- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
We verwachten op zeer korte termijn niet meer smaken binnen te krijgen van de Whey Perfection. Dit kan een aantal weken duren. Wellicht komen deze nog op tijd binnen voordat de kortingscode verloopt, maar ik kan dit niet garanderen.
Als je net besteld hebt dan heb ik het pakketje morgen in huisvoor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis!
Beste,
Je bestelling is goed doorgekomen en de wijziging is aangebracht zie ik staan in ons systeem. Je pakketje wordt momenteel behandeld en hebt hem morgen in huis. Bedankt voor je bestelling en geniet ervan
Ik hoor graag van je of het pakketje je bevalt
---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------
Beste,
Ik heb even navraag voor je gedaan en dit is momenteel niet aan de orde. Op korte termijn verwachten wij geen andere maten binnen te krijgen. We willen ons eerst op de hardlopers richten natuurlijk en dit shirt hoort daar niet bij. Wellicht dat we over een tijdje weer andere maten gaan bestellen maar voorlopig dus nog niet.
Bart
---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------
KERST & OUD EN NIEUW DEALS!
![]()
Jammer dat er http://www.bodyenfitshop.nl/weightg...y-fit-sportsnutrition/mass-perfection/#labels in dit xantaangom zit, ik haat verdikkingsmiddelen in supplementen.
Overweeg het eens om het eruit te laten en doe er inuline bij.

voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis!