AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het nou eens afgelopen met dat gezeur op B&F? Oké, ze hebben destijds compleet verkeerd gereageerd op wat gebruikers hier. Inmiddels hebben ze wel laten zien dat ze ervan geleerd hebben! Neem bijvoorbeeld Aminolabs, die ze voor duizenden/miljoenen euro's genaaid heeft en een enorme reputatieschade heeft teweeggebracht. Zijn ze daar boos op? Hebben ze daar een emotionele tirade op losgelaten? Nee. B&F geeft ze gewoon een 2e kans en blijft blindelings vertrouwen! Dat is nou goede business. Een bedrijf waar je jarenlang zaken mee doet, je zo ontiegelijk naait en toch blijven samenwerken. Niet overstappen. Mijn steun hebben jullie B&F! Jullie zijn voor mij het meest respectvolle bedrijf en ik vertel iedereen van jullie nobele werkwijze!

Not sure if serious...

If serious:

giphy.gif

\
\
Wij gebruiken voor de Micellar Casein Perfection de best verkrijgbare Micellar Casein van Fonterra. Beter is er niet kwa oplosbaarheid en structuur. De structuur die we voor de MCP hadden, was ook minder oplosbaar en minder van smaak. Door te kiezen voor deze variant betalen we inkoop iets meer, maar bieden daardoor wel de best verkrijgbare Micellar Casein aan. Dat doen we graag om een goed product aan te bieden. Echter blijft voorkeur natuurlijk altijd persoonlijk :)

Ralf

Ik bedoel dat ik denk dat het eiwit % hier ook niet van klopt. En ook meer smaakmakers/suiker oid.

Bij de ingrediënten van jullie whey perfection is de fructose vervangen door dextrine...
Hoe zit het bij de andere producten? Neem bijvoorbeeld de Isolaat Perfection, Bedtime Protein, Natural Whey, Just Protein, Perfect Protein, Whey Protein Exclusive, Hydroisolaat, Perfect Muscle Shake en vast nog wel meer producten van jullie huismerk...
En indien dit niet gewijzigd gaat worden, vanwaar de keuze dit bij de Whey Perfection wel te doen?

Zojuist een bestelling geplaatst. Op blind vertrouwen toch maar een pot Isolaat perfection gekocht.. omdat ik zonder dat en mn vriendin had me een tegoedbon gegeven..

maken jullie er nog wat moois van? :)

Ordernummer C2813310

Kan er nog antwoord komen op mijn PM?

Ik had afgelopen zaterdag een bestelling gedaan. Weliswaar een kleine bestelling. Denk dat jullie makkelijk kunnen kijken in jullie systemen, hoelang iemand en wat die gene besteld. Aan de hand van dat kunnen jullie ook extra samples in de doos doen, met een brief wat er gebeurd is. Daarin zou staan.

Beste trouwe b&f besteller ( nog persoonlijker zou je naam zijn)

Er zijn testen gedaan door leden van de dutchbodybuilding.com op onze whey perfection. Daaruit bleek dat onze whey perfection onze belofte 80% eiwit niet kon halen. De testen kwamen met 20% onder de 80%. Uiteraard hebben wij de fabrikant benaderd en gaan niet meer werken met hun. Wij zullen niet om de twee dagen nieuwe huismerk artikelen plaatsen, want dat kan gezien worden dat we alleen om onze winst denken en niet aan jullie. Namelijk onze trouwe klant. Wij hopen uw vertrouwen terug te kunnen winnen, door samples te geven van andere bedrijven ( Bsn, optimum nutrition, muscle pharm) de producten kunt u uiteraard ook bij ons bestellen. Daarom geven wij 25% korting op alle bedrijven en producten, die in onze webshop bevinden.

Vriendelijke groet,

Team body en fit

Is het nou eens afgelopen met dat gezeur op B&F? Oké, ze hebben destijds compleet verkeerd gereageerd op wat gebruikers hier. Inmiddels hebben ze wel laten zien dat ze ervan geleerd hebben! Neem bijvoorbeeld Aminolabs, die ze voor duizenden/miljoenen euro's genaaid heeft en een enorme reputatieschade heeft teweeggebracht. Zijn ze daar boos op? Hebben ze daar een emotionele tirade op losgelaten? Nee. B&F geeft ze gewoon een 2e kans en blijft blindelings vertrouwen! Dat is nou goede business. Een bedrijf waar je jarenlang zaken mee doet, je zo ontiegelijk naait en toch blijven samenwerken. Niet overstappen. Mijn steun hebben jullie B&F! Jullie zijn voor mij het meest respectvolle bedrijf en ik vertel iedereen van jullie nobele werkwijze!

?????????????????????
WTF?!!
Ben jij achterlijk misschien??

Waarom wordt de receptuur nu opeens aangepast? ???

Is t miss een idee voor de nieuwe site, dat als je inlogt automatisch je ''winkelmantje'' word bewaart (zolang je niet besteld/afrond)? :) soms stel ik in meerdere dagen mijn bestelling samen, maar dan is elke keer alles weer ''weg''

edit: en tot wanneer is de supersale trouwens?

Laatst bewerkt:
B&F zouden jullie kunnen kijken of mijn betaling al binnen is ?
Gister weer is besteld alleen moest met me tel dus had voor vooraf betaling gekozen.
Heb een aantal dingen uit de bestelling nodig dus zou het morgen geleverd worden ?

Het gaat om bestel nr C2810400

Edit : Net mailtje binnen gehad dat die is verzonden. Top !

Laatst bewerkt:
Hoewel het hier onnoemelijk hard regent is mijn pakket niet doorweekt maar er is wel iets anders mee gebeurt :(:mad:

Het was nochtans wel goed verpakt...

Order nr: C2812511

IMG_0740.jpg

IMG_0741.jpg

Onze klantenservice zal je graag inlichten over de mogelijkheden. Mail dan even het referentienummer en je vraag. Ze pakken dit dat zo snel mogelijk voor je op! Verder wil ik je wel aangeven dat ik dit niet terug kan draaien maar wel dat we al jaren staan voor de beste producten en kwaliteiten. Voor ons is er niets belangrijker als kwaliteit en service.

NIckDJ ik ben benieuwd naar de mogelijkheden!

Gewoon 25% korting op inferieure whey, oftewel, helemaal niks. Wel woorden, geen daden. Want mijn whey was zogenaamd uit de goede batch, ja hoor.

Waarom niet even een fundraise opstarten en met het ingezamelde geld de potten whey (die momenteel nog te koop zijn) laten testen?

Iedereen kan gerust wel een paar eurotjes kwijt en zo krijgen we uitsluitsel van een "echte" onafhankelijke studie
Dat mag de community altijd doen. Extra controle is altijd goed. Onze eigen labananalyses zijn onderweg :)
wat ik me echter afvraag...
als je toch alle gedupeerde klanten wilt compenseren met die 25% korting op jullie whey perfection, waarom haal je die prijs dan niet gewoon standaard 25% naar beneden op jullie site zodat iedereen die nog whey wilt bestellen daar effectief gebruik van kan maken
nu wordt er gewerkt met een kortingscode die hier ergens op het forum ondergesneeuwd staat en ergens op jullie facebook staat, terwijl zeker niet alle klanten weet hebben van die code

zoals diaephi zegt: jullie manier van compenseren is gewoon lukraak en slaat gewoon nergens op

en heb ik trouwens correct gelezen dat jullie gewoon wachten op een meer gedetailleerd rapport van jullie Whey Perfection om die online te zetten? kunnen die testen van jullie andere producten dan niet online gegooid worden of komen die er gewoon NIET?
if so, dan is mijn huidige pot caseine ook wel de allerlaatste
jullie claimen dat jullie het vertrouwen van de klanten willen terugwinnen, maar door jullie manier van aanpakken twijfel ik zelfs aan de geloofwaardigheid van de voedingswaarden op jullie cashewnoten... en nog meer over de kwaliteit ervan
We oen ons uiterste best door het vertrouwen terug te winnen, hier te reageren waar mogelijk. Dat willen we absoluut en snappen dat het vertrouwen een flinke deuk opgelopen heeft. We proberen zo snel mogelijk de analyses online te hebben. We werken altijd met goede leveranciers en voeren ook regelmatig controles uit. Bij de Whey hebben we dat niet gedaan omdat we het product al een aantal jaar verkopen. Van de nieuwe leveranciers, doen we, zoals gebruikelijk een leverancier analyse.
Bij de ingrediënten van jullie whey perfection is de fructose vervangen door dextrine...

Hoe zit het bij de andere producten? Neem bijvoorbeeld de Isolaat Perfection, Bedtime Protein, Natural Whey, Just Protein, Perfect Protein, Whey Protein Exclusive, Hydroisolaat, Perfect Muscle Shake en vast nog wel meer producten van jullie huismerk...
En indien dit niet gewijzigd gaat worden, vanwaar de keuze dit bij de Whey Perfection wel te doen?
Je wilt graag weten of het receptuur daarvan ook veranderd wordt waarbij de fructose door dextrine vervangen wordt? Dat kan ik wel voor je navragen :)
Zojuist een bestelling geplaatst. Op blind vertrouwen toch maar een pot Isolaat perfection gekocht.. omdat ik zonder dat en mn vriendin had me een tegoedbon gegeven..

maken jullie er nog wat moois van? :)

Ordernummer C2813310
Bedankt voor je bestelling :) Isolaat Perfection is een goede keus. De zending staat voor vandaag 15.30-17.30 uur in de uitlevering, vandaag in huis dus :)
Kan er nog antwoord komen op mijn PM?
Ik ga zo naar de reviews kijken :) Mijn collega die normaal DBB doet is ziek, vandaar ik hem even opvang :)
Ik had afgelopen zaterdag een bestelling gedaan. Weliswaar een kleine bestelling. Denk dat jullie makkelijk kunnen kijken in jullie systemen, hoelang iemand en wat die gene besteld. Aan de hand van dat kunnen jullie ook extra samples in de doos doen, met een brief wat er gebeurd is. Daarin zou staan.
Bedankt voor je bestelling. Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn, maar helaas is het systeem nog niet zo slim dat hij op basis van klanthistorie kan herkennen wat de klant besteld heeft. Vandaar je gratis cadeautjes kan uitkiezen bij elke order vanaf 15 euro. Zodat je altijd je eigen gratis en leuke extra erbij kan kiezen :)
Waarom wordt de receptuur nu opeens aangepast? ???
Van welk product? :)
Is t miss een idee voor de nieuwe site, dat als je inlogt automatisch je ''winkelmantje'' word bewaart (zolang je niet besteld/afrond)? :) soms stel ik in meerdere dagen mijn bestelling samen, maar dan is elke keer alles weer ''weg''

edit: en tot wanneer is de supersale trouwens?
De Supersale loopt tot 15 december :) Nog een weekje dus!
BF_banner_product_supersale_januari_1.jpg

B&F zouden jullie kunnen kijken of mijn betaling al binnen is ?
Gister weer is besteld alleen moest met me tel dus had voor vooraf betaling gekozen.
Heb een aantal dingen uit de bestelling nodig dus zou het morgen geleverd worden ?

Het gaat om bestel nr C2810400

Edit : Net mailtje binnen gehad dat die is verzonden. Top !
Betaling is vandaag binnen gekomen en zoals je gezien hebt, reeds verstuurd. Morgen in huis :)
Hoewel het hier onnoemelijk hard regent is mijn pakket niet doorweekt maar er is wel iets anders mee gebeurt :(:mad:

Het was nochtans wel goed verpakt...

Order nr: C2812511
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. :eek:Als je even belt met onze klantenservice, pakken ze dat direct voor je op. Excuses voor het ongemak.:rolleyes:

Dat mag de community altijd doen. Extra controle is altijd goed. Onze eigen labananalyses zijn onderweg :)

We oen ons uiterste best door het vertrouwen terug te winnen, hier te reageren waar mogelijk. Dat willen we absoluut en snappen dat het vertrouwen een flinke deuk opgelopen heeft. We proberen zo snel mogelijk de analyses online te hebben. We werken altijd met goede leveranciers en voeren ook regelmatig controles uit. Bij de Whey hebben we dat niet gedaan omdat we het product al een aantal jaar verkopen. Van de nieuwe leveranciers, doen we, zoals gebruikelijk een leverancier analyse.

Je wilt graag weten of het receptuur daarvan ook veranderd wordt waarbij de fructose door dextrine vervangen wordt? Dat kan ik wel voor je navragen :)

Bedankt voor je bestelling :) Isolaat Perfection is een goede keus. De zending staat voor vandaag 15.30-17.30 uur in de uitlevering, vandaag in huis dus :)

Ik ga zo naar de reviews kijken :) Mijn collega die normaal DBB doet is ziek, vandaar ik hem even opvang :)

Bedankt voor je bestelling. Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn, maar helaas is het systeem nog niet zo slim dat hij op basis van klanthistorie kan herkennen wat de klant besteld heeft. Vandaar je gratis cadeautjes kan uitkiezen bij elke order vanaf 15 euro. Zodat je altijd je eigen gratis en leuke extra erbij kan kiezen :)

Van welk product? :)

De Supersale loopt tot 15 december :) Nog een weekje dus!

BF_banner_product_supersale_januari_1.jpg

Betaling is vandaag binnen gekomen en zoals je gezien hebt, reeds verstuurd. Morgen in huis :)

Dat is niet de bedoeling natuurlijk. :eek:Als je even belt met onze klantenservice, pakken ze dat direct voor je op. Excuses voor het ongemak.:rolleyes:

Ok thanks! Januari bedoel je natuurlijk [emoji6]

jullie vertrouwen nu toch weer blindelings op jullie leverancier? Er is/was geen rapport, jullie zeggen enkel de ''nieuwe formule'' te hebben gezien. Van de oude batch hadden jullie de formule ook gezien neem ik aan, en die was ook niet goed. Het zaakje stinkt gewoon ralf! Met alle respect maar er word zomaar weer wat geroepen heb ik het gevoel.

+1

In principe wel, het systeem zal niet onthouden dat er een bedrag open blijft staan qua korting ;) Uiteraard kunnen wij dit altijd voor je oplossen en het systeem hiermee te slim af zijn. :D

Als jij de code per PM toe kunt sturen dan kan ik deze voor je opdelen en het voor je oplossen. Zoals reeds aangegeven werken wij er op dit moment druk aan om dit systeemtechnisch makkelijker werkbaar en gebruiksvriendelijker te maken! Ik hoor het wel eventjes van je! ;)

Jullie hebben PM. Zou fijn zijn als ik voor 22:00 nog kan bestellen, ben morgen vrij en bestel oats voor iemand.

Alvast bedankt.

Jullie waren net op editienl.

Edit: jullie shakebeker en shake.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven