MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We verwachten op zeer korte termijn niet meer smaken binnen te krijgen van de Whey Perfection. Dit kan een aantal weken duren. Wellicht komen deze nog op tijd binnen voordat de kortingscode verloopt, maar ik kan dit niet garanderen.

Als je net besteld hebt dan heb ik het pakketje morgen in huis :) voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis! :cool:

Beste,

Je bestelling is goed doorgekomen en de wijziging is aangebracht zie ik staan in ons systeem. Je pakketje wordt momenteel behandeld en hebt hem morgen in huis. Bedankt voor je bestelling en geniet ervan :)
Ik hoor graag van je of het pakketje je bevalt :cool:

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Beste,

Ik heb even navraag voor je gedaan en dit is momenteel niet aan de orde. Op korte termijn verwachten wij geen andere maten binnen te krijgen. We willen ons eerst op de hardlopers richten natuurlijk en dit shirt hoort daar niet bij. Wellicht dat we over een tijdje weer andere maten gaan bestellen maar voorlopig dus nog niet.

Bart

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

KERST & OUD EN NIEUW DEALS!

BF_Product_Banner_Kerst-Nieuw-deals.jpg

Jammer dat er http://www.bodyenfitshop.nl/weightg...y-fit-sportsnutrition/mass-perfection/#labels in dit xantaangom zit, ik haat verdikkingsmiddelen in supplementen.

Overweeg het eens om het eruit te laten en doe er inuline bij.

Jammer dat er http://www.bodyenfitshop.nl/weightg...y-fit-sportsnutrition/mass-perfection/#labels in dit xantaangom zit, ik haat verdikkingsmiddelen in supplementen.

Overweeg het eens om het eruit te laten en doe er inuline bij.

Verdikkingsmiddelen ontkom je helaas niet aan. Zelf ben ik er ook geen fan van en ik denk dat wij niet de enigen. Ik zal je tip voorleggen aan mijn collega's :) Bedankt voor het meedenken! Wordt zeer gewaardeerd :cool:

Bart

Verdikkingsmiddelen ontkom je helaas niet aan. Zelf ben ik er ook geen fan van en ik denk dat wij niet de enigen. Ik zal je tip voorleggen aan mijn collega's :) Bedankt voor het meedenken! Wordt zeer gewaardeerd :cool:

Bart

Eventueel beetje lecithine erbij tenzij er al inzit en het niet vermeldt is.

Veel mensen krijgen namelijk darmklachten door verdikkingsmiddelen in voedingssupplementen.

Eventueel beetje lecithine erbij tenzij er al inzit en het niet vermeldt is.

Veel mensen krijgen namelijk darmklachten door verdikkingsmiddelen in voedingssupplementen.

Ik heb je tip inmiddels doorgespeeld naar mijn collega's :) Zij nemen het vanaf hier over. Nogmaals, bedankt voor het meedenken NickDE! We zijn constant op zoek naar verbeteringen waar mogelijk en tips en feedback werkt hier zeker aan mee.

Bart

Is er al bekend of er nog meerdere smaken van de Whey Perfection komen zolang de 20/25procent korting nog geldig is?

Mijn voorspelling voor 2015: nee, de 25% korting geldt alleen voor huidige smaken. Als de kortingscode is afgelopen, komen er nieuwe smaken bij.

Doei.

hebben jullie nog naar mijn vraag gekeken :)?

Ik heb er even naar gekeken voor je. Ultra Fine Oats zijn voornamelijk koolhydraten en eiwitten, geschikt als energiebron. Daarnaast bevat oats veel voedingsvezels.
Pure Rice Powder is ook een bron van koolhydraten en eiwitten. Daarnaast bevat Pure Rice Powder vitamines en mineralen. Ook Pure Rice Powder is een energiebron.
Het verschil zit hem dus in de bron van deze ingrediënten; haver en zilvervliesrijst.

Bart

Ik heb er even naar gekeken voor je. Ultra Fine Oats zijn voornamelijk koolhydraten en eiwitten, geschikt als energiebron. Daarnaast bevat oats veel voedingsvezels.
Pure Rice Powder is ook een bron van koolhydraten en eiwitten. Daarnaast bevat Pure Rice Powder vitamines en mineralen. Ook Pure Rice Powder is een energiebron.
Het verschil zit hem dus in de bron van deze ingrediënten; haver en zilvervliesrijst.

Bart
Het verschil zit in het feit dat je met pure Rice powder veel meer koolhydraten pakt en dat je met oats wat minder kh hebt maar juist meer eiwit! Dus al wil je een combinatie kan je beter oats nemen en al richt je je vooral op je kh dan pak je de Rice powder.

Het verschil zit in het feit dat je met pure Rice powder veel meer koolhydraten pakt en dat je met oats wat minder kh hebt maar juist meer eiwit! Dus al wil je een combinatie kan je beter oats nemen en al richt je je vooral op je kh dan pak je de Rice powder.

Ook dit inderdaad. Bedankt voor je aanvulling.

Bart

Ik heb je tip inmiddels doorgespeeld naar mijn collega's :) Zij nemen het vanaf hier over. Nogmaals, bedankt voor het meedenken NickDE! We zijn constant op zoek naar verbeteringen waar mogelijk en tips en feedback werkt hier zeker aan mee.

Bart

Je zegt net zelf dat je er ook geen fan van bent. Ga niet doen alsof het je wat interesseert, hypocriet gedrag.

Je zegt net zelf dat je er ook geen fan van bent. Ga niet doen alsof het je wat interesseert, hypocriet gedrag.

Tips en feedback worden altijd doorgespeeld naar mijn collega's. Zij kijken of ze er wat mee kunnen doen. Het is niet aan mij hoe de samenstelling is van de producten die wij verkopen. Ook als werknemer van B&F mag ik mijn mening verkondigen over onze eigen producten.

Bart

Ok thx das duidelijk! En mn tweede vraag, ik had gehoord dat als je je shake mengt met rijstmelk dat dat beter is dan gewonen melk, gewonen melk zou de opname verminderen.
Weten jullie of dat waar is?/ hoe dat zit

Dit is inderdaad waar. Een shake met rijstmelk wordt beter opgenomen in vergelijking met een shake met koeienmelk. Daarnaast wordt rijstmelk als een gezonder alternatief gezien. Op internet kun je veel hierover vinden :D

Bart

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

10x MEGA KORTING! WEES ER SNEL BIJ!

BF_banner_product_mega-korting.jpg

Hoi B&F! Ik wil graag weer een bestelling doen, want het is alweer een week geleden dat ik voor 100,- besteld heb. Maar ik zit met het volgende:

Ulift Pre-Workout - Liftag Sport
It's time for the next BIG thing! Ulift pre-workout is ontwikkeld met 1 keiharde doelstelling voor ogen en dat is om je te helpen je doelstellingen te bereiken! Ulift heeft geen hype nodig. Binnen 15 minuten ervaar je de explosie van deze unieke mix van ingrediënten.

Kenmerken Ulift Pre-Workout:

- Explosie van ingrediënten
- Bomvol waanzinnig goede ingrediënten!
- Volledig inzichtelijk productlabel
- Eerlijke pre-workout bomvol knalingrediënten
- Fris van smaak
- 1 schepje is ECHT genoeg!
- Extreem knallen zonder crash!
- Crush al je records
- IJzersterk product voor bodybuilders
- 30 doseringen per pot

Wat zouden jullie aanraden? Ik wil dit product graag eens proberen, maar ik maak me een beetje zorgen om de effecten van het product. Is het wel veilig om te drinken aangezien de (knal)ingrediënten exploderen? Moet ik een vuurwerkbril op tijdens het drinken of explodeert het goedje pas in mijn maag? En wat zijn dan de gevolgen voor mijn organen? Ik maak mij zorgen om mijn gezondheid en wil graag kritisch zijn. Ook ben ik geen bodybuilder, dus is het voor mij dan wel ijzersterk?

Nouja, ik weet het nog niet zeker. Twijfel nog tussen een eerlijke en oneerlijke pre-workout. Kunnen jullie mij de voordelen ervan vertellen? Toch trekt het volledig inzichtelijke productlabel me waarschijnlijk over de streep hoor. Dat is wel zo handig..

Hoi B&F! Ik wil graag weer een bestelling doen, want het is alweer een week geleden dat ik voor 100,- besteld heb. Maar ik zit met het volgende:

Wat zouden jullie aanraden? Ik wil dit product graag eens proberen, maar ik maak me een beetje zorgen om de effecten van het product. Is het wel veilig om te drinken aangezien de (knal)ingrediënten exploderen? Moet ik een vuurwerkbril op tijdens het drinken of explodeert het goedje pas in mijn maag? En wat zijn dan de gevolgen voor mijn organen? Ik maak mij zorgen om mijn gezondheid en wil graag kritisch zijn. Ook ben ik geen bodybuilder, dus is het voor mij dan wel ijzersterk?

Nouja, ik weet het nog niet zeker. Twijfel nog tussen een eerlijke en oneerlijke pre-workout. Kunnen jullie mij de voordelen ervan vertellen? Toch trekt het volledig inzichtelijke productlabel me waarschijnlijk over de streep hoor. Dat is wel zo handig..

En maak er wat moois van aub

Ik vond zelf de ulift pwo niet zo... Shatter fx das n topper!!! echt n aanrader

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Dit is inderdaad waar. Een shake met rijstmelk wordt beter opgenomen in vergelijking met een shake met koeienmelk. Daarnaast wordt rijstmelk als een gezonder alternatief gezien. Op internet kun je veel hierover vinden :D

Bart

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

10x MEGA KORTING! WEES ER SNEL BIJ!

BF_banner_product_mega-korting.jpg

Ok thx!! Nja op internet zeggen ze zoveel, denk vraag et jullie dan weet ik het zeker :)

Ik vond zelf de ulift pwo niet zo... Shatter fx das n topper!!! echt n aanrader

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Ok thx!! Nja op internet zeggen ze zoveel, denk vraag et jullie dan weet ik het zeker :)

Internet niet altijd geloven inderdaad, maar er zijn zeker ook betrouwbare internetbronnen hoor! :)

Bart

Laatst bewerkt:
moet nu wel eerlijk toegeven dat ik van Bart een eerlijk antwoord gekregen heb op mijn vraag in PM nadat ik doorgevraagd had op het voorgekauwde lulantwoord van zijn collega...

Bart mag blijven!

moet nu wel eerlijk toegeven dat ik van Bart een eerlijk antwoord gekregen heb op mijn vraag in PM nadat ik doorgevraagd had op het voorgekauwde lulantwoord van zijn collega...

Bart mag blijven!

Haha bedankt voor het compliment! :1e:

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven