die mee bezig is. Aminolabs gaat ook écht wel hun reputatie niet op het spel zetten daarvoor.
Hij zal er hoogstens 20% naast zitten.Zou zo mijn geld hierop zetten, heel dicht bij, misschien wel spot on!