Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een bestelling gedaan, gaat het nog lukken dat het morgen bezorgd wordt :)?

Laatst bewerkt:
Citaat:
Origineel gepost door pompidoux [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bedankt,

Maar nog steeds geen levering vandaag, en levering lijkt niet gepland voor vandaag:(....

Nee, ik denk niet...:(
http://tracking.dpd.de/cgi-bin/delistrack?pknr=05288009690119C&typ=32&lang=en

Je pakketje heeft inderdaad vertraging opgelopen, excuses hiervoor. Dit is natuurlijk erg spijtig. Ik verneem graag van je wanneer je pakketje binnen is!

Net een bestelling gedaan, gaat het nog lukken dat het morgen bezorgd wordt :)?

Bedankt voor je bestelling :)
Het is momenteel een gekkenhuis hier om me heen, we staan met zijn allen de orders weg te beuken! :cool: Het is werkelijk waar een topdrukte hier!
Je mag er vanuit gaan dat je pakketje morgen afgeleverd wordt, gezien je mooi op tijd besteld hebt :)

Bart

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

NIEUW: De Smart Bar hebben we nu ook in Witte Chocolade en Caramel-smaak!
BF_FB_banner_Slank_Bars.png

Beste B&F
Heb net nog een bestelling geplaatst hoop dat ik die morgen binnen heb.
Kan je er wat mooi's van maken?

Beste, Je hebt je PM gisteravond om half 11 gestuurd. Het is nu 12 uur 's middags. Je moet begrijpen dat je niet de enige bent die ons PM's stuurt. We behandelen je PM zo snel mogelijk, wanneer je aan de beurt bent krijg je bericht. Bart

Nog geen bericht ontvangen. Lijkt me sterk dat jullie een wachtrij van ongeveer 24 uur hebben om op een PM te reageren.

Herhaling: hou dit topic schoon aub. Er is een andere sticky dus we wensen hier geen rellen meer.

Pakketje is aangekomen waarvoor dank.
Was wel een scheurtje in een zakje rijst, maar al bij al maximum 10 korreltjes kwijt gespeeld dus dat valt mee :p

Pakketje is aangekomen waarvoor dank.
Was wel een scheurtje in een zakje rijst, maar al bij al maximum 10 korreltjes kwijt gespeeld dus dat valt mee :p

Hoi!

Goed om te horen dat je pakketje aangekomen is. Spijtig dat het zakje rijst stuk is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je me je ordernummer geven? Dan zorg ik voor een leuke compensatie :)

Bart

wordt er morgen bezorgd eigenlijk? morgen en overmorgen zeker niet?

Ik wist niet dat goeie grip zo! Belangryk was, sinds ik train met jullie handschoenen gelijk wat pr"s gezet heerlijk :)

BF_banner_home_tijden.png

Fijne feestdagen gewenst allemaal :)
Ralf

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Ik wist niet dat goeie grip zo! Belangryk was, sinds ik train met jullie handschoenen gelijk wat pr"s gezet heerlijk :)

Hatsiekiedeeee! Gaat lekker dus! :lifter:

hebben jullie nog die amfetamine koekjes in jullie assortiment van vroeger?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven