eddieuutemst
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik je gister in het rice powder onderwerp al een antwoord op gegevenvraagje, wat is nou het verschil tussen oats en pure rice poweder? Wanneer is het ene beter en wanneer het andere?/wat zijn de voor en nadelen van beide ten opzichte vanelkaar

Heb ik je gister in het rice powder onderwerp al een antwoord op gegeven![]()

Welke actie?Mijn oats zijn bijna op, dus ik heb maar weer even 20 kg bijbesteld met deze actie![]()
Neem je vitamine d? Dat kan echt helpen tegen puisten. Toen ik whey nam in het begin krijg ik ook vaak puisten, maar sinds ik D neem niet meer.
Ja vit.D helpt daar vaak tegen,niet iedereen verdraagt Whey goed.
Ook hebben mensen vaak last van hun ontlasting, maar dan kan ISO-100 soms de uitkomst zijn.
Ja vit.D helpt daar vaak tegen,niet iedereen verdraagt Whey goed. Ook hebben mensen vaak last van hun ontlasting, maar dan kan ISO-100 soms de uitkomst zijn.
Heb je zojuist een PM gestuurd met het voorgaande gesprek
Heb zojuist een pm gestuurd ivm het whey testrapport

C2765647 Goede acties mannen! Bij deze weer een bestelling geplaatstFijne 2e kerstdag!!
Jij ook nog prettige feestdagen en een sportief 2015 toegewenst!
Net mijn pakketje ontvangen van Bodyenfitshop.nl.
Dank voor de service!
Is het normaal dat de Jack3d Micro een klompje is en dat je moet schrapen om poeder te krijgen?
mvg,
Heb dat zelf ook wel vaker met PWO's. Vooral met Jack3d (wel nog de oude formule maar zal wel hetzelfde zijn), C4 en assault. Gewoon in het water gooien, schudden en dan lost het prima op.Net mijn pakketje ontvangen van Bodyenfitshop.nl.
Dank voor de service!
Is het normaal dat de Jack3d Micro een klompje is en dat je moet schrapen om poeder te krijgen?
mvg,
heeft een PM meer effect om antwoord te krijgen? anders stuur ik wel een PM met mijn vraag naar testresultaten van jullie andere producten aangezien jullie bij hoog en bij laag beweren dat die wel in orde zijn qua waarden... aangezien deze vraag hier al meermaals gesteld werd, maar straal genegeerd wordten ja, ik heb nog Micellar Casein staan (alsook nog enkele andere kleinere dingen uit jullie eigen productlijn) dus zou wel graag weten of ik dezelfde prul aant gebruiken ben als jullie whey of als die waarden effectief kloppen en denk dat jullie ook wel goed beseffen dat roepen dat 'alle andere producten in orde zijn' zonder bewijsmateriaal geen enkele waarde meer heeft bij jullie klanten

Net mijn pakketje ontvangen van Bodyenfitshop.nl.
Dank voor de service!
mvg,
Hoeveel kcal zitten er in die Animal juiced amino's?