reav
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
Misschien overheen gelezen?
Zie hier nog geen antwoord op.
er komt dan ook geen vraag op want B&F heeft sinds mijn post en reacties erop al meermaals vragen beantwoord, maar zowel mijn post als reacties erop worden straal genegeerd

Ik heb serieus enorm veel respect voor alle helpdeskmedewerkers van B&F die hier nog steeds alle vragen proberen te beantwoorden. Nog maar een poging: Heeft B&F de afgelopen jaren zelf regelmatig kwaliteitscontroles uitgevoerd op de Whey Perfection? Een bijzonder simpele vraag die snel en eenvoudig te beantwoorden is lijkt mij zo!
dat dacht ik ook toen ik vroeg om een lijstje te geven van de producten die nu getest werden en waarvan we uitslagen mogen verwachten... maar wordt ook straal genegeerd
talking about communication

voor mij is het nu ook wel de druppel en ik geef het gewoon op om antwoord te krijgen... vanaf nu bestel ik gewoon alles die ik gebruikte van hun huismerk ergens anders want ik vertrouw hun labels en waarden gewoon voor geen haar meer
als ik daar nog iets zou bestellen zijn het merken waar ze geen hand in hebben en niet mee kunnen klooien alleszins

?
caseinne is bijna opperdepop