Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We oen ons uiterste best door het vertrouwen terug te winnen, hier te reageren waar mogelijk. Dat willen we absoluut en snappen dat het vertrouwen een flinke deuk opgelopen heeft. We proberen zo snel mogelijk de analyses online te hebben. We werken altijd met goede leveranciers en voeren ook regelmatig controles uit. Bij de Whey hebben we dat niet gedaan omdat we het product al een aantal jaar verkopen. Van de nieuwe leveranciers, doen we, zoals gebruikelijk een leverancier analyse.

mooi de vraag weer ontweken waarom jullie dan de prijs van jullie whey perfection niet standaard 25% naar beneden halen zodat elke klant die het nog wilt kopen er effectief van profiteert...
je ziet inderdaad wel dat jullie je best doen om het vertrouwen terug te winnen :rolleyes:

met alle respect, maar ik heb ook nog een jaar klachtenservice gedaan bij mijn werkgever en zou mij persoonlijk kapot geschaamd hebben moest ik op dergelijke manier vragen hebben ontweken en klanten zo'n voorgekauwde lulkoek voorgeschoteld hebben...

van welke specifieke producten mogen we dan eigenlijk binnenkort analyses verwachten?

mooi de vraag weer ontweken waarom jullie dan de prijs van jullie whey perfection niet standaard 25% naar beneden halen zodat elke klant die het nog wilt kopen er effectief van profiteert...
je ziet inderdaad wel dat jullie je best doen om het vertrouwen terug te winnen :rolleyes:

met alle respect, maar ik heb ook nog een jaar klachtenservice gedaan bij mijn werkgever en zou mij persoonlijk kapot geschaamd hebben moest ik op dergelijke manier vragen hebben ontweken en klanten zo'n voorgekauwde lulkoek voorgeschoteld hebben...

van welke specifieke producten mogen we dan eigenlijk binnenkort analyses verwachten?

Misschien moeten ze jou aannemen, kan jij het oplossen :D

Beste b&f,
ik heb tien minuten geleden nog een bestelling geplaatst. Waarvan een onderdeel, de preworkout ulift een verjaardagscadeautje is. Het zou best k*t zijn als ik dat morgen avond niet aan diegene kan geven. Dus kunnen jullie je best doen deze nog in te pakken? Fijnste zou zijn met een preworkout sample in plaats van de whey sample die ik heb aangevinkt. Desbetreffende persoon is echt een stimulanten junkie, kan er geen genoeg van krijgen [emoji12]

Heb trouwens om 21:59 betaald = voor tienen [emoji1]

Groet, een potentieel heel erg blije klant,

Alvast bedankt!!

Edit: Ordernummer C2819253

BenF is allang niet meer bezig met dit forum. Lees eens reviews door van Whey Perfection op hun website, wordt nog altijd supergoed besteld. Leden van dbb zijn maar een relatief klein deel van hun klanten. Daar steek je dan ook minder tijd in, helemaal als je zo hard door de mand bent gevallen.

Enige wat je hier op dbb kunt doen is grappen en trollen, want iets serieus wordt er toch niet meer gezegd. BenF u mad?!

enig idee wanneer de appeltaart smaak weer terug komt?

Gesponsord Door Editie NL?

Jullie hebben PM. Zou fijn zijn als ik voor 22:00 nog kan bestellen, ben morgen vrij en bestel oats voor iemand.

Alvast bedankt.
We gaan nu naar je PM kijken, je krijgt zo een reactie:cool:
Jullie waren net op editienl.

Edit: jullie shakebeker en shake.
Ik heb de uitzending zelf gemist, ik zal hem vanmiddag eens nakijken:D

We doen ons best om te reageren waar mogelijk. Ik snap dat het antwoord wat wij geven in vele gevallen niet goed genoeg is, dit omdat we een flinke blunder gemaakt is en mensen frustratie hebben richting ons. Dat is helemaal begrijpelijk. Waar we mee bezig zijn is een goede variant van Whey Perfection neerzetten. We hebben 3 jaar gewerkt om met dit product het beste eiwit te krijgen en is in enkele weken compleet (en terrecht) weggeblazen. We willen daarom niets anders dan nu een goed product neerzetten met de Whey Perfection. De analyses zijn nog enkele dagen, dan zetten we ze direct online en kondig ik het hier aan :)
Beste b&f,
ik heb tien minuten geleden nog een bestelling geplaatst. Waarvan een onderdeel, de preworkout ulift een verjaardagscadeautje is. Het zou best k*t zijn als ik dat morgen avond niet aan diegene kan geven. Dus kunnen jullie je best doen deze nog in te pakken? Fijnste zou zijn met een preworkout sample in plaats van de whey sample die ik heb aangevinkt. Desbetreffende persoon is echt een stimulanten junkie, kan er geen genoeg van krijgen [emoji12]

Heb trouwens om 21:59 betaald = voor tienen [emoji1]

Groet, een potentieel heel erg blije klant,

Alvast bedankt!!

Edit: Ordernummer C2819253
Bedankt! Je order is verstuurd en zal met enkele uren bij je aangeboden worden. Goed weekend :)
BenF is allang niet meer bezig met dit forum. Lees eens reviews door van Whey Perfection op hun website, wordt nog altijd supergoed besteld. Leden van dbb zijn maar een relatief klein deel van hun klanten. Daar steek je dan ook minder tijd in, helemaal als je zo hard door de mand bent gevallen.

Enige wat je hier op dbb kunt doen is grappen en trollen, want iets serieus wordt er toch niet meer gezegd. BenF u mad?!
Het is momenteel giga druk met alle acties die we hebben en de ziekte die momenteel heerst. Zeker ook voor de mensen die het nieuwe jaar hun nieuwe doelen willen realiseren. We proberen op alle fronten zo goed mogelijk te reageren en vragen op te vangen en te reageren. Zo zijn en blijven we hier ook actief voor onze klanten :)
enig idee wanneer de appeltaart smaak weer terug komt?
We hopen in februari weer :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Eiwitdeals!
aop7k3.jpg

En natuurlijk nog 25% korting op de Whey Perfection met de code: WHEYPERFECTION. Op de nieuwe en juiste batch

Ik snap dat het antwoord wat wij geven in vele gevallen niet goed genoeg is, dit omdat we een flinke blunder gemaakt is en mensen frustratie hebben richting ons. Dat is helemaal begrijpelijk.

Hallo. Als je het begrijpt dat het antwoord wat je geeft in vele gevallen niet goed genoeg is, vindt je dan niet dat je juist de aangewezen persoon bent de vragen wel volledig (of naar wens) te beantwoorden?

Zowel ik als andere mensen hebben vragen gesteld die niet voldoende worden beantwoord. Dit wekt alleen maar meer frustratie. Als je als bedrijf deze forumfunctie aanbiedt, dan is het niet de bedoeling dat alleen 'superdeals' worden voorgeschoteld, of antwoorden die onder ctrl c zitten de pagina's mee vol te kalken.

Daarom maar even de vraag van Reav herhalen
Waarom niet de whey perfection standaard 25% naar beneden halen zodat elke klant die het nog wilt kopen er effectief van profiteert...

In b4: keuze directie. Thanks

Hoi Ralf,

Ik zie dat de "oh yeah victory bars" in sale zijn (de zogenaamde eiwitdeals). Kan je confirmeren dat deze repen wel degelijk glutenvrij zijn? Alvast bedankt bij voorbaat!

Gr,

Lien

Ik heb had al een tijdje last van acné maar ik wist niet waar dit van kwam, ik gebruik al redelijk lang de gewone whey perfection en ik ben sinds deze week overgestapt op whey isolatie van body&fit, resultaat: acné is direct weg.

Zou dit zijn geweest omdat er "andere" stoffen in de whey zaten zoals eerder gecommuniceerd en tests hebben bewezen?

Voor mij nu altijd isolate :D

Bodyenfitshop is de beste supplementenwinkel van heel Nederland!

Krijg ik nu ook zo PM met een kortingscode?

Hallo. Als je het begrijpt dat het antwoord wat je geeft in vele gevallen niet goed genoeg is, vindt je dan niet dat je juist de aangewezen persoon bent de vragen wel volledig (of naar wens) te beantwoorden?

Zowel ik als andere mensen hebben vragen gesteld die niet voldoende worden beantwoord. Dit wekt alleen maar meer frustratie. Als je als bedrijf deze forumfunctie aanbiedt, dan is het niet de bedoeling dat alleen 'superdeals' worden voorgeschoteld, of antwoorden die onder ctrl c zitten de pagina's mee vol te kalken.

Daarom maar even de vraag van Reav herhalen

In b4: keuze directie. Thanks
Dat komt omdat het een aanbieding is op de Whey Perfection. We kunnen de prijs niet vast verlagen en later de prijs weer 25% hoger zetten. Vandaar er voor deze manier gekozen is.
Hoi Ralf,

Ik zie dat de "oh yeah victory bars" in sale zijn (de zogenaamde eiwitdeals). Kan je confirmeren dat deze repen wel degelijk glutenvrij zijn? Alvast bedankt bij voorbaat!

Gr,

Lien
Lien, ze zijn glutenvrij :thumbs:
Ik heb had al een tijdje last van acné maar ik wist niet waar dit van kwam, ik gebruik al redelijk lang de gewone whey perfection en ik ben sinds deze week overgestapt op whey isolatie van body&fit, resultaat: acné is direct weg.

Zou dit zijn geweest omdat er "andere" stoffen in de whey zaten zoals eerder gecommuniceerd en tests hebben bewezen?

Voor mij nu altijd isolate :D
Whey Perfection bevat voornamelijk de concentraat-vorm van whey (zo heb je ook Whey Isolaat). Deze is minder zuiver dan de Isolaat versie en daardoor ook iets hoger in de lactose. Waar je acné van kan krijgen als je daar gevoelig voor bent.
Bodyenfitshop is de beste supplementenwinkel van heel Nederland!

Krijg ik nu ook zo PM met een kortingscode?
Bedankt voor je complimenten. Daar blijven we dagelijks ons best voor doen met de leukste acties zoals SUPERSALE, 1+1 Gratis en Eiwitdeals! :1e: :D :D :D

Isolaat perfection 69,50? Hoezo gaat dit telkens in stappen van 5 eu omhoog?

Gebroken pot extra virgin coconut oil ontvangen, graag even PM bekijken B&F. Alvast bedankt.

We doen ons best om te reageren waar mogelijk. Ik snap dat het antwoord wat wij geven in vele gevallen niet goed genoeg is, dit omdat we een flinke blunder gemaakt is en mensen frustratie hebben richting ons. Dat is helemaal begrijpelijk. Waar we mee bezig zijn is een goede variant van Whey Perfection neerzetten. We hebben 3 jaar gewerkt om met dit product het beste eiwit te krijgen en is in enkele weken compleet (en terrecht) weggeblazen. We willen daarom niets anders dan nu een goed product neerzetten met de Whey Perfection. De analyses zijn nog enkele dagen, dan zetten we ze direct online en kondig ik het hier aan :)

dude... serieus...
is gewoon ook weer zo'n antwoord die nergens naartoe gaat en gewoon geen antwoord is op hetgeen ik vraag
komt precies over alsof ik chinees tegen een complete r*tard sta te spreken :(

uiteindelijk komt er dan toch een "antwoord" op vraag 1:

Dat komt omdat het een aanbieding is op de Whey Perfection. We kunnen de prijs niet vast verlagen en later de prijs weer 25% hoger zetten. Vandaar er voor deze manier gekozen is.

en waarom zou dat niet kunnen? jullie gooien constant met sales op producten waar de prijs tijdelijk van verlaagd wordt... precies alsof dat dan bij Whey Perfection niet zou kunnen?
en als je niet wilt dat er vragen bij gesteld worden kan je er ook duidelijk de reden bij plaatsen, dan komen er achteraf geen vragen waarom de prijs plots weer 25% duurder is
maarja, dan moet je inderdaad wel openbaar op je site plaatsen dat je gigantisch gefaald hebt tegenover je klanten ;)

en op dat 2e: is het nu echt zo fucking moeilijk om een opsomming te geven van de producten waarvoor labo testen zijn aangevraagd en resultaten onderweg zijn??
of komt het er simpelweg op neer dat jullie jezelf indekken voor meer slechte tests en dat die dan gewoon in de doofpot verdwijnen als zijnde "nooit aangevraagd" ... en waardoor het probleem in alle stilte kan verholpen worden?

en dan verwondert het jullie echt dat mensen groeiende frustraties tegenover jullie krijgen? seriously? :rolleyes:

Beste Ralf,

Reav heeft zeker een punt. Het is toch niet zoveel gevraagd of even een lijstje te posten met de producten waarvan jullie een labtest hebben aangevraagd.

Iedere keer dat jullie de mogelijkheid hebben om deze hele puinzooi recht te zetten dan doen jullie weer shady en beschadigen jullie verder het vertrouwen van de klanten op dit forum. Jullie telefoonmedewerker vertelt doodleuk dat het alleen de laatste batch betrof terwijl jullie vervolgens hier posten op het forum dat jullie geen idee hebben hoe lang dit al aan de gang is. En vervolgens posten jullie dan ergens op jullie FB een compensatiecode die niemand ziet en direct weggespammed wordt door jullie acties en aanbiedingen. En het meest belachelijke is nog dat het een compensatie is voor slechte whey terwijl jullie nog steeds niet weten of de whey waarmee jullie het dan compenseren wel van goede kwaliteit is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven