Bedankt voor je uitgebreide reactie. Wat voorgevallen is, had natuurlijk nooit mogen gebeuren. We hebben hier van geleerd. We kunnen het helaas niet terug draaien en zullen vanaf heden consequenter controles uitoefenen op huismerkproducten. De oplossingen die we aanbieden is een beslissing van de directie. We hebben geprobeerd de klanten op deze manier zo goed mogelijk tegemoet te komen. De analyses van de Whey verwachten we eind volgende week online te hebben.
Snelle levering en goede kwaliteit, tevreden dus!
Zoals het hoort, graag gedaan
Tot op heden heb ik B&F altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu al weken roepen jullie dat binnen 1..2 weken de lab resultaten komen slaat echt nergens op. Op 15 december is al geroepen dat binnen 1..2 weken een uitslag zou zijn. Om heel eerlijk te zijn geloof ik er helemaal niets meer van.
In de hoop dat de storm overwaait roepen dat er een laboratorium onderzoek komt, maar ondertussen is er dus blijkbaar tot op heden geen enkele actie ondernomen.
En telkens weer reclame plaatsen onder een serieus onderwerp, stoort me mateloos.
Alles bij elkaar opgeteld getuigd de houding van B&F in ieder geval van een stukje disrespect richting alle trouwe klanten op DBB.
We snappen je teleurstelling en willen op elke vraag zo goed mogelijk reageren. We willen voor iedereen klaar staan met vragen, opmerkingen of andere problemen. Elke klant is belangrijk voor ons en zijn gerust bereid een stapje harder te zetten!
Komt de Glucosamine, Chondroitine & MSM binnenkort nog in de sale?
Niet in de huidige SUPERSALE, een inzicht in verdere aanbiedingen heb ik nu niet.
Waarom worden reviews die niet positief zijn, maar wel onderbouwd, geweigerd en niet op jullie website geplaatst?
De reviews worden gecontroleerd naar aanleiding van de review-richtlijnen die gesteld worden door ons/VWA. Mochten ze daar vanaf wijken, zullen we deze niet op de site tonen.
Bedankt voor je begrip. Zoiets is enorm vervelend voor ons bedrijf en zeker met een doelgroep die hier veel waarde aan hecht. Dat zijn we ons bewust en gaan er voortaan beter aan werken door de kwaliteit beter te garanderen.
Ik ga er van uit dat de Whey Perfection van jullie weer in orde is, heb dan ook weer een flinke order geplaatst. Ordernummer: C2803710
Naar mijn idee lijkt het mij niet dat jullie met opzet een lager eiwitpercentage hebben geleverd, maar een goedmakertje in de vorm van wat samples of iets dergelijks wordt erg gewaardeerd aangezien dit absoluut niet voor zou mogen komen.
De Whey Perfection wat nu verkocht wordt, is de beloofde hoeveelheid. We willen nooit meer dezelfde fout begaan.
Komt de natural whey perfection weer op voorraad?
Nee, de Whey Perfectio naturel was veel verwarring over. We hebben het daarom nu als los product "Whey Puur" gebracht. Zodat je zeker weet dat het 100% vrij is van toevoegingen
Ook jammer dat negatieve reacties van fb meteen verwijderd worden, staat niet netjes tegenover de klant en geeft daarnaast een vertekend beeld.
We reageren en laten eigenlijk altijd alle reacties staan

Wanneer de normen en waarden overschreden worden, verwijderen we deze. Voor de rest staan we alles toe
Origineel gepost door Cinnamon
Wanneer verwachten jullie weer de smaken Chocolate Chip cookie dough en Cookies en cream van de Questbar's?
Dit zou ik even voor je moeten navragen bij onze afdeling inkoop. Ik kom hier maandag op terug
Carmen
Is dit ondertussen al bekend b&f?
Weet je al meer Bart? Ik wil het namelijk graag bestellen nu het in de aanbieding is, maar als deze smaken snel binnenkomen dan wacht ik nog even met mijn bestelling...
Mijn collega had het twee pagina's terug hier al geplaatst, we hopen eind deze week, begin volgende week een dikke lading Quest Bars binnen te krijgen. Deze smaken zijn meebesteld, dus we rekenen erop dat ze erbij zitten!
Valt jullie ook op dat wanneer er kritiek is, benf niet reageert en het gewoon wegwuift?
We reageren altijd. Het is gekkenhuis hier

We proberen overal zo goed mogelijk te reageren. Als er iets zijn, kun je altijd bellen. Dan heb je direct antwoord!