Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie me vertellen of er naast het allergie feit, er nog een andere voor/nadeel zit als je de keuze maakt tussen oats en rice powder?

En laatst vertelde iemand me op de sportschool dat het beter is je shake met rijstmelk te doen voor de opname ten opzichte van melk.. Weten jullie hoe dat zit?

Thx :)

Kunnen jullie me vertellen of er naast het allergie feit, er nog een andere voor/nadeel zit als je de keuze maakt tussen oats en rice powder?

En laatst vertelde iemand me op de sportschool dat het beter is je shake met rijstmelk te doen voor de opname ten opzichte van melk.. Weten jullie hoe dat zit?

Er zitten minder carbs in de oats en de rice powder smaakt alsof je drek met een smaakje drinkt.

Kijk gewoon wat je beter bevalt, het boeit namelijk voor je gains echt geen ene f**k en als je echt 62 kg weegt zou ik me er al helemaal niet druk om maken maar 't gewoon per zak consumeren.

Er zitten minder carbs in de oats en de rice powder smaakt alsof je drek met een smaakje drinkt. Kijk gewoon wat je beter bevalt, het boeit namelijk voor je gains echt geen ene f**k en als je echt 62 kg weegt zou ik me er al helemaal niet druk om maken maar 't gewoon per zak consumeren.

Gewicht moet ik ff aanpassen, maar dat is een hele andere vraag he

Weet iemand of amandelmeel gluten en lactose vrij is? :eek!:

Amandelmeel is lactose vrij, maar kan wel sporen van gluten bevatten.

Net mijn pakketje ontvangen van Bodyenfitshop.nl.
Dank voor de service!

Is het normaal dat de Jack3d Micro een klompje is en dat je moet schrapen om poeder te krijgen?

mvg,

Het kan kloppen dat de Jack3d een beetje klontert. Wanneer je dit even losmaakt dan zal het product gewoon oplossen. :) Mocht je problemen ondervinden dan horen we het graag!

?

En wanneer komt Vit D3 5000 iu van Now Foods terug binnen?
Op dit moment hebben we alleen van Now Foods de 400 en 1000IU van de Vitamine D beschikbaar.

Vitamine D3 5000IU hebben we wel van B&F merk beschikbaar, wellicht dat dit product binnen je interesse ligt.

Shanna

Amandelmeel is lactose vrij, maar kan wel sporen van gluten bevatten.

Het kan kloppen dat de Jack3d een beetje klontert. Wanneer je dit even losmaakt dan zal het product gewoon oplossen. :) Mocht je problemen ondervinden dan horen we het graag!

Op dit moment hebben we alleen van Now Foods de 400 en 1000IU van de Vitamine D beschikbaar.

Vitamine D3 5000IU hebben we wel van B&F merk beschikbaar, wellicht dat dit product binnen je interesse ligt.

Shanna

Heb een dag of twee terug een privébericht gestuurd met een vraag, kan er aub op geantwoord worden.

Dank bij voorbaat ;)

Laatst bewerkt:
Ik had een lieve kerstman dit jaar, en ook n cadeautje voor n vriendin

maken jullie er wat leuks van?

Uw ordernummer is: C2767833

"een beetje klontert" is wel een serieus understatement hoor...
heb hetzelfde probleem als wantmore
in het begin kon ik nog wat pwo er vanaf schrapen met de scoop zelf om zo een scoop te vullen, ondertussen moet ik er al met een mes zitten in hakken en krabben om het spul wat los te krijgen
heb al aardig wat pwo's erdoor gejaagd in de voorbije jaren, maar zoiets heb ik wel nog nooit meegemaakt

Net lekkere bestelling gedaan! En op 3 januari weer een paar door mond op mond reclame, ik voel me percies een reclame bureau voor jullie haha :D Als daar een eindejaarscadeautje bij kan, dat zou super zijn! C2767863

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

?

En wanneer komt Vit D3 5000 iu van Now Foods terug binnen?
Ik vind persoonlijk die van het huismerk b&f een stuk beter en goedkoper!

Net lekkere bestelling gedaan! En op 3 januari weer een paar door mond op mond reclame, ik voel me percies een reclame bureau voor jullie haha :D Als daar een eindejaarscadeautje bij kan, dat zou super zijn! C2767863

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

:kots:

Heb een dag of twee terug een privébericht gestuurd met een vraag, kan er aub op geantwoord worden.

Dank bij voorbaat ;)

Check!

Ik had een lieve kerstman dit jaar, en ook n cadeautje voor n vriendin

maken jullie er wat leuks van?

Uw ordernummer is: C2767833

Gaan we ons best weer voor doen! Bedankt voor je bestelling :thumb:

"een beetje klontert" is wel een serieus understatement hoor...
heb hetzelfde probleem als wantmore
in het begin kon ik nog wat pwo er vanaf schrapen met de scoop zelf om zo een scoop te vullen, ondertussen moet ik er al met een mes zitten in hakken en krabben om het spul wat los te krijgen
heb al aardig wat pwo's erdoor gejaagd in de voorbije jaren, maar zoiets heb ik wel nog nooit meegemaakt

Ah, dat is natuurlijk wel vervelend! Stuur ons even een foto van het product waarop dit duidelijk te zien is zodat we dit verder kunnen beoordelen. Dit mag naar ons of naar de klantenservice.

Bedankt voor je bestelling! Ik ga kijken wat ik voor je kan doen :D
Fijne jaarwisseling alvast!

Shanna

B&f aub[emoji1]?

Wanneer komt de Chocolate Coconut Bounty whey weer binnen?

Wanneer komt de Chocolate Coconut Bounty whey weer binnen?
Deze smaak verwachten wij nog niet op korte termijn te hebben in ons assortiment. Op dit moment hebben wij alleen de smaken die staan aangegeven op de website, en de overige hopen wij zo beetje bij beetje weer terug te krijgen.

Shanna.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven