AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn oats zijn bijna op, dus ik heb maar weer even 20 kg bijbesteld met deze actie :D

vraagje, wat is nou het verschil tussen oats en pure rice poweder?

Wanneer is het ene beter en wanneer het andere?/wat zijn de voor en nadelen van beide ten opzichte vanelkaar

vraagje, wat is nou het verschil tussen oats en pure rice poweder? Wanneer is het ene beter en wanneer het andere?/wat zijn de voor en nadelen van beide ten opzichte vanelkaar
Heb ik je gister in het rice powder onderwerp al een antwoord op gegeven :o

C2765647

Goede acties mannen! Bij deze weer een bestelling geplaatst :)

Fijne 2e kerstdag!!

Heb je zojuist een PM gestuurd met het voorgaande gesprek
Heb zojuist een pm gestuurd ivm het whey testrapport

Bedankt voor het sturen van PM's heren! Wij zullen hier zo snel mogelijk op gaan reageren ;)

Tim

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

C2765647 Goede acties mannen! Bij deze weer een bestelling geplaatst :) Fijne 2e kerstdag!!

Bedankt voor je bestelling!:D Jij ook nog prettige feestdagen en een sportief 2015 toegewenst!

heeft een PM meer effect om antwoord te krijgen?
anders stuur ik wel een PM met mijn vraag naar testresultaten van jullie andere producten aangezien jullie bij hoog en bij laag beweren dat die wel in orde zijn qua waarden...
aangezien deze vraag hier al meermaals gesteld werd, maar straal genegeerd wordt ;)

en ja, ik heb nog Micellar Casein staan (alsook nog enkele andere kleinere dingen uit jullie eigen productlijn) dus zou wel graag weten of ik dezelfde prul aant gebruiken ben als jullie whey of als die waarden effectief kloppen
en denk dat jullie ook wel goed beseffen dat roepen dat 'alle andere producten in orde zijn' zonder bewijsmateriaal geen enkele waarde meer heeft bij jullie klanten

Weet iemand of amandelmeel gluten en lactose vrij is? :eek!:

Net mijn pakketje ontvangen van Bodyenfitshop.nl.
Dank voor de service!

Is het normaal dat de Jack3d Micro een klompje is en dat je moet schrapen om poeder te krijgen?

mvg,

Dank voor de service!

Is het normaal dat de Jack3d Micro een klompje is en dat je moet schrapen om poeder te krijgen?

mvg,

Of het normaal is weet ik niet, maar dit was bij mij toentertijd ook het geval ja. Behoorlijk stug spul. Lost verder wel prima op.

Dank voor de service!

mvg,
Heb dat zelf ook wel vaker met PWO's. Vooral met Jack3d (wel nog de oude formule maar zal wel hetzelfde zijn), C4 en assault. Gewoon in het water gooien, schudden en dan lost het prima op.

Hoeveel kcal zitten er in die Animal juiced amino's?

heeft een PM meer effect om antwoord te krijgen? anders stuur ik wel een PM met mijn vraag naar testresultaten van jullie andere producten aangezien jullie bij hoog en bij laag beweren dat die wel in orde zijn qua waarden... aangezien deze vraag hier al meermaals gesteld werd, maar straal genegeerd wordt ;) en ja, ik heb nog Micellar Casein staan (alsook nog enkele andere kleinere dingen uit jullie eigen productlijn) dus zou wel graag weten of ik dezelfde prul aant gebruiken ben als jullie whey of als die waarden effectief kloppen en denk dat jullie ook wel goed beseffen dat roepen dat 'alle andere producten in orde zijn' zonder bewijsmateriaal geen enkele waarde meer heeft bij jullie klanten

Je mag alle vragen wel even duidelijk op papier zetten en per PM naar ons doorsturen. Dan kunnen we hier in alle rust naar gaan kijken en het eventueel voor je uit gaan zoeken.

Op de fora komt het wel eens voor dat jouw vraag ondergesneeuwd raakt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en daar excuses voor. We doen ons best om al jullie vragen te behandelen en zo snel mogelijk te beantwoorden! ;)

Prettige feestdagen :D

Tim

Dank voor de service!

mvg,

heb dat hier ook... vroeg mij dat ook af aangezien ik dat met geen enkele andere pwo heb
die Jack3d Micro is gewoon 1 blok in dat potje waar je echt poeder moet zitten vanaf schrapen :s

@Bodyenfit:
done, PM verstuurd

Laatst bewerkt:
jij krijgt geen antwoord meer, jij stelt altijd onnodige vragen.

zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven