AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zojuist een bestelling geplaast :

1DymatizeElite Whey Gourmet *1x 5LBS/2.27KG Strawberries & Cream€ 44,90€ 44,90
1Scivation/PrimaForceBeta Alanine *1x 500 gram unflavored€ 29,90€ 29,90
1Body & Fit SportsnutritionPure Complex Lean Gainer *1x 4000 gram Banana€ 37,50€ 37,50
Bedrag inclusief BTW. € 112,30
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 112,30

Referentie nummer: 68276

Betaald op jullie fortis rekening en omdat ik in Belgie woon heb ik 5 euro extra betaald verzendingskosten , zoals vermeld stond .

Hopelijk zitten er samples bij :engel:

:thumb:Dank je.
We maken er een mooie bestelling van!

Kreeg zojuist mail van Bodyenfitshop:

Gratis Glutamine Capsules bij elke bestelling!
"Bij elke bestelling vanaf 39,90 ontvangt u Gratis L-Glutamine Capsules van Interactive Nutrition ter waarde van 12,90! (wordt automatisch bij uw bestelling bijgevoegd)."

Actie is geldig is tot vrijdag 12 Juni 9:00 uur.. prima actie :D

• Topic Starter Topic Starter

"Bij elke bestelling vanaf 39,90 ontvangt u Gratis L-Glutamine Capsules van Interactive Nutrition ter waarde van 12,90! (wordt automatisch bij uw bestelling bijgevoegd)."

Alleen bij BnF , bro, Alleen bij BnF.. :D

:D:cool: Syntha 6 blijft toch erg lekker:eek:

waarom hebben jullie eigenlijk geen Optimum Pro Complex? als de prijs scherp is
is dat ook een interessant product!!

Weer bestelling gedaan:D

Zeker, de Syntha heeft behoorlijk wat fans vanwege de smaak. Heb zelf de aardbei in de kast staan voor af en toe een kleine traktatie tussendoor:D

Puur prijs..
De Pro Complex is qua samenstelling super, de verkoopprijs vindt ikzelf behoorlijk (te) hoog maar ik zal er nog eens naar kijken...

Zeker, de Syntha heeft behoorlijk wat fans vanwege de smaak. Heb zelf de aardbei in de kast staan voor af en toe een kleine traktatie tussendoor:D

Puur prijs..
De Pro Complex is qua samenstelling super, de verkoopprijs vindt ikzelf behoorlijk (te) hoog maar ik zal er nog eens naar kijken...

:p haha jah is idd erg lekker!

hmm jah samenstelling is idd super.. . zal idd wel een prijskaartje aan zitten..
rond de 60€ vind ik nog wel acceptabel...

Zal eens kijken maar ik ben bang dat deze prijs niet lukt:(

Ok naja iedergeval bedankt voor de moeite!:cool::D

nog een vraagje.. (had hem ook al eens via de site als commentaar gestuurd bij bestelling, maar helaas geen antwoord op gehad)

Kunnen jullie geen dvd's gaan verkopen??
dat zou wel makkelijk zijn!! bestel zelf ook wel eens bij andere shop
maar alleen omdat die dvd's verkopen..., ik weet dat ik niet de enige ben!

ok mischien niet een artikel wat idd vaak word verkocht.. maar als
"service artikel" zou het wel leuk zijn:cool:

eigenlijk het enige wat nog ontbreekt bij jullie!

Ik neem aan dat jullie shakebekers vaatwasserbestendig zijn, maar die van mij begint steeds meer een rode gloed te krijgen??!!

Hoort dat zo??

Mja, ik had gistermiddag besteld en vanochtend binnen gekregen, maar die glutamine capsules zaten er niet bij...

Mijn bestelling was die total protein stack van €60. Beide producten van de stack heb ik al geprobeerd en ze zijn allebei goed oplosbaar en ook de smaak is prima :)

Ja ik zou ook nog bij een bestelling CRACK sampletjes krijgen maar die zate er niet bij :O

Ok naja iedergeval bedankt voor de moeite!:cool::D

nog een vraagje.. (had hem ook al eens via de site als commentaar gestuurd bij bestelling, maar helaas geen antwoord op gehad)

Kunnen jullie geen dvd's gaan verkopen??
dat zou wel makkelijk zijn!! bestel zelf ook wel eens bij andere shop
maar alleen omdat die dvd's verkopen..., ik weet dat ik niet de enige ben!

ok mischien niet een artikel wat idd vaak word verkocht.. maar als
"service artikel" zou het wel leuk zijn:cool:

eigenlijk het enige wat nog ontbreekt bij jullie!

Ok, ik ben helaas niet zo thuis in de DVD's... Ben altijd met de pillen en podertjes bezig:D Zal wel eens vragen..

Ik neem aan dat jullie shakebekers vaatwasserbestendig zijn, maar die van mij begint steeds meer een rode gloed te krijgen??!!

Hoort dat zo??

:eek: Nee, nog nooit gezien (de rode gloed). Geen idee, ik stop mijn eigen shakers ook altijd in de vaatwasser..

Mja, ik had gistermiddag besteld en vanochtend binnen gekregen, maar die glutamine capsules zaten er niet bij...

Mijn bestelling was die total protein stack van €60. Beide producten van de stack heb ik al geprobeerd en ze zijn allebei goed oplosbaar en ook de smaak is prima :)

Dank je. Stuur als je wilt even een mailtje met het referentienummer naar office@bodyenfitshop.nl
Ik stuur dan direct een verpakking na.

• Topic Starter Topic Starter
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven