Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Diep van binnen weten we allemaal dat zowat de hele supplementenwereld geldklopperij is. Kom op hoor...

Als dat echt zo is, zou ik ook een graag willen. Ik bestel er al whey sinds 2010.

ja is echt zo

ik ben altijd opgevoed met kinderen die vragen worden overgeslagen, dus ik wachtte netjes op een compensatie. Erg zonde als je dan hoort dat iedereen die via mail wat klaagt een pot whey krijgt.

Laatst bewerkt:
Ze geven selectief ook cadeau's aan "trouwe " klanten die klagen, maat van me heeft een gratis pot whey gekregen

Mocht dit echt zo zijn, dan getuigd dit van het totale onvermogen van benf om de schade te beheersen. Zo ga je naar mijn mening niet met klanten om. Natuurlijk, het is voor de betreffende personen erg leuk, maar de rest blijft achter zonder enige waardige compensatie. Zijn de glimmende euro's van jou en mij minder welkom? Dat lijkt mij niet. Dat de klanten die veel hebben uitgegeven naar rato meer compensatie kunnen krijgen is vanzelfsprekend. Alleen niet op deze manier. Dit is lukraak individueel compenseren, waarmee het algemene negatieve sentiment niet wordt weggenomen. Schieten zij zelf geen bal mee op. Weggegooid geld.

ja is echt zo

ik ben altijd opgevoed met kinderen die vragen worden overgeslagen, dus ik wachtte netjes op een compensatie. Erg zonde als je dan hoort dat iedereen die via mail wat klaagt een pot whey krijgt.

toen na de tweede test uitkwam dat het inderdaad waar was dat er minder eiwit in de whey perfection zat als dat er geclaimed werd heb ik direct in het topic gevraagd aan B&F hoe dit wordt gecompenseerd aangezien ik altijd de whey perfection gebruikt heb en die ook vlak voor de pl**ris uitbrak zelfs nog had besteld. Er werd toen nog naar een oplossing gezocht om mensen te compenseren, vervolgens niks meer van gehoord en er kwam een soort kortingsactie voor de nieuwe whey perfection die wel schijnt te kloppen wat ik een beetje een matige compensatie vindt aangezien je WEER geld aan B&F moet gaan betalen om je eigen verlies zo te compenseren? dat weegt toch niet op tegen elke bestelling die ik gedaan heb, dan moet ik 10 potten van 4,5kg gaan kopen om een beetje rendabel geld te besparen

Ook jammer dat negatieve reacties van fb meteen verwijderd worden, staat niet netjes tegenover de klant en geeft daarnaast een vertekend beeld.

Origineel gepost door Cinnamon
Wanneer verwachten jullie weer de smaken Chocolate Chip cookie dough en Cookies en cream van de Questbar's?
Dit zou ik even voor je moeten navragen bij onze afdeling inkoop. Ik kom hier maandag op terug
Carmen

Is dit ondertussen al bekend b&f?

Carmen is momenteel niet aanwezig, net als mijn collega's van de inkoop. Ik zie de vraag nu pas, anders had ik even navraag gedaan voor je. Ik kom er morgenochtend direct op terug!

Bart

Weet je al meer Bart? Ik wil het namelijk graag bestellen nu het in de aanbieding is, maar als deze smaken snel binnenkomen dan wacht ik nog even met mijn bestelling...

Lol.

Ik ben een leek op het gebied van het bestellen van supplementen (in het verleden wel gainers bij B&F besteld), maar na het lezen van alle commotie heb ik toch maar bij een andere webshop mijn whey (en ook oats en visolie) gehaald.

Heb een pesthekel aan bedrijven die klanten kleineren. "Ja, maar het is vanuit de emotie, dus dan kan ik er niks aan doen". f**k dat. Je runt een bedrijf met een miljoenenomzet. Grow up. Is heus niet de eerste en laatste keer dat iemand een lijk in de kast vindt.

Overigens heb ik nog een grote hekel aan klanten die smeken om samples vanwege het aangedane leed. Als je het echt zo kut vindt, stort dan ergens anders je winkelwagen vol en laat je niet lijmen met een 30 grams zakje Whey Whatever Special met Blue Berry Grass Himalaya-smaak. Losers.

Lol.

Ik ben een leek op het gebied van het bestellen van supplementen (in het verleden wel gainers bij B&F besteld), maar na het lezen van alle commotie heb ik toch maar bij een andere webshop mijn whey (en ook oats en visolie) gehaald.

Heb een pesthekel aan bedrijven die klanten kleineren. "Ja, maar het is vanuit de emotie, dus dan kan ik er niks aan doen". f**k dat. Je runt een bedrijf met een miljoenenomzet. Grow up. Is heus niet de eerste en laatste keer dat iemand een lijk in de kast vindt.

Overigens heb ik nog een grote hekel aan klanten die smeken om samples vanwege het aangedane leed. Als je het echt zo kut vindt, stort dan ergens anders je winkelwagen vol en laat je niet lijmen met een 30 grams zakje Whey Whatever Special met Blue Berry Grass Himalaya-smaak. Losers.

god***domme :roflol:

Dat julle hier allemaal zo begripvol zijn... Een handelaar hoort gewoon zijn producten te kennen.
& dat verwijderen van slechte reviews... triest.
Valt gewoon onder bedrog

Dat julle hier allemaal zo begripvol zijn... Een handelaar hoort gewoon zijn producten te kennen.
& dat verwijderen van slechte reviews... triest.
Valt gewoon onder bedrog
Valt jullie ook op dat wanneer er kritiek is, benf niet reageert en het gewoon wegwuift?

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Wat voorgevallen is, had natuurlijk nooit mogen gebeuren. We hebben hier van geleerd. We kunnen het helaas niet terug draaien en zullen vanaf heden consequenter controles uitoefenen op huismerkproducten. De oplossingen die we aanbieden is een beslissing van de directie. We hebben geprobeerd de klanten op deze manier zo goed mogelijk tegemoet te komen. De analyses van de Whey verwachten we eind volgende week online te hebben.
Snelle levering en goede kwaliteit, tevreden dus!
Zoals het hoort, graag gedaan :thumbs:
Tot op heden heb ik B&F altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu al weken roepen jullie dat binnen 1..2 weken de lab resultaten komen slaat echt nergens op. Op 15 december is al geroepen dat binnen 1..2 weken een uitslag zou zijn. Om heel eerlijk te zijn geloof ik er helemaal niets meer van.
In de hoop dat de storm overwaait roepen dat er een laboratorium onderzoek komt, maar ondertussen is er dus blijkbaar tot op heden geen enkele actie ondernomen.
En telkens weer reclame plaatsen onder een serieus onderwerp, stoort me mateloos.

Alles bij elkaar opgeteld getuigd de houding van B&F in ieder geval van een stukje disrespect richting alle trouwe klanten op DBB.
We snappen je teleurstelling en willen op elke vraag zo goed mogelijk reageren. We willen voor iedereen klaar staan met vragen, opmerkingen of andere problemen. Elke klant is belangrijk voor ons en zijn gerust bereid een stapje harder te zetten!
Komt de Glucosamine, Chondroitine & MSM binnenkort nog in de sale? :D
Niet in de huidige SUPERSALE, een inzicht in verdere aanbiedingen heb ik nu niet.
Waarom worden reviews die niet positief zijn, maar wel onderbouwd, geweigerd en niet op jullie website geplaatst?
De reviews worden gecontroleerd naar aanleiding van de review-richtlijnen die gesteld worden door ons/VWA. Mochten ze daar vanaf wijken, zullen we deze niet op de site tonen.
Bedankt voor je begrip. Zoiets is enorm vervelend voor ons bedrijf en zeker met een doelgroep die hier veel waarde aan hecht. Dat zijn we ons bewust en gaan er voortaan beter aan werken door de kwaliteit beter te garanderen.
Ik ga er van uit dat de Whey Perfection van jullie weer in orde is, heb dan ook weer een flinke order geplaatst. Ordernummer: C2803710

Naar mijn idee lijkt het mij niet dat jullie met opzet een lager eiwitpercentage hebben geleverd, maar een goedmakertje in de vorm van wat samples of iets dergelijks wordt erg gewaardeerd aangezien dit absoluut niet voor zou mogen komen.
De Whey Perfection wat nu verkocht wordt, is de beloofde hoeveelheid. We willen nooit meer dezelfde fout begaan.
Komt de natural whey perfection weer op voorraad?
Nee, de Whey Perfectio naturel was veel verwarring over. We hebben het daarom nu als los product "Whey Puur" gebracht. Zodat je zeker weet dat het 100% vrij is van toevoegingen :)
Ook jammer dat negatieve reacties van fb meteen verwijderd worden, staat niet netjes tegenover de klant en geeft daarnaast een vertekend beeld.
We reageren en laten eigenlijk altijd alle reacties staan :) Wanneer de normen en waarden overschreden worden, verwijderen we deze. Voor de rest staan we alles toe :thumbs:
Origineel gepost door Cinnamon
Wanneer verwachten jullie weer de smaken Chocolate Chip cookie dough en Cookies en cream van de Questbar's?
Dit zou ik even voor je moeten navragen bij onze afdeling inkoop. Ik kom hier maandag op terug
Carmen

Is dit ondertussen al bekend b&f?

Weet je al meer Bart? Ik wil het namelijk graag bestellen nu het in de aanbieding is, maar als deze smaken snel binnenkomen dan wacht ik nog even met mijn bestelling...
Mijn collega had het twee pagina's terug hier al geplaatst, we hopen eind deze week, begin volgende week een dikke lading Quest Bars binnen te krijgen. Deze smaken zijn meebesteld, dus we rekenen erop dat ze erbij zitten!
Valt jullie ook op dat wanneer er kritiek is, benf niet reageert en het gewoon wegwuift?
We reageren altijd. Het is gekkenhuis hier:eek: We proberen overal zo goed mogelijk te reageren. Als er iets zijn, kun je altijd bellen. Dan heb je direct antwoord!

Het blijft me verbazen hoe moeilijk sommige mensen het ermee hebben. Het is bijna triest te noemen...

Het is triest hoe sommige mensen dit zo bagatelliseren... Als dit al jaren aan de gang is dan is dit een groot schandaal van oplichterij.
Dit heeft niets met compensaties of girly zijn te maken maar met rechtvaardigheid:
Als consument moet je krijgen waarvoor je betaalt.
Is dit niet zo dan word je genaaid.
En als je genaaid wordt dan moet je reageren.
En als je reacties niet serieus genomen worden, dan moet je blijven reageren...

Mijn collega had het twee pagina's terug hier al geplaatst, we hopen eind deze week, begin volgende week een dikke lading Quest Bars binnen te krijgen. Deze smaken zijn meebesteld, dus we rekenen erop dat ze erbij zitten!

Oh, dat heb ik over het hoofd gezien! Toch bedankt! Hoe lang loopt de Super Sale actie nog eigenlijk?

B&F

Net men 6 potten Epic geleverd gekregen en toch allesbehalve tevreden over. Elke pot zit vol brokken alsof er vocht zit in de pot en alles kleeft gewoon aan elkaar. De textuur van de poeder trekt in elk geval nergens op dat heb ik nog nooit voorgehad met Epic.

Was die 1+1 actie een slechte batch of is er wat gebeurd in het magazijn want alle potten van slechte kwaliteit dat kan toch niet ?

Order C2780361

unnamed (2).jpg

B&F Net men 6 potten Epic geleverd gekregen en toch allesbehalve tevreden over. Elke pot zit vol brokken alsof er vocht zit in de pot en alles kleeft gewoon aan elkaar. De textuur van de poeder trekt in elk geval nergens op dat heb ik nog nooit voorgehad met Epic. Was die 1+1 actie een slechte batch of is er wat gebeurd in het magazijn want alle potten van slechte kwaliteit dat kan toch niet ? Order C2780361

Zijn lekker bezig daar.

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Wat voorgevallen is, had natuurlijk nooit mogen gebeuren. We hebben hier van geleerd. We kunnen het helaas niet terug draaien en zullen vanaf heden consequenter controles uitoefenen op huismerkproducten. De oplossingen die we aanbieden is een beslissing van de directie. We hebben geprobeerd de klanten op deze manier zo goed mogelijk tegemoet te komen. De analyses van de Whey verwachten we eind volgende week online te hebben

Dat het een beslissing van de directie is begrijp ik. Zou je ook een antwoord willen geven op het volgende
Het voelt namelijk erg wrang om, voordat je gebruik kan maken van je korting, tegelijkertijd een zak geld moet brengen naar een zaak die je afgelopen jaren niet heeft gedaan wat zij hadden belooft; kwaliteit leveren

Oftewel. Vindt je deze afwikkeling als medewerker moreel gezien correct ? Ben je het mij eens dat deze aanpak die wordt gehanteerd inzet op verwateren. Zo nee waarom niet?

Zou je daarnaast willen toelichten waarom de directie heeft besloten om enkel en alleen een kortingsactie te hanteren en er geen gebruik wordt gemaakt van andere mogelijkheden ? Ik neem aan dat er diverse opties intern zijn besproken.

Verder ben je niet in gegaan op mijn suggestie betreft enige publieke erkenning dat er een grove fout is gemaakt. Vindt je niet dat het publiek naast dbb hier van in kennis gesteld moet worden. Zo nee, waarom niet.

Het is triest hoe sommige mensen dit zo bagatelliseren... Als dit al jaren aan de gang is dan is dit een groot schandaal van oplichterij.
Dit heeft niets met compensaties of girly zijn te maken maar met rechtvaardigheid:
Als consument moet je krijgen waarvoor je betaalt.
Is dit niet zo dan word je genaaid.
En als je genaaid wordt dan moet je reageren.
En als je reacties niet serieus genomen worden, dan moet je blijven reageren...

Inderdaad

Dat het een beslissing van de directie is begrijp ik. Zou je ook een antwoord willen geven op het volgende Oftewel. Vindt je deze afwikkeling als medewerker moreel gezien correct ? Ben je het mij eens dat deze aanpak die wordt gehanteerd inzet op verwateren. Zo nee waarom niet? Zou je daarnaast willen toelichten waarom de directie heeft besloten om enkel en alleen een kortingsactie te hanteren en er geen gebruik wordt gemaakt van andere mogelijkheden ? Ik neem aan dat er diverse opties intern zijn besproken. Verder ben je niet in gegaan op mijn suggestie betreft enige publieke erkenning dat er een grove fout is gemaakt. Vindt je niet dat het publiek naast dbb hier van in kennis gesteld moet worden. Zo nee, waarom niet.

Top reactie! Als tegemoetkoming krijgt de klant 25% korting op alleen de Whey Perfection, je moet echter alsnog iets meer dan €26,- bijbetalen waardoor B&F er nog steeds goed aan verdient.

Als ze het goed will doen doen dan zouden ze hem in de maand januari tegen bijvoorbeeld inkooprijs aanbieden of nog beter, iederen die de afgelopen x aantal maanden Whey Perfection heeft besteld een gratis pot toesturen(maar dit gaan ze zeker weten niet doen).
Of iets in de geest van wanneer je Whey Perfection besteld(met de korting) de 2e pot gratis, maar een gratis pot lijkt me wel het minste dat ze kunnen doen.

Ze zijn kennelijk te bang dat ze te veel korting of producten weggeven maar met een goede en correcte oplossing was de schade minder ernstig geweest dan dat dat met de huidige oplossing het geval is(dit gaat ze veel geld kosten). Ik lees veel reacties van mensen die nu de overstap maken naar een andere shop, zelf ben ik altijd wel redelijk tevreden geweest over de service van B&F maar dit is toch wel een domper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven