Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F,

Ik had voor het weekend N.O.-Xplode en #Shatter gekocht. Nu blijkt dat ik (domme ik) de oude versie van no xplode heb besteld.

Is deze heel verschillend van de no-explode 3.0? En als dat zo is, is er een mogelijk om hem terug te sturen zodat ik alsnog de 3.0 kan bestellen?

Hoi! Ik stuur je even een PM :)

Bart

Gróte gezonde bestelling gedaan, ter ondersteuning van de goede voornemens in het nieuwe jaar!
(C2774395)

Voel je vrij om er iets extra's bij te doen :D

Gróte gezonde bestelling gedaan, ter ondersteuning van de goede voornemens in het nieuwe jaar!
(C2774395)

Voel je vrij om er iets extra's bij te doen :D

Bedankt voor je bestelling, je hebt je pakketje morgen in huis :)
Inderdaad een gezonde bestelling, goed begin is het halve werk! Goed bezig :cool:
Fijne jaarwisseling!

Bart

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

KERST & OUD EN NIEUW DEALS!

BF_Product_Banner_Kerst-Nieuw-deals.jpg

Ik heb al 3 mails gestuurd maar nog geen antwoord! Kunnen jullie aub reageren....

Ik heb al 3 mails gestuurd maar nog geen antwoord! Kunnen jullie aub reageren....

Spijtig dat je nog geen antwoord hebt gehad. Mijn collega's van de klantenservice zijn druk bezig om alle mails en telefoontjes z.s.m. te beantwoorden. Volle bezetting, met man en macht ;) Ik vraag je om nog even geduld te hebben.

Bart

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

10x MEGA KORTING! WEES ER SNEL BIJ!

BF_banner_product_mega-korting.jpg

ook nog altijd geen antwoord gekregen op mijn PM van 3 dagen geleden, maar we zullen het maar aan het weekend en hoog aantal PM's wijten wellicht

Ik ga dit morgen voor je navragen bij mijn collega voor je! :)

ook nog altijd geen antwoord gekregen op mijn PM van 3 dagen geleden, maar we zullen het maar aan het weekend en hoog aantal PM's wijten wellicht

Spijtig dat je nog geen antwoord hebt gehad. Mijn collega's van de klantenservice zijn druk bezig om alle mails en telefoontjes z.s.m. te beantwoorden. Volle bezetting, met man en macht Ik vraag je om nog even geduld te hebben.

Bart

Ik heb je PM zonet beantwoord Reav, maar wat Galen zegt inderdaad. :o

Jordy

Ik weet niet of je hier vragen mag stellen over producten die je gekocht heb bij bf, maar ik heb een potje conquer gekocht en zag er op staan niet langer dan 8 weken gebruiken. Is dit vanwege de creatine die er in zit? en wat gebeurt er als ik er langer dan 8 weken mee door ga want doe best lang met zo`n potje.

Mijn broer begint vroeg met werken en is pas laat klaar, hij wil wat hebben om in de avond te kunnen basket ballen kan hij dan ook conquer gebruiken of raden jullie wat anders aan?
Bedankt

Goedenavond,

Ik heb bij mijn bestelling gekozen voor een sample Isolaat perfection. Zouden jullie er daar twee van kunnen toevoegen in plaats van het tweede cadeautje wat ik niet heb gekozen? Ik heb al veel shakebekers e.d. en test dan liever nieuwe smaken van de Isolaat..

Bestelnummer: C2776632

Alvast erg bedant voor de service!

Ik weet niet of je hier vragen mag stellen over producten die je gekocht heb bij bf, maar ik heb een potje conquer gekocht en zag er op staan niet langer dan 8 weken gebruiken. Is dit vanwege de creatine die er in zit? en wat gebeurt er als ik er langer dan 8 weken mee door ga want doe best lang met zo`n potje.

Mijn broer begint vroeg met werken en is pas laat klaar, hij wil wat hebben om in de avond te kunnen basket ballen kan hij dan ook conquer gebruiken of raden jullie wat anders aan?
Bedankt

Uiteraard mag je hier vragen stellen over producten die je gekocht hebt bij ons!
Dat je de conquer maximaal 8 weken achter elkaar mag gebruiken komt inderdaad door de creatine. Er zijn verschillende studies naar creatine waarin bij sommige beweerd wordt dat je creatine maar een maximale tijd achter elkaar mag gebruiken. Er zijn ook studies waarin beweerd wordt dat het niet schadelijk is om het langere tijd te gebruiken.

Zelf raden we altijd aan om na 6 tot 8 weken gebruik 1 a 2 weken te stoppen met een supplement. Dit is voor het lichaam beter. Je kan dus prima na 8 weken gebruik, 1 week niet gebruiken. :)

Wat je broer betreft, hij kan conquer prima gebruiken voor zijn basketbaltraining. Maar omdat conquer ook caffeine bevat zou ik het niet te vroeg voor het slapen gaan gebruiken ;)

Jordy

Goedenavond,

Ik heb bij mijn bestelling gekozen voor een sample Isolaat perfection. Zouden jullie er daar twee van kunnen toevoegen in plaats van het tweede cadeautje wat ik niet heb gekozen? Ik heb al veel shakebekers e.d. en test dan liever nieuwe smaken van de Isolaat..

Bestelnummer: C2776632

Alvast erg bedant voor de service!

Thanks voor je bestelling! :thumbs:

Ik ben helaas net te laat geweest met het toevoegen van een extra sample, je pakket wordt al in orde gemaakt namelijk! :)

Jordy

Ordernummer C2766809

Vrijdag op tijd besteld en nog steeds niet binnen. Dit had normaal zaterdag geleverd moeten worden. Het overkomt mij wel vaak dat de 'Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!' claim niet opgaat!

Ordernummer C2766809

Vrijdag op tijd besteld en nog steeds niet binnen. Dit had normaal zaterdag geleverd moeten worden. Het overkomt mij wel vaak dat de 'Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!' claim niet opgaat!

Vrijdag was het bij ons 2e kerstdag en werden er geen pakketten verzonden. Daarbij komt dan ook nog eens dat postNL niet op maandag in België levert. Dubbel pech dus! :eek:

Goed nieuws is dat je pakket morgen bij je afgeleverd zal worden :D

Jordy

Vanmiddag bestelling binnen, top thanks weer :) en tot volgende jaar :)

Fijne jaarwisseling aan t hele B&F team!!

En hier, hier begin ik 2 januari gelijk met een keiharde nieuwjaarstraining :) t jaar goed beginnen :)

De milkprotein in de Just Protein bevat uiteraard (is standaard bij melk, 80% casein, 20% whey). Doordat Just Protein voor het grootste gedeelte uit Soja, Tarwe en Milkprotein bestaat, is de calcium caseinaat toegevoegd vanwege marketingtechnisch aspect. Dat is circa 5% zie ik in de specificatie. De hoeveelheid calcium (antwoord hebben we nog steeds niet, sorry) is dus minimaal.

Het grootste gedeelte: tarwe komt toch het voorlaatste in het rijtje bij de ingrediënten (eiwitten), whey concentraat komt er toch veel meer in voor?

Is er al bekend of er nog meerdere smaken van de Whey Perfection komen zolang de 20/25procent korting nog geldig is?

Mijn vriendin heeft me net een leuk cadeautje gedaan en de smart protein besteld. Wanneer kan ik die thuis verwachten?

Hallo B&F,
Gisteravond kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling nog niet uitgeleverd kan worden omdat er een product niet op voorraad is. Gistermiddag heb ik nog telefonisch contact met jullie gehad en afgesproken dat het artikel dat niet op voorraad was werd vervangen door een ander soortgelijk product. Kan ik mijn bestelling vandaag nog verwachten? Ordernummer: C2773505

Is er al bekend of er nog meerdere smaken van de Whey Perfection komen zolang de 20/25procent korting nog geldig is?

We verwachten op zeer korte termijn niet meer smaken binnen te krijgen van de Whey Perfection. Dit kan een aantal weken duren. Wellicht komen deze nog op tijd binnen voordat de kortingscode verloopt, maar ik kan dit niet garanderen.

Mijn vriendin heeft me net een leuk cadeautje gedaan en de smart protein besteld. Wanneer kan ik die thuis verwachten?

Als je net besteld hebt dan heb ik het pakketje morgen in huis :) voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis! :cool:

Hallo B&F,
Gisteravond kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling nog niet uitgeleverd kan worden omdat er een product niet op voorraad is. Gistermiddag heb ik nog telefonisch contact met jullie gehad en afgesproken dat het artikel dat niet op voorraad was werd vervangen door een ander soortgelijk product. Kan ik mijn bestelling vandaag nog verwachten? Ordernummer: C2773505

Beste,

Je bestelling is goed doorgekomen en de wijziging is aangebracht zie ik staan in ons systeem. Je pakketje wordt momenteel behandeld en hebt hem morgen in huis. Bedankt voor je bestelling en geniet ervan :)
Ik hoor graag van je of het pakketje je bevalt :cool:

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Beste,

Ik heb even navraag voor je gedaan en dit is momenteel niet aan de orde. Op korte termijn verwachten wij geen andere maten binnen te krijgen. We willen ons eerst op de hardlopers richten natuurlijk en dit shirt hoort daar niet bij. Wellicht dat we over een tijdje weer andere maten gaan bestellen maar voorlopig dus nog niet.

Bart

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

KERST & OUD EN NIEUW DEALS!

BF_Product_Banner_Kerst-Nieuw-deals.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven