XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks alle ophef de laatste tijd toch even een bestelling geplaatst. Vooral met de kerst en oud & nieuw deals zijn een aantal producten zeer scherp geprijsd, ben ook benieuwd naar de high protein muesli :)

Ondanks alle ophef de laatste tijd toch even een bestelling geplaatst. Vooral met de kerst en oud & nieuw deals zijn een aantal producten zeer scherp geprijsd, ben ook benieuwd naar de high protein muesli :)

Weet je zeker of het wel high is? Zijn er testen van gepubliceerd?

Zolang je andere mineralen als koper en ijzer voldoende gebruikt (hoger dan normaal gebruik) is er niets aan de hand.

Is te zien hoelang je 200mg per dag gebruikt, langdurig gebruik van zink boven 100mg/dag is niet aan te raden.

Maar het is uw lichaam, je mag ermee doen wat je zelf het beste vindt.

Zit er wel genoeg suiker in nog?

23 eu voor 2270 gram, prima te doen! Wilde al een tijd een pot stracciatella hebben, nu dus gedaan. Scheelt meer dan 10 euro, mooie aanbieding. :D

Net mijn laatste bestelling van 2014 geplaatst! C2772757

Maak er een mooi eindejaarscadeau van! :-)

Gr

Net mijn laatste bestelling van 2014 geplaatst! C2772757

Maak er een mooi eindejaarscadeau van! :-)

Gr

Bedankt voor je bestelling! Je hebt je pakketje morgen in huis :)
Top-actie hé, #Shatter SX-7 2 voor de prijs van 1! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

KERST & OUD EN NIEUW DEALS!

BF_Product_Banner_Kerst-Nieuw-deals.jpg

Idd, hopelijk is Shatter SX-7 even goed, of beter dan Unstoppable! :-)

Gr

Uw ordernummer is: C2773515

Betaalwijze: iDEAL

Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen, hiervoor onze dank. We zullen de bestelling zo spoedig mogelijk naar u verzenden.

Zal eens kijken hoe de "vernieuwde" Whey perfection is.

Uw ordernummer is: C2773515

Betaalwijze: iDEAL

Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen, hiervoor onze dank. We zullen de bestelling zo spoedig mogelijk naar u verzenden.

Zal eens kijken hoe de "vernieuwde" Whey perfection is.

Bedankt voor je bestelling en het vertrouwen. Het gaat je zeker bevallen :)
Je hebt je pakketje morgen in huis. Geniet ervan :cool:

Bart

Hoi B&F,

Ik had voor het weekend N.O.-Xplode en #Shatter gekocht. Nu blijkt dat ik (domme ik) de oude versie van no xplode heb besteld.

Is deze heel verschillend van de no-explode 3.0? En als dat zo is, is er een mogelijk om hem terug te sturen zodat ik alsnog de 3.0 kan bestellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven