reav
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
We oen ons uiterste best door het vertrouwen terug te winnen, hier te reageren waar mogelijk. Dat willen we absoluut en snappen dat het vertrouwen een flinke deuk opgelopen heeft. We proberen zo snel mogelijk de analyses online te hebben. We werken altijd met goede leveranciers en voeren ook regelmatig controles uit. Bij de Whey hebben we dat niet gedaan omdat we het product al een aantal jaar verkopen. Van de nieuwe leveranciers, doen we, zoals gebruikelijk een leverancier analyse.
mooi de vraag weer ontweken waarom jullie dan de prijs van jullie whey perfection niet standaard 25% naar beneden halen zodat elke klant die het nog wilt kopen er effectief van profiteert...
je ziet inderdaad wel dat jullie je best doen om het vertrouwen terug te winnen

met alle respect, maar ik heb ook nog een jaar klachtenservice gedaan bij mijn werkgever en zou mij persoonlijk kapot geschaamd hebben moest ik op dergelijke manier vragen hebben ontweken en klanten zo'n voorgekauwde lulkoek voorgeschoteld hebben...
van welke specifieke producten mogen we dan eigenlijk binnenkort analyses verwachten?