MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe staat het met de smart protein van jullie, n.a.v. de problemen met de whey perfection. Zijn daar al testen naar gedaan? gezien daar ook smaakjes aan zitten.

Toppie :D
Net mijn bestelling binnen gekregen!
Animal Pak
EPIC 2 stuks
Vaso Grow
Elite XT
Ultra Fine Oats
Pure Rice Powder en Waxy Maize Starch ga er morgen 2 mannen blij mee maken.

Fijne Feestdagen voor alle medewerkers van de B&F shop :)

hebben jullie nog die amfetamine koekjes in jullie assortiment van vroeger?

Nee, daarvoor moet je ergens anders zijn :D

hoe staat het met de smart protein van jullie, n.a.v. de problemen met de whey perfection. Zijn daar al testen naar gedaan? gezien daar ook smaakjes aan zitten.

We laten ook deze testen (net als nog veel meer producten!). Wanneer de resultaten binnen zijn zullen we deze publiceren :)

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Toppie :D
Net mijn bestelling binnen gekregen!
Animal Pak
EPIC 2 stuks
Vaso Grow
Elite XT
Ultra Fine Oats
Pure Rice Powder en Waxy Maize Starch ga er morgen 2 mannen blij mee maken.

Fijne Feestdagen voor alle medewerkers van de B&F shop :)

Goed om te horen dat je een tevreden klant bent! :)
Jij ook fijne feestdagen Swamisan :kerst:

Bart

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

KERST & OUD EN NIEUW DEALSSS!

BF_Product_Banner_Kerst-Nieuw-deals.jpg

Net 7kilo aan whey besteld (whey perfection + casein perfection). + andere supplementen.

Fijne kerst alvast!

Alweer geen reactie op mijn PM naar jullie gehad vandaag. Ik snap best dat het nu kerstavond is maar vanmorgen/vanmiddag had volgens mij best gekund?

Waarom is de amandelmeel van B&F opeens zo duur geworden? Op andere sites scheelt het een paar euro, terwijl jullie eerst veel goedkoper waren.

Hoe is de levering in nederland tijdens de kerstdagen?
Groetjes
Dit mong**l

Net 7kilo aan whey besteld (whey perfection + casein perfection). + andere supplementen.

Fijne kerst alvast!
Bedankt voor je bestelling. Jij ook mooie dagen gewenst :)
Alweer geen reactie op mijn PM naar jullie gehad vandaag. Ik snap best dat het nu kerstavond is maar vanmorgen/vanmiddag had volgens mij best gekund?
Ik zal er nu voor je naar kijken. Ik ben afgelopen dagen vrij geweest en heb begrepen van mijn collega's dat het ontzettend druk is. Je hebt zo een bericht :)
Waarom is de amandelmeel van B&F opeens zo duur geworden? Op andere sites scheelt het een paar euro, terwijl jullie eerst veel goedkoper waren.
De inkoopsprijzen van de Amandelmeel zijn dit jaar door een slechte oogst enorm gestegen. Helaas konden wij de prijs niet langer laag houden waardoor we deze moesten verhogen.
Hoe is de levering in nederland tijdens de kerstdagen?
Groetjes
Dit mong**l
Tadaa:
BF_banner_home_tijden.png

Fijne feestdagen aan het hele B&F team :) :)

Ik wou eigenlijk bij jullie whey en tarwegras gaan bestellen, alleen dit mag nu nietmeer van mijn ouders omdat ze denken dat ik door whey weer meer puistjes ga krijgen (dit was behandeld en ging weer aardig weg) heeft whey een grootte invloed? En raden jullie het dan aan om te nemen?

Fijne feestdagen aan het hele B&F team :) :)
Dank je wel Casper! :thumbs: Jij ook! :)
Ik wou eigenlijk bij jullie whey en tarwegras gaan bestellen, alleen dit mag nu nietmeer van mijn ouders omdat ze denken dat ik door whey weer meer puistjes ga krijgen (dit was behandeld en ging weer aardig weg) heeft whey een grootte invloed? En raden jullie het dan aan om te nemen?
Whey bevat lactose, door de lactose kan het zomaar voorkomen dat het weer toeneemt. Ik zou dan een Isolaat eiwit aanraden, bijvoorbeeld Isolaat Perfection. Deze bevat een minimale hoeveelheid aan lactose, waardoor dit minimaal zal zijn (natuurlijk afhankelijk hoe gevoelig je hier voor bent). Echter heeft tarwegras een goede invloed op je huid, nagels etc. Dus dat moet zeker meehelpen, tevens voor je algemene gezondheid (wat misschien wel nodig is met deze kerstdagen:D )

Ralf

Neem je vitamine d? Dat kan echt helpen tegen puisten. Toen ik whey nam in het begin krijg ik ook vaak puisten, maar sinds ik D neem niet meer.

Ja vit.D helpt daar vaak tegen,niet iedereen verdraagt Whey goed.
Ook hebben mensen vaak last van hun ontlasting, maar dan kan ISO-100 soms de uitkomst zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven