Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, het is ook erg krom. We vertrouwden onze leverancier blindelings, dat blijkt dat het nooit het geval mag zijn.We doen er nu ook alles aan de kwaliteitscontrole op te voeren, waardoor we altijd de beloofde kwaliteit kunnen aanbieden.
Ralf
ok ik lees net wat door, recap: eiwit percentage is niet wat het zijn moet bij de eiwitten van B&F, geld dat ook voor de isolaat? en zo ja, ik heb afgelopen maandag een nieuwe bestelling ontvangen met een grote pot isolaat, hoe kunnen we er voor zorgen dat ik de juiste eiwitpot krijg met de goede verhoudingen?
Nee, we stappen niet over. We blijven bij de huidige leverancier en zorgen dat we nu wel topkwaliteit aan kunnen bieden. Dat is waar het uiteindelijk om draait, niet wie het doet, maar zolang wij goede en betrouwbare spullen kunnen aanbieden.En na zo'n gebeurtenis stap je niet over van leverancier?
Bah, doen alsof je nergens wat vanaf wist! Vuile leugenaars dat jullie zijn!
Alsof een leverancier het waagt om zo'n grote klant te verliezen door mindere kwaliteit te leveren. Dit is puur op afspraak gebeurd en jullie weten dondersgoed wat hier aan de hand is!
Ik begrijp je gevoel en is ook geheel terecht. Wat dat betreft begrijp ik jou als consument heel goed. Dan wil je ook echt een product hebben, waarin je vertrouwen hebt. Wat ook aangetoond kan worden wanneer er gebrek aan vertrouwen is. De nieuwe formule hebben we zeker duidelijke afspraken gemaakt en dat we de juiste samenstelling willen. AminoLabs heeft zoals eerder aangegeven een analyse overhandigt, maar voor de buitenwereld willen we dit ook onafhankelijk getest hebben. We proberen jullie hierover zoveel mogelijk in te lichten en jullie op de hoogte te houden. We kunnen in dit geval niet enkel loze beloftes maken en ze vervolgens niet nakomen. Voor ons staat de klant altijd voorop en is belangrijk, we zijn dan ook op dit soort fora actief om een luisterend oor te bieden en in te springen op discussies. Althans, dat is mijn insteek van mijn functie welJullie vertrouwen nu toch weer blindelings op jullie leverancier? Er is/was geen rapport, jullie zeggen enkel de ''nieuwe formule'' te hebben gezien. Van de oude batch hadden jullie de formule ook gezien neem ik aan, en die was ook niet goed. Het zaakje stinkt gewoon Ralf! Met alle respect maar er word zomaar weer wat geroepen heb ik het gevoel.
Natuurlijk wil ik ook ingaan op je vragen. Zoals je mee krijgt krijgen we dagelijks veel vragen, je mag me altijd een privébericht sturen, dan reageer ik daar op. Zodat we een goede chat conversatie kunnen voeren. Uiteraard mag bellen ook evenHallo ralf. Vindt je dat je mijn vragen dan wel suggesties op de vorige pagina's voldoende beantwoord of behandeld hebt ? Ik probeer mijn vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren. Er is geen woord Chinees geschreven. Wil je daarom iets meer aandacht geven aan de gestelde vragen ipv een dooddoener die verwijst naar de directie. Voor een gedupeerde klant die het vertrouwen probeert terug te krijgen is dat het minste wat je kan doen.
Iedere klant telt voor Body & Fit, zowel jong als oud!Alsof ze om jou als klant geven
Dan hadden ze je de eerste keer al niet opgelicht..
Ja, mijn collega Bart is hier enkele weken terug al op gekomen. Dit is een vraag die we destijds bij de leverancier neergelegd hebben en antwoord gekregen. Een exact cijfer kunnen we niet geven van de Rice Powder, echter geven ze aan dat het hoger ligt dan gebruikelijke zilvervliesrijst (gekookt met vlies).In het Pure Rice Powder topic reageren jullie niet op mijn vraag. Dus probeer ik het maar hier.
Meen mij te herinneren dat jullie een onderzoek hebben laten doen naar de opneembaarheid van dit product. Door de gebroken vliezen zou de GI waarde lager uitvallen dan van 'normale' zilvervliesrijst.
Is er inmiddels al iets bekend van dit onderzoek? Zou graag wat cijfers willen zien.
Wij gebruiken voor de Micellar Casein Perfection de best verkrijgbare Micellar Casein van Fonterra. Beter is er niet kwa oplosbaarheid en structuur. De structuur die we voor de MCP hadden, was ook minder oplosbaar en minder van smaak. Door te kiezen voor deze variant betalen we inkoop iets meer, maar bieden daardoor wel de best verkrijgbare Micellar Casein aan. Dat doen we graag om een goed product aan te bieden. Echter blijft voorkeur natuurlijk altijd persoonlijkMensen stop nou met zeuren. Gewoon geen Whey meer bestellen, net als ik. Vond de whey 2 jaar geleden al te zoet dus nooit meer perfection besteld. Micellar Caseine haalde ik nog wel, doe ik ook niet meer. Heb nu eens Night Protein van XXL gehaald en das gewoon een compleet andere structuur, en een veel minder lekkere smaak. Zegt wellicht ook iets over kwaliteit. Wat betreft het review gedeelte, daarvan snap ik heel goed dat B&F sommige reacties nou eenmaal niet toelaat. Tis hun site, en ik zie inderdaad ook genoeg negatieve reviews. Je druk maken om je review van een broodtrommeltje ... nou yay. Als ik ergens niet zeker van weet of het wel voldoet aan de kwaliteit die ik wil, dan zoek ik reviews op meerdere sites. En niet enkel alleen op de site die het product wil verkopen.

We hebben te maken met heel veel klanten en we bieden voor iedereen, ongeacht de bestelwaarde 25% korting aan op de eerst volgende pot Whey Perfection. Dat is een basis tegemoetkoming voor de maand december tot februari. We snappen dat klanten die in het verleden voor duizenden euro's bij ons uitgegeven hebben, als bijzonder beschouwd mogen worden. We willen daarom per klant die het daar niet mee eens is, contact met ons opneemt. Dan kunnen we altijd overleggen. Zoals ik vanaf het begin al roep, dit is iets wat niet mag gebeuren en begrijpen dat het veel vragen op levert bij klanten. Vandaar onze privébox open staat voor een conversatie. Dat is nooit een probleem voor onsIk wacht nog steeds op een respons op mijn vraag hoe het kan dat iedereen anders wordt gecompenseerd

We hebben te maken met heel veel klanten en we bieden voor iedereen, ongeacht de bestelwaarde 25% korting aan op de eerst volgende pot Whey Perfection. Dat is een basis tegemoetkoming voor de maand december tot februari. We snappen dat klanten die in het verleden voor duizenden euro's bij ons uitgegeven hebben, als bijzonder beschouwd mogen worden. We willen daarom per klant die het daar niet mee eens is, contact met ons opneemt. Dan kunnen we altijd overleggen. Zoals ik vanaf het begin al roep, dit is iets wat niet mag gebeuren en begrijpen dat het veel vragen op levert bij klanten. Vandaar onze privébox open staat voor een conversatie. Dat is nooit een probleem voor ons
Ralf
We gaan uit van de 25% korting, die ka niedereen gebruiken. Het is per persoon bekeken wat we kunnen doen. Dat betekent echt niet dat je een pot Whey krijgt. Het feit dat je hier een bericht plaatst, is al contact opnemen met ons. Zoals ik zei, stuur gewoon even een berichtje en kijken we ernaDit is de omgekeerde wereld
Mij is altijd geleerd dat ik blij moet zijn met wat ik krijg in plaats van om cadeau's te vragen. Iedereen die nu naar jullie pm't hoe gedupeerd hij is wordt lekker beloond terwijl de brave volgers het met de korting van 25% doen. Ik heb in het verleden ook voor heel veel geld bij jullie besteld maar het is geen moment in me opgekomen dat jullie mij via een privé conversatie een compensatie zouden geven, dat is niet echt eerlijk tov anderen.
Buiten dat kun je nu zeggen dat je wil dat die klanten contact met jullie opnemen. Maar waar hebben jullie de oproep gemaakt "hoi als je heel erg gedupeerd bent omdat je veel besteld hebt over de jaren, neem dan contact op dan krijg je een pot whey". Heeft dit in jullie nieuwsbrief gestaan ?
De Rice Powder is gewoon gemalen zilvervliesrijst, niet meer niet minder. Gewoon een goed product dusAls ik het goed begrijp is de Rice Powder dus weer een product dat niet is wat het lijkt.....
Bedankt voor je berichtje, dat waarderen we. Op een internetfora zitten heel veel mensen die graag allemaal hun verhaal kwijt willen. Ieder individu heeft een mening en daarom zijn we ook hier aanwezig. We zijn ondertussen druk bezig alles op orde te krijgen en alsnog aantonen dat we de beste producten kunnen leveren. Dat is een kwestie van tijdIs het nou eens afgelopen met dat gezeur op B&F? Oké, ze hebben destijds compleet verkeerd gereageerd op wat gebruikers hier. Inmiddels hebben ze wel laten zien dat ze ervan geleerd hebben! Neem bijvoorbeeld Aminolabs, die ze voor duizenden/miljoenen euro's genaaid heeft en een enorme reputatieschade heeft teweeggebracht. Zijn ze daar boos op? Hebben ze daar een emotionele tirade op losgelaten? Nee. B&F geeft ze gewoon een 2e kans en blijft blindelings vertrouwen! Dat is nou goede business. Een bedrijf waar je jarenlang zaken mee doet, je zo ontiegelijk naait en toch blijven samenwerken. Niet overstappen. Mijn steun hebben jullie B&F! Jullie zijn voor mij het meest respectvolle bedrijf en ik vertel iedereen van jullie nobele werkwijze!

We gaan uit van de 25% korting, die ka niedereen gebruiken. Het is per persoon bekeken wat we kunnen doen. Dat betekent echt niet dat je een pot Whey krijgt. Het feit dat je hier een bericht plaatst, is al contact opnemen met ons. Zoals ik zei, stuur gewoon even een berichtje en kijken we erna![]()
We gaan uit van de 25% korting, die ka niedereen gebruiken. Het is per persoon bekeken wat we kunnen doen. Dat betekent echt niet dat je een pot Whey krijgt. Het feit dat je hier een bericht plaatst, is al contact opnemen met ons. Zoals ik zei, stuur gewoon even een berichtje en kijken we erna![]()

Ik hoef geen persoonlijke compensatie, het gaat me om het principe.
Een vriend van me had contact met jullie gehad, niet ik.
Voor iedereen geldt de 25% kortingscode. Mensen die bijv. recentelijk een pot gekocht hebben, mogen deze gerust omruilen voor een nieuwe indien gewenst.U SRS?
Je zegt dus hier dat trouwe klanten een PM moeten sturen en daarin kunnen vragen om compensatie
Als jullie echt klanten willen compenseren neem dan zelf contact met de klanten op en doe ze een passend voorstel. Dit is de totaal omgekeerde wereld en gaat op willekeur.
Laten we eerlijk zijn, die 25% korting is echt een lachertje en daardoor verdien je nogmaals op jullie eerder gemaakte dwaling.
Voor iedereen geldt de 25% kortingscode. Mensen die bijv. recentelijk een pot gekocht hebben, mogen deze gerust omruilen voor een nieuwe indien gewenst.
En een schamele compensatie van 25% korting op een nieuwe pot voor de klanten die jarenlang trouw pot na pot gekocht hebben? Moeten die nu wel of geen PM sturen om voor persoonlijke compensatie in aanmerking te komen...
Het zal mij verder worst wezen hoor, maar verbaas me enorm hoe jullie deze kwestie afhandelen.
Ik begrijp je teleurstelling, absoluut. Zoals je hier merkt aan de reacties, is het lastig om voor iedereen tegemoet te komen met 25% korting. Vandaar we ook zeggen, als je er moeite mee hebt, stuur ons een privébericht. We zijn een open bedrijf en zeker servicegericht. We willen altijd voor iedereen klaar staan om reactie te voorzien. Als support medewerker wil ik dat iedereen tevreden is met Body & Fit en van een goed antwoord voorzien, wat in zulke gevallen natuurlijk niet altijd makkelijk is. Daarom doe ik enorm mij best om iedereen hier te woord te staan. Ook wanneer je - waar ik veel begrip voor heb - teleurgesteld bent. We willen hier alleen van leren en in de toekomst beter mee omgaan, wanneer er klachten, kritiek of lastige vragen zijn. Daarom doen we enorm ons best door goede acties, kortingen, informatie en producten aan te bieden.