MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarnaast zijn jullie toch al overgestapt? Enige waarom jullie hier nog hangen is om als een stel ongestelde moslim extremisten stenen te gooien en een van de paar honderd BnF medewerkers te tergen.
Als dat nou de straf is voor dit soort oplichtingspraktijken dan komen ze er nog goed vanaf lijkt me.

Nee ik kan me alleen, zoals ik al zei, mateloos irriteren aan dat massa gedrag en oneindig geterg.
Lijkt wel een Tina forum zo
Dan ga je toch wegh, spoel elders dat zand maar uit je vagina.

Jij vind het duidelijk dus geen probleem dat een sponsor van dit forum de boel oplicht???
Huh, dat zeg ik niet. Ik doel enkel op het fenomeen wat er nu gaande is, het oneindig door blijven zieken en het board vervuilen met stenen gegooi. Op een gegeven moment moet je voor je zelf een keuze maken. Door blijven mekkeren bereik je niets mee als het punt al lang al gemaakt is.

niemand verplicht je inderdaad om B&F whey te kopen :roflol:

lekker bij de concurrent kopen, weet je zeker dat het goed is.

Huh, dat zeg ik niet. Ik doel enkel op het fenomeen wat er nu gaande is, het oneindig door blijven zieken en het board vervuilen met stenen gegooi. Op een gegeven moment moet je voor je zelf een keuze maken. Door blijven mekkeren bereik je niets mee als het punt al lang al gemaakt is.

Je bent ook wel heel naïef als je verwacht dat dit direct weer overwaaid.

1 Hoe weet jij dat ze niet al test resultaten hebben?
2 Denk je niet dat de CEO van BnF nu niet persoonlijk naast de gene gaat staan die de whey mengt om te controleren wat er nu in gedaan wordt?
3 Een ezel stoot zich niet tweemaal tegen dezelfde steen, denk je nou echt dat de grootste supplementen winkel van Europa, met een omzet waarvan je waarschijnlijk geen enkel idee hebt, er niet voor kan zorgen dat hun whey nu wel klopt? Dat ze niet tactisch zijn geweest is 1, maar dat ze zo dom zouden zijn om gewoon alsnog slechte whey te gaan produceren na dit alles is echt iets anders.

Kan me mateloos irriteren aan het gedrag hier.
Jullie voelen je toch allemaal genaaid en zullen toch sowieso nooit meer bij BnF kopen?
BnFshop heeft z'n lesje gerust wel geleerd en beloofd beterschap en zegt met 100% transparante test uitslagen te komen. Punt lijkt me gemaakt denk je niet?

Daarnaast zijn jullie toch al overgestapt? Enige waarom jullie hier nog hangen is om als een stel ongestelde moslim extremisten stenen te gooien en een van de paar honderd BnF medewerkers te tergen.

Man the f*ck up. Als je chick vreemd gaat en je vertrouwen schendt ga je toch ook verder met je leven?
Jullie lijken echter meer op het type pussyboy die alsnog bij haar blijft maar wel elke dag aan haar kop loopt te zeuren dat je haar niet vertrouwd en waarom ze je dit aangedaan heeft en of je je verloren tijd en liefde terug mag.

man man man..
Hebben ze jou ingehuurd om antwoord te geven op mijn vraag? En de vraag van 10 andere? Want deze vraag is namelijk als meer dan 20 keer gesteld maar geen enkele keer beantwoord door b&f!
Als ze die testresultaten hadden dan zouden ze die hier heus wel plaatsen zoals beloofd!
En jij gelooft dua dat een ceo van miljoenenbedrijf zijn whey niet laat testen? En helemaal nog nooit van aminospiking heeft gehoord? En zomaar een bedrijf jarenlang ongecontroleerd spullen laat toevoegen aan hun eigen whey?

7
8
9

Ik ben zelf niet akkoord wat er allemaal gebeurd is, maar dit topic wordt vervuild met oneindig gezaag, op den duur heb je het wel gehad.
+1. Is IMO niet nodig. Trek zelf je plan mensen..blijf bij B&F of stap over naar een ander:o

Kunnen jullie de discussie rond de slechte labels en de discussies die daar aan gekoppeld zijn in de andere sticky plaatsen? Geen kwestie van censuur oid maar ik wil het graag overzichtelijk houden :)

B&F ik heb jullie een pm gestuurd. Waarom krijg ik geen reactie?

Toch maar nog eens een bestelling geplaatst.

Zou wel eens graag Jack3d proberen, heb hem nu nog niet besteld *kuch* *kuch*

B&F ik heb jullie een pm gestuurd. Waarom krijg ik geen reactie?

Beste,

Je hebt je PM gisteravond om half 11 gestuurd. Het is nu 12 uur 's middags. Je moet begrijpen dat je niet de enige bent die ons PM's stuurt. We behandelen je PM zo snel mogelijk, wanneer je aan de beurt bent krijg je bericht :)

Toch maar nog eens een bestelling geplaatst.

Zou wel eens graag Jack3d proberen, heb hem nu nog niet besteld *kuch* *kuch*

Bedankt voor je bestelling! Geniet ervan :)
Jack3D is zeker een aanrader, beide varianten! :cool:

Bart

C2758349

Nog even een bestelling gedaan voor de kerst, kerstcadeautjes altijd welkom(Y)

Citaat:
Origineel gepost door pompidoux [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hello Bart,

Here is mijn nieuwe bestelling :C2755017
Deze keer, ik hoop:

---) Geen gebroken pots!!!

---)Levering op tijd

---) Extra are always welcome....0

Have a nice day...0

Je pakket is verzonden hoor! Ik ga er dan ook vanuit dat je je pakket morgen in goede orde zal ontvangen! ;)Jordy

Bedankt,

Maar nog steeds geen levering vandaag, en levering lijkt niet gepland voor vandaag:(....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven