MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

aangezien ik deze sectie kan gebruiken als vragen over BF heb ik de volgende vraag: zal er zichtbaar verschil zijn in opbouw van spiermassa als ik Whey Isolaat gebruik in plaats van Whey Perfection van BF? Ik bedoel dan niet op lange termijn maar op korte termijn zoals enkele maanden.

Ik ben beginnend en wil natuurlijk zo snel mogelijk resultaat maar ik wil alleen maar een whey supplement gebruiken. Voor de rest probeer ik een voedingsschemaaan te houden voor zo ver dat mogelijk is. Momenteel ben ik nog wel aan het afvallen omdat ik te zwaar ben en neem de whey alleen ter bescherming van de spieren die ik al heb (voor zover ik die heb:))

grt.

Gast eet gewoon, whey is alleen een aanvulling

Hallo,

aangezien ik deze sectie kan gebruiken als vragen over BF heb ik de volgende vraag: zal er zichtbaar verschil zijn in opbouw van spiermassa als ik Whey Isolaat gebruik in plaats van Whey Perfection van BF? Ik bedoel dan niet op lange termijn maar op korte termijn zoals enkele maanden.

Ik ben beginnend en wil natuurlijk zo snel mogelijk resultaat maar ik wil alleen maar een whey supplement gebruiken. Voor de rest probeer ik een voedingsschemaaan te houden voor zo ver dat mogelijk is. Momenteel ben ik nog wel aan het afvallen omdat ik te zwaar ben en neem de whey alleen ter bescherming van de spieren die ik al heb (voor zover ik die heb:))

grt.

zou toch eerder gaan voor BCAA's ter bescherming van je spieren in een cut

Laatst bewerkt:
wanneer komt de citruline malate weer in voorraad (wou net vandaag bestelling plaatsen)?

Ik wil vitamine b5 voor 3 uur bestellen maar ik weet niet welke, iemand HELP!

Epharm toegekregen :)
Begin van de test!
btw dat potje zit maar 1/4 gevuld is dat normaal? ;)

Laatst bewerkt:
wanneer komt de citruline malate weer in voorraad (wou net vandaag bestelling plaatsen)?

Ja, dat is inderdaad niet zo mooi. Ik verwacht deze pas over 2-3 weken weer. Eens kijken of ik dat probleem sneller kan oplossen:cool: Excuses!

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Begin van de test!

:D Ben benieuwd naar je resultaten!

Komen er samples van de B&F Isolaat? Zit bijna door mn pot (van een ander merk :o)

Wat denk je zelf van Xtend ? Ik vind het zowat een mix

redelijk goei spul toch valt de samenstelling wat tegen vind ik;

Xtend:
Samenstelling per serving:
Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg 167%
L-Leucine 3.5 g
L-Glutamine 2.5 g
L-Isoleucine 1.75 g
L-Valine 1.75 g
Citrulline Malate 1 g

prijs 18euro, 390gram

crème de la crème van dit type producten is wel purple wraath denk ik

1108 gram (Kassakorting van toepassing!) 43,90euro, 1scoop is 12gram dus wel bijna 100doseringen

er staan veel reviews hierover op dbb.com, ook bij de top100 supplementen etc dacht ik dat hij heel hoog stond!

verder kan je dergelijk product natuurlijk zelf samenstelling door een combinatie van beta alanine, citrulline malate en magic EAA's :D

eerlijk is eerlijk, ik doe zelf citrulline malate (die nu uitverkocht is lees ik net) en magic EAA's tesamen in mn drinkbidon van B&F (erbij gekregen, thx Ilco :D) maar ahum de smaak is wel wenne :D puur citrulline bij water vind ik nog wel lekker, zown zuur smaakje cava nog, puur magic EAA's cava ook nog, maar de twee samen geven het wel een rare smaak :D maar drink het gwn op, zuur in de mond maakt de spieren rond :cool: wel gehoord dat purple wraath echt lekker van smaak is, denk dat ik wsl volgende keer gwn eens purple wraath test, 43euro is veel maar je doet er ook heel lang mee (ong 3maand dacht ik)

verder ziet amino direct mij er ook een heel degelijk product uit en handig, gwn pats dopje binnen en klaar!
Begin van de test!

NICE, hou ons zéker op de hoogte hier!!

Laatst bewerkt:
Verkopen jullie ook bokszakken?

op hun webshop niet maar dacht dat ze wel vechtmateriaal in hun shop verkochten? Ilco zal wel meer weten..

Moesten ze het niet verkopen kan je altijd eens gaan kijken in een Decathlon, die verkopen bokszakken aan een leuk prijsje, wel altijd opletten of hij gevuld of niet gevuld is. een ongevulde kan je kopen maar dan ga je hem zelf moeten opvullen met materiaals. Het beste daarvoor zijn oude t-shirten! Gewoon in cirkeltjes knippen en erin leggen! let wel op dat je hiervoor véél oude t-shirten nodig hebt maar je spaart wel wat uit in prijs

Gewoon eentje die je kan bestellen en gebruiksklaar is. Zo min mogelijk moeite..

Hey B&F,
Ik heb weer een potje eiwitten besteld referentie 132381. Ik wilde alleen even zeggen dat je die gratis shakebeker er niet meer bij hoeft te doen. Heb er wel genoeg nu :thumbs:

Gast eet gewoon, whey is alleen een aanvulling

Dat weet ik ook wel maar ik werk buiten en heb geen frigo ter beschikking. Ik kan moeilijk voedingwaren de ganse dag meenemen die slecht bewaren zoals kwark, vis, kip, melk enz... zonder dat die slecht worden. Zeker op warme dagen gaan daar al snel bacterieen in zitten en ziek worden is ook niet de bedoeling. De whey neem ik als supplement op zulke momenten.

Tenzij iemand hier tips heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven