MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen, en zoja wanneer, er weer meer maten van dit shirt in de webshop? En dan bedoel ik uitsluitend de groene variant.

Hey B&F,

Ik heb de 20ste mijn emmer teruggestuurd, hebben jullie die al binnen gekregen? RET nummer is 2838.

Thanks.

Wanneer krijgen jullie weer een goede voorraad zinc van Tested binnen?
Kreeg een paar dagen geleden een mailtje dat het weer voorradig was, ga naar de website en het is alweer uitverkocht..

Beste Shanna,

Ik vroeg me af of je misschien weet wanneer de tests van de nieuwe whey perfection binnenkomen.
Zodra die goed zijn ga ik meteen bestellen!
Enne laat die andere mensen maar lekker lullen, iedereen maakt fouten, jullie kunnen er niks aan doen dat aminolabs met de eiwitten heeft lopen sjoemelen, ik heb alle vertrouwen in jullie! Die 25% korting die jullie geven om de klanten te compenseren is gewoon helemaal super!
Ik hoop dat jullie een fikse schadevergoeding krijgen van aminolabs.

Ik blijf hier gewoon bestellen hoor. Whey heeft altijd heerlijk gesmaakt en zeker met die korting is het zo voordelig dat het me niet meer uitmaakt dat er 20% minder inzit. Ga denk ik gelijk maar voor het hele jaar inkopen:D
:thumb: Alvast bedankt voor je bestelling!!
Komen, en zoja wanneer, er weer meer maten van dit shirt in de webshop? En dan bedoel ik uitsluitend de groene variant.
Ik zal het even bij mijn collega van de inkoop navragen. Kom er zo spoedig mogelijk op terug.
Hey B&F, Ik heb de 20ste mijn emmer teruggestuurd, hebben jullie die al binnen gekregen? RET nummer is 2838. Thanks.
Ik stuur je zo even een PM.:) René ---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------
Wanneer krijgen jullie weer een goede voorraad zinc van Tested binnen? Kreeg een paar dagen geleden een mailtje dat het weer voorradig was, ga naar de website en het is alweer uitverkocht..
De zinc van Tested zal in het begin van het nieuwe jaar weer op voorraad komen. Als je niet kunt wachten adviseer ik je de Zinc van het merk Now. René ---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------
Beste Shanna, Ik vroeg me af of je misschien weet wanneer de tests van de nieuwe whey perfection binnenkomen. Zodra die goed zijn ga ik meteen bestellen! Enne laat die andere mensen maar lekker lullen, iedereen maakt fouten, jullie kunnen er niks aan doen dat aminolabs met de eiwitten heeft lopen sjoemelen, ik heb alle vertrouwen in jullie! Die 25% korting die jullie geven om de klanten te compenseren is gewoon helemaal super! aminolabs.
Bedankt voor je vertrouwen!:thumb: We hopen zo snel mogelijk, maar vanwege de feestdagen zal dit ergens begin volgend jaar zijn.:) René

Ik heb vandaag wat besteld. Krijg ik het dinsdag binnen?(ik vraag het ivm feestdagen)

Bedankt voor je vertrouwen!:thumb: We hopen zo snel mogelijk, maar vanwege de feestdagen zal dit ergens begin volgend jaar zijn.:) René

Helemaal super, bedankt voor je snelle antwoord! Ik begrijp echt niet waarom mensen zich zo op jullie af te lopen reageren als je bekijkt wat voor een goede service jullie leveren en wat jullie allemaal doen om het vertrouwen van de klant terug te winnen. We hebben het hier over een afwijking van 5-7%, waar mensen zich al niet druk over maken. Ik blijf hier gewoon bestellen

Heb echter nog wel een vraag, zullen jullie ook tests naar buiten brengen over de kwaliteit van whey isolaat?
Ik zou die namelijk graag willen bestellen.

Helemaal super, bedankt voor je snelle antwoord! Ik begrijp echt niet waarom mensen zich zo op jullie af te lopen reageren als je bekijkt wat voor een goede service jullie leveren en wat jullie allemaal doen om het vertrouwen van de klant terug te winnen. We hebben het hier over een afwijking van 5-7%, waar mensen zich al niet druk over maken. Ik blijf hier gewoon bestellen

Heb echter nog wel een vraag, zullen jullie ook tests naar buiten brengen over de kwaliteit van whey isolaat?
Ik zou die namelijk graag willen bestellen.

Nee, we hebben het over een afwijking van 20 %. Een goede service is totaal onbelangrijk als de producten waarover service geleverd wordt gewoon zwaar ruk zijn.

En die 20 % is van 1 getest product, je vraagt zelf al om de Isolaat die, dikke kans, ook ruk is evenals producten als Smart Protein, Caseïne en Cocktail. Enige smaak die ik enigszins vertrouwen zou is de Neutraal want daar zitten geen smaakstoffen bij toegevoegd ( maar wie weet wat daar bij in zit ).

Ik heb vandaag wat besteld. Krijg ik het dinsdag binnen?(ik vraag het ivm feestdagen)
Bedankt voor je bestelling!:) Het zal morgen of uiterlijk dinsdag worden aangeboden.
Helemaal super, bedankt voor je snelle antwoord! Ik begrijp echt niet waarom mensen zich zo op jullie af te lopen reageren als je bekijkt wat voor een goede service jullie leveren en wat jullie allemaal doen om het vertrouwen van de klant terug te winnen. We hebben het hier over een afwijking van 5-7%, waar mensen zich al niet druk over maken. Ik blijf hier gewoon bestellen Heb echter nog wel een vraag, zullen jullie ook tests naar buiten brengen over de kwaliteit van whey isolaat? Ik zou die namelijk graag willen bestellen.
Alle producten worden extra goed gecontroleerd. Momenteel kan ik niet zeggen of er ook testen van de isolaat openbaar zullen worden geplaatst.

René

Bedankt voor je bestelling!:) Het zal morgen of uiterlijk dinsdag worden aangeboden. Alle producten worden extra goed gecontroleerd. Momenteel kan ik niet zeggen of er ook testen van de isolaat openbaar zullen worden geplaatst.

René

Waarom testen niet publiceren? Kan alleen in jullie voordeel werken

Prijs-kwaliteit is nog altijd zeer goed voor pure whey zonder smaakstoffen. Het zou naief zijn om te denken dat de andere labs hun kwaliteit altijd tip top is. Doe die testen elke drie maanden en het zal soms ook minder zal zijn bij hun.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven