Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De reviews worden gecontroleerd naar aanleiding van de review-richtlijnen die gesteld worden door ons/VWA. Mochten ze daar vanaf wijken, zullen we deze niet op de site tonen.

De denktank die dit soort antwoorden verzint kan direct terug naar de freggel grot. Man man we worden hier behandeld alsof we het iq van een wortel hebben. Als er negatieve reviews tussen staan zou je misschien nog geloofwaardig overkomen maar het is een grote hoop kwijl met 30 kilo spiermassa in 2 weken, Justin Bieber zou nog jaloers worden. Gewoon o-v-e-r-a-l bij ieder product. Hoop dat iemand met verstand en geweten jullie toko een keer kan overnemen, komt er misschien nog iets integers vandaan. Inclusief spellingscontrole.

Mocht dit echt zo zijn, dan getuigd dit van het totale onvermogen van benf om de schade te beheersen. Zo ga je naar mijn mening niet met klanten om. Natuurlijk, het is voor de betreffende personen erg leuk, maar de rest blijft achter zonder enige waardige compensatie. Zijn de glimmende euro's van jou en mij minder welkom? Dat lijkt mij niet. Dat de klanten die veel hebben uitgegeven naar rato meer compensatie kunnen krijgen is vanzelfsprekend. Alleen niet op deze manier. Dit is lukraak individueel compenseren, waarmee het algemene negatieve sentiment niet wordt weggenomen. Schieten zij zelf geen bal mee op. Weggegooid geld.

Tuurlijk is het waar, heb die mail hier staan. Je ziet toch dat bf er niet op reageert

Reviews die gecontroleerd worden door de VWA :roflol:

Maar inderdaad totaal niet geloofwaardig. Elke review wordt 'gekocht' door 1,5% korting te bieden ofzo en er is simpelweg geen ENKELE negatieve review te vinden op de hele site

Zou mensen adviseren eens naar de review sectie op XXL te kijken. Daar staan ook negatieve reacties tussen en zijn de reviews langer dan een enkel woord of regeltje. Gelijk te zien dat de reviews bij BnF doorgestoken kaart zijn

Laatst bewerkt:
Dat is toch normaal? Is met meerdere producten, ook van andere merken, wel eens zo.
Heeft met de soort producten te maken die er in zitten, beta-alanine kan wel eens aan elkaar klitten en brokjes vormen. En de weersomstandigheden kunnen dat ook beïnvloeden.

Er is niks mis mee hoor, gewoon brokje kapot maken en scoop nemen ;)

Trust me ik heb het potje al flink door elkaar geschud ;) maar heel de pot is verhard beton ofzo ;) poeder blijft in elk geval aan elkaar kleven, maar als jij het wil proberen be my guest.

Duurt wel heel erg lang met die lab test...
Er is wel haast bij geboden, we willen niets liever dan aantonen dat de Whey Perfection nu wel de juiste hoeveelheid eiwitten/aminozuren bevat.
:rolleyes::eek:
Jullie weten zelf ook dat de nvwa slechts sporadisch de producten controleert en al helemaal nooit reviews zal checken, in feite bepalen jullie zelf welke reviews wel of niet op de site komen en blijkbaar worden alle niet sensationele gewoon geweigerd.

Doe niet zo hypocriet en haal die hele review sectie gewoon weg als je toch alle niet-propaganda gaat censureren
Dat klopt inderdaad, de NVWA controleert sporadisch. Echter zijn we eens op de vingers getikt dat er te veel gezondheidsclaims in staan. Hierop staan enorm hoge boetes en willen we niet riskere. Dat is de reden dat er eerst een controle uitgeoefend wordt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Super sale! Wees er snel bij!
BF_banner_product_supersale_januari_1.jpg

Dat klopt inderdaad, de NVWA controleert sporadisch. Echter zijn we eens op de vingers getikt dat er te veel gezondheidsclaims in staan. Hierop staan enorm hoge boetes en willen we niet riskere. Dat is de reden dat er eerst een controle uitgeoefend wordt :) Ralf

Je kan zo de politiek in Ralf, alle moeilijke vragen ontwijken. Of ga je mij vertellen dat alle negatieve reviews die jullie niet geplaatst hebben gezondheidsclaims bevatten!?

Mijn negatieve review over een een broodblik (welke niet geplaatst is) zal vast erg veel gezondheidsclaims hebben bevat. En mijn aangepaste versie (die ik naar aanleiding van het niet plaatsen het aangepast) hiervan waarbij jullie eigenhandig de score van 1 ster naar 3 hebben opgehoogd was zeker ook nodig van de NVWA??

Body En Fitshop;8919381]Er is wel haast bij geboden, we willen niets liever dan aantonen dat de Whey Perfection nu wel de juiste hoeveelheid eiwitten/aminozuren bevat.

:rolleyes::eek:

Dat klopt inderdaad, de NVWA controleert sporadisch. Echter zijn we eens op de vingers getikt dat er te veel gezondheidsclaims in staan. Hierop staan enorm hoge boetes en willen we niet riskere. Dat is de reden dat er eerst een controle uitgeoefend wordt :)

Ralf

Oké wat heeft dat met negatieve reviews te maken dan? Volgens mij haal je wat dingen door elkaar?
Als jullie nou op de vingers getikt worden voor jullie teksten op bijvoorbeeld de Whey Perfection dan snap ik dat. Maar in welke negatieve review staan nu gezondheidsclaims?

De analyses van de aminozuren zijn voor de meesten het belangrijkste, daar is het wachten nog op. Zodra we deze hebben, knallen we deze direct op de website en laat ik het hier weten Ralf

Maar waarom weten jullie dan dat de nieuwe batch wel correct is als er nog geen testen zijn? Geef daar nou eens gewoon antwoord op Ralf!

Maar waarom weten jullie dan dat de nieuwe batch wel correct is als er nog geen testen zijn? Geef daar nou eens gewoon antwoord op Ralf!

Omdat hun al lang afwisten van die afwijkende waardes en nieuwe batches al zijn geproduceerd na de eerste test door Dbb. Duh. Konden ze nog ff de laatste rommel verkopen met 25% korting. Zodra die actie voorbij is durf ik ook te wedden dat 'ineens' alle smaken en de 4.5kg varianten weer terugkeren en de correcte aminozuren tests boven water komen.

Waar zien jullie 25% korting op de whey??? Bij mij kost die nog steeds t zelfde

Die korting is uiteraard niet op de website te zien, alleen in een ondergesneeuwde post. Zo kunnen ze het voor 100% blijven verkopen aan 95% van de klanten die nergens van weten.

Die korting is uiteraard niet op de website te zien, alleen in een ondergesneeuwde post. Zo kunnen ze het voor 100% blijven verkopen aan 95% van de klanten die nergens van weten.

Is er een soort kortingscode dan? Weet iemand waar die staat? Alvast bedankt

Je kan zo de politiek in Ralf, alle moeilijke vragen ontwijken. Of ga je mij vertellen dat alle negatieve reviews die jullie niet geplaatst hebben gezondheidsclaims bevatten!?

Mijn negatieve review over een een broodblik (welke niet geplaatst is) zal vast erg veel gezondheidsclaims hebben bevat. En mijn aangepaste versie (die ik naar aanleiding van het niet plaatsen het aangepast) hiervan waarbij jullie eigenhandig de score van 1 ster naar 3 hebben opgehoogd was zeker ook nodig van de NVWA??
Niet direct alle negatieve reviews worden geweigerd. Je vind er ook voldoende op de website. Ik kan niet specifiek inzien welke je ingezonden hebt, maar als je hem opnieuw wilt inzenden en mij direct daarna een privébericht met de naam + product wilt doorgeven waar je hem over geschreven hebt. Pak ik hem voor je op :)
Dit komt omdat we de nieuwe formule hebben gezien van Aminolabs. Ze zijn dusdanig groot, dat ze neit twee keer een fout maken. De formule klopt gewoon en zijn we van overtuigd. Onder het mom, "de slager keurt zijn eigen vlees" hebben we een nieuwe analyse uitstaan bij TLR. We hebben een tijdelijk rapport ontvangen waarin het eiwitpercentage/voedingswaarden staan. Dit is geen officieel rapport (getekend etc, maar een quick-update) van TLR. We hopen volgende week het eindresultaat met aminozuuranalyse te ontvangen op een verpakking van 2,27kg te ontvangen. Die is dan geheel representatief en zullen we dan ook online plaatsen.
Met de code WHEYPERFECTION kun je deze verzilveren op de site :)
Omdat hun al lang afwisten van die afwijkende waardes en nieuwe batches al zijn geproduceerd na de eerste test door Dbb. Duh. Konden ze nog ff de laatste rommel verkopen met 25% korting. Zodra die actie voorbij is durf ik ook te wedden dat 'ineens' alle smaken en de 4.5kg varianten weer terugkeren en de correcte aminozuren tests boven water komen.
Nee hoor, alles wat we nu aanbieden klopt 100%. Ik snap dat het lastig te geloven is naar wat er voorgevallen is, dat kun je alleen maar van me aannemen. We roepen dat, zonder bewijs, dat begrijp ik en moeten het nu aantonen. De analyse is dus onderweg. We zijn druk bezig met een nieuw etiket van ons eigen merk, we hebben gekozen deze smaken voorlopig daarom op 12 te houden. Alle extra smaken komen in het nieuwe jasje. Uiteindelijk willen we kunnen laten zien dat Whey Perfection een topproduct is en verkrijgbaar meerdere smaken. Uiteraard met goede voedingswaarden ;) We willen hier ook van leren en alleen maar een betrouwbaar en goed product aanbieden. We zullen hierin geen fraude maken om zo van de 'oude' batches af te komen. Die zijn terug gestuurd naar Aminolabs en wij bieden ze niet meer aan.

Ralf

De verhouding positief/negatief in reviews klopt gewoon voor geen zak en dat weten jullie zelf ook dondersgoed. Zelf ook meegemaakt dat alleen mijn positieve reviews daadwerkelijk beloond werden met een kortingscode + dat ze geplaatst werden dus daar ben ik ook snel mee gestopt.

Zoals Daster al zei kijk maar eens naar de XXL review page daar krijg je nog een enigzins realistisch beeld.

Bij jullie is ieder product SENSATIONEEL etc.

De zinnen zijn in ieder geval sensationeel krom als vanouds. :rolleyes:
Klopt, het is ook erg krom. We vertrouwden onze leverancier blindelings, dat blijkt dat het nooit het geval mag zijn. :rolleyes: We doen er nu ook alles aan de kwaliteitscontrole op te voeren, waardoor we altijd de beloofde kwaliteit kunnen aanbieden.

Ralf

En na zo'n gebeurtenis stap je niet over van leverancier?

Klopt, het is ook erg krom. We vertrouwden onze leverancier blindelings, dat blijkt dat het nooit het geval mag zijn. :rolleyes: We doen er nu ook alles aan de kwaliteitscontrole op te voeren, waardoor we altijd de beloofde kwaliteit kunnen aanbieden.

Ralf

Bah, doen alsof je nergens wat vanaf wist! Vuile leugenaars dat jullie zijn!
Alsof een leverancier het waagt om zo'n grote klant te verliezen door mindere kwaliteit te leveren. Dit is puur op afspraak gebeurd en jullie weten dondersgoed wat hier aan de hand is!

Ralf

Jullie vertrouwen nu toch weer blindelings op jullie leverancier? Er is/was geen rapport, jullie zeggen enkel de ''nieuwe formule'' te hebben gezien. Van de oude batch hadden jullie de formule ook gezien neem ik aan, en die was ook niet goed. Het zaakje stinkt gewoon Ralf! Met alle respect maar er word zomaar weer wat geroepen heb ik het gevoel.

Hallo ralf. Vindt je dat je mijn vragen dan wel suggesties op de vorige pagina's voldoende beantwoord of behandeld hebt ? Ik probeer mijn vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren. Er is geen woord Chinees geschreven. Wil je daarom iets meer aandacht geven aan de gestelde vragen ipv een dooddoener die verwijst naar de directie. Voor een gedupeerde klant die het vertrouwen probeert terug te krijgen is dat het minste wat je kan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven