AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De reviews worden gecontroleerd naar aanleiding van de review-richtlijnen die gesteld worden door ons/VWA. Mochten ze daar vanaf wijken, zullen we deze niet op de site tonen.

Met andere woorden negatieve reviews worden niet geplaatst.

Veel reviews van de Smart Protein voldoen niet aan de richtlijnen van de VWA. Heel vreemd dat deze wel op jullie site staan.

Laatst bewerkt:
Hoezo blijven jullie zeggen dat deze whey goed is zonder hier resultaten van te posten. Zo win je toch nooit vertrouwen los van de naïeve klant.

Zouden jullie order C2765700 eens even kunnen nachecken?
Verzonden op 28/12/2014 en op kiala-site staat dat het onder weg is maar nog altijd niets toegekomen...

Alvast bedankt.

Haha wat een bende mong*len hier xd

Oh, dat heb ik over het hoofd gezien! Toch bedankt! Hoe lang loopt de Super Sale actie nog eigenlijk?
Geen probleem. Tot 15 januari :)
B&F

Net men 6 potten Epic geleverd gekregen en toch allesbehalve tevreden over. Elke pot zit vol brokken alsof er vocht zit in de pot en alles kleeft gewoon aan elkaar. De textuur van de poeder trekt in elk geval nergens op dat heb ik nog nooit voorgehad met Epic.

Was die 1+1 actie een slechte batch of is er wat gebeurd in het magazijn want alle potten van slechte kwaliteit dat kan toch niet ?

Order C2780361
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem even contact op met onze klantenservice, dan lossen ze dat direct voor je op:cool:
Dat het een beslissing van de directie is begrijp ik. Zou je ook een antwoord willen geven op het volgende

Oftewel. Vindt je deze afwikkeling als medewerker moreel gezien correct ? Ben je het mij eens dat deze aanpak die wordt gehanteerd inzet op verwateren. Zo nee waarom niet?

Zou je daarnaast willen toelichten waarom de directie heeft besloten om enkel en alleen een kortingsactie te hanteren en er geen gebruik wordt gemaakt van andere mogelijkheden ? Ik neem aan dat er diverse opties intern zijn besproken.

Verder ben je niet in gegaan op mijn suggestie betreft enige publieke erkenning dat er een grove fout is gemaakt. Vindt je niet dat het publiek naast dbb hier van in kennis gesteld moet worden. Zo nee, waarom niet.
Ik begrijp dat je graag mijn persoonlijke mening wilt weten, maar dat doet er in dit geval niet toe. Ik ben nu als vertegenwoordiger van het bedrijf als aanspreekpunt voor jullie. Ik sta dan achter de keuze die de directie gemaakt heeft. Er is een grote fout gemaakt en dat geven we toe. Dat is stom en hadden we kunnen voorkomen door regelmatig controles uit te oefenen.
Top reactie! Als tegemoetkoming krijgt de klant 25% korting op alleen de Whey Perfection, je moet echter alsnog iets meer dan €26,- bijbetalen waardoor B&F er nog steeds goed aan verdient.

Als ze het goed will doen doen dan zouden ze hem in de maand januari tegen bijvoorbeeld inkooprijs aanbieden of nog beter, iederen die de afgelopen x aantal maanden Whey Perfection heeft besteld een gratis pot toesturen(maar dit gaan ze zeker weten niet doen).
Of iets in de geest van wanneer je Whey Perfection besteld(met de korting) de 2e pot gratis, maar een gratis pot lijkt me wel het minste dat ze kunnen doen.

Ze zijn kennelijk te bang dat ze te veel korting of producten weggeven maar met een goede en correcte oplossing was de schade minder ernstig geweest dan dat dat met de huidige oplossing het geval is(dit gaat ze veel geld kosten). Ik lees veel reacties van mensen die nu de overstap maken naar een andere shop, zelf ben ik altijd wel redelijk tevreden geweest over de service van B&F maar dit is toch wel een domper.
Graag gedaan. We proberen op iedereen hier te reageren. De Whey Perfection gaat momenteel onder inkoopprijs weg. 25% marge op een eiwitproduct is gigantisch, dat heeft geen enkel merk. De prijzen van de Whey zijn afgelopen jaren (lees babyvoeding) enorm gestegen, elke winkel die whey verkoopt, pakt er minimale marge op.

Hoezo blijven jullie zeggen dat deze whey goed is zonder hier resultaten van te posten. Zo win je toch nooit vertrouwen los van de naïeve klant.
Die vraag begrijp ik:) We hopen eind volgende week de analyses te hebben, dan knallen we ze meteen op de site. Dan mag elke bezoeker ze bekijken :)
Zouden jullie order C2765700 eens even kunnen nachecken?
Verzonden op 28/12/2014 en op kiala-site staat dat het onder weg is maar nog altijd niets toegekomen...

Alvast bedankt.
Verzenden met Kiala duurt circa 5 werkdagen. Door de feestdagen is hierbij vertraging ontstaan, waardoor het langer kan duren. Je kan er op rekenen dat jouw pakket deze week klaar ligt. Zodra die klaar ligt, zul je hier van Kiala een mail ontvangen.

Dat julle hier allemaal zo begripvol zijn... Een handelaar hoort gewoon zijn producten te kennen.
& dat verwijderen van slechte reviews... triest.
Valt gewoon onder bedrog
Dat vind ik ook. Ze zeggen dat ze ''het niet wisten''..... yeah right... en mocht dat dan echt de waarheid zijn dat ze het niet wisten dan veranderd dat voor mij nog niets. Wat boeit mij het nou of ze het wisten of niet, ik wil gewoon een goed product. Alleen al uit principe zal ik nooit meer whey bestellen bij b&f. Zelfs als er nieuwe tests online komen.

Valt jullie ook op dat wanneer er kritiek is, benf niet reageert en het gewoon wegwuift?
Ja, dat is altijd al zo geweest. Negatieve berichten reageren ze gewoon niet op.

Ik begrijp dat je graag mijn persoonlijke mening wilt weten, maar dat doet er in dit geval niet toe. Ik ben nu als vertegenwoordiger van het bedrijf als aanspreekpunt voor jullie. Ik sta dan achter de keuze die de directie gemaakt heeft. Er is een grote fout gemaakt en dat geven we toe. Dat is stom en hadden we kunnen voorkomen door regelmatig controles uit te oefenen.
.

Om eerlijk te zijn vind ik dat je bijzonder matige antwoorden geeft. Je hoeft niet publiekelijk je eigen werkgever af te vallen, maar je bent geen robot. Verder val je nu, zoals zo vaak in het topic, weer in herhaling over het feit dat jullie een grote fout hebben gemaakt en het nu toegeven. Dit is iets wat ik al weet. Efin. Geen antwoord met betrekking tot je persoonlijke mening prima. Maar ik vroeg ook nog een aantal andere zaken die ik nu voor de derde keer kort zal herhalen.

Waarom heeft de directie besloten om enkel een kortingscode te hanteren? Waarom zijn er geen andere opties gekozen? En waarom wordt er niet besloten om hier publiekelijk meer aandacht aan te geven zodat ook anderen het weten?

Ik snap best dat de laatste weken heftig zijn. Maar je moet begrijpen dat juist nu de tijd is voor damage control. Eerlijkheid, openheid en naar wens vragen beantwoorden zijn de essentialia. Nu worden de naar mijn mening, normale en vriendelijke vragen, niet afdoende en zelfs ontwijkend beantwoord. Doe er iets mee.

Om eerlijk te zijn vind ik dat je bijzonder matige antwoorden geeft. Je hoeft niet publiekelijk je eigen werkgever af te vallen, maar je bent geen robot. Verder val je nu, zoals zo vaak in het topic, weer in herhaling over het feit dat jullie een grote fout hebben gemaakt en het nu toegeven. Dit is iets wat ik al weet. Efin. Geen antwoord met betrekking tot je persoonlijke mening prima. Maar ik vroeg ook nog een aantal andere zaken die ik nu voor de derde keer kort zal herhalen.

Waarom heeft de directie besloten om enkel een kortingscode te hanteren? Waarom zijn er geen andere opties gekozen? En waarom wordt er niet besloten om hier publiekelijk meer aandacht aan te geven zodat ook anderen het weten?

Ik snap best dat de laatste weken heftig zijn. Maar je moet begrijpen dat juist nu de tijd is voor damage control. Eerlijkheid, openheid en naar wens vragen beantwoorden zijn de essentialia. Nu worden de naar mijn mening, normale en vriendelijke vragen, niet afdoende en zelfs ontwijkend beantwoord. Doe er iets mee.

Waarom bel je niet gewoon morgen?

B&F

Net men 6 potten Epic geleverd gekregen en toch allesbehalve tevreden over. Elke pot zit vol brokken alsof er vocht zit in de pot en alles kleeft gewoon aan elkaar. De textuur van de poeder trekt in elk geval nergens op dat heb ik nog nooit voorgehad met Epic.

Was die 1+1 actie een slechte batch of is er wat gebeurd in het magazijn want alle potten van slechte kwaliteit dat kan toch niet ?

Order C2780361

Geen probleem. Tot 15 januari :)

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem even contact op met onze klantenservice, dan lossen ze dat direct voor je op:cool:

Dat is toch normaal? Is met meerdere producten, ook van andere merken, wel eens zo.
Heeft met de soort producten te maken die er in zitten, beta-alanine kan wel eens aan elkaar klitten en brokjes vormen. En de weersomstandigheden kunnen dat ook beïnvloeden.

Er is niks mis mee hoor, gewoon brokje kapot maken en scoop nemen ;)

Wat denk je nou zelf.... dat hij hier zijn mening gaat geven? Dat lijkt me niet echt tactisch... zeker niet op het internet waar het voor eeuwig op blijft staan.

Dat is een keus geweest is van de directie. Ze vonden dit de beste oplossing voor mensen die in het verleden besteld hebben en daarom tot 2-1-15 25% korting geven op de Whey. :)
Dat is toch normaal? Is met meerdere producten, ook van andere merken, wel eens zo.
Heeft met de soort producten te maken die er in zitten, beta-alanine kan wel eens aan elkaar klitten en brokjes vormen. En de weersomstandigheden kunnen dat ook beïnvloeden.

Er is niks mis mee hoor, gewoon brokje kapot maken en scoop nemen ;)
Even flink schudden heeft vaak een goede invloed. Dan valt de poeder zo uiteen, net als het gooien in water. Dat merk je direct :)
Waarom wordt de garantie gegeven dat het probleem verholpen is terwijl er blijkbaar geen testresultaten zijn van jullie whey?
De analyses van de aminozuren zijn voor de meesten het belangrijkste, daar is het wachten nog op. Zodra we deze hebben, knallen we deze direct op de website en laat ik het hier weten :)

Ralf

Duurt wel heel erg lang met die lab test...

B&F komt er wel makkelijk mee weg zo. Even de hele klantenbasis bedriegen en doen alsof er niets aan de hand is. Was er niet zoveel vraag geweest naar die tests bleef het bedrog gewoon voortgaan...

Is geen bedrog joh, wees blij dat je nog whey perfection kunt bestellen. Plus nog 25% korting. Wat zeikt iedereen, 62 gr. eiwitten betekent gewoon massive gains ?

De reviews worden gecontroleerd naar aanleiding van de review-richtlijnen die gesteld worden door ons/VWA. Mochten ze daar vanaf wijken, zullen we deze niet op de site tonen.
Jullie weten zelf ook dat de nvwa slechts sporadisch de producten controleert en al helemaal nooit reviews zal checken, in feite bepalen jullie zelf welke reviews wel of niet op de site komen en blijkbaar worden alle niet sensationele gewoon geweigerd.

Doe niet zo hypocriet en haal die hele review sectie gewoon weg als je toch alle niet-propaganda gaat censureren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven