XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je vertrouwen. We doen er alles aan te herstellen. We hebben zelf al een aantal analyses draaien bij TLR, ons lab, daar hopen we deze week, anders volgende week (beetje vervelend met de feestdagen:rolleyes:) uitslag van te hebben. Dan wil ik deze ook met jullie delen.

Ralf

18 December 2014, 08:07

Thanks voor de snelle respons! Lien
Graag gedaan Lien!
Isolaat perfection 69,50? Hoezo gaat dit telkens in stappen van 5 eu omhoog?
Ik begrijp je vraag hierover. Ik zal eventjes voor je uitzoeken wat de achterliggende gedachte hiervoor is. Je hoort het nog eventjes van mij!
Helemaal goed, graag gedaan!
Gebroken pot extra virgin coconut oil ontvangen, graag even PM bekijken B&F. Alvast bedankt.
Als het goed is heeft mijn collega het via Facebook inmiddels voor je opgelost! Ik ga er vanuit dat mijn collega alles naar wens heeft afgehandeld!

Body En Fitshop zei:
Als het goed is heeft mijn collega het via Facebook inmiddels voor je opgelost! Ik ga er vanuit dat mijn collega alles naar wens heeft afgehandeld!

Ja, helemaal goed! Alles is netjes en snel opgelost. Top :thumb:

Krijg ik nog antwoord op mijn PM m.b.t. compensatie?

Ik heb dinsdag een bestelling gedaan met ordernummer C2806917, wij zijn nu vrijdag en ik heb nog altijd niks toegekregen.
Ik krijg wel al sinds woensdag de melding dat het onderweg is met de pakkettenchauffeur.

Dit is wel vrij vervelend.

Heb even een vraagje, wil een weightganer bij jullie gaan bestellen, alleen welke kan ik het beste nemen als ik een weightganer wil waar je het minste puistjes van krijgt (dus waar denk ik isolaat in zit als ik het goed heb?).

DBB wachtend op de lab-uitslagen van B&F ("begin januari" ..)

giphy.gif

Ik begrijp de aanhoudende woede jegens B&F niet. Wat blijft iedereen zich druk maken in de hoop dat B&F daarmee het boetekleed aantrekt en zich van een commerciele webshop transformeert in een charitatieve instelling. Volgens mij heeft B&F inmiddels voldoende duidelijk gemaakt (wellicht onbewust, doch duidelijk kenbaar) dat er absoluut niets zal veranderen. Daar zal iedereen het mee moeten doen.

Volgens mij is het heel simpel... Ik heb (1) 15 jaar aanhoudend gebruik gemaakt van de producten van B&F, (2) netjes gevraagd of er een verdere 'tegemoetkoming' mogelijk was (ipv 25% korting op een emmertje eiwitten, waar ik kennelijk honderden keren te veel voor heb betaald), (3) op deze vraag geen antwoord gekregen (anders dan standaard e-mailtjes) en (4) mitsdien besloten om nooit meer iets bij B&F te bestellen.

Succes met de 'Thuiswinkel Awards 2015' :)

Iedere retailer krijgt de klant die het verdient.

Ik begrijp de aanhoudende woede jegens B&F niet. Wat blijft iedereen zich druk maken in de hoop dat B&F daarmee het boetekleed aantrekt en zich van een commerciele webshop transformeert in een charitatieve instelling. Volgens mij heeft B&F inmiddels voldoende duidelijk gemaakt (wellicht onbewust, doch duidelijk kenbaar) dat er absoluut niets zal veranderen. Daar zal iedereen het mee moeten doen.

Volgens mij is het heel simpel... Ik heb (1) 15 jaar aanhoudend gebruik gemaakt van de producten van B&F, (2) netjes gevraagd of er een verdere 'tegemoetkoming' mogelijk was (ipv 25% korting op een emmertje eiwitten, waar ik kennelijk honderden keren te veel voor heb betaald), (3) op deze vraag geen antwoord gekregen (anders dan standaard e-mailtjes) en (4) mitsdien besloten om nooit meer iets bij B&F te bestellen.

Goeie post. Begint idd vervelend te worden vergeet alleen dat ik me hier ook kan de-abboneren:D
Heb zelf vanaf begin besloten er niet meer te bestellen en me van de week afgemeld voor de nieuwsbrief. Nu hier nog ben helaas een beetje laks met dat soort dingen.

Ik begrijp de aanhoudende woede jegens B&F niet. Wat blijft iedereen zich druk maken in de hoop dat B&F daarmee het boetekleed aantrekt en zich van een commerciele webshop transformeert in een charitatieve instelling. Volgens mij heeft B&F inmiddels voldoende duidelijk gemaakt (wellicht onbewust, doch duidelijk kenbaar) dat er absoluut niets zal veranderen. Daar zal iedereen het mee moeten doen. Volgens mij is het heel simpel... Ik heb (1) 15 jaar aanhoudend gebruik gemaakt van de producten van B&F, (2) netjes gevraagd of er een verdere 'tegemoetkoming' mogelijk was (ipv 25% korting op een emmertje eiwitten, waar ik kennelijk honderden keren te veel voor heb betaald), (3) op deze vraag geen antwoord gekregen (anders dan standaard e-mailtjes) en (4) mitsdien besloten om nooit meer iets bij B&F te bestellen. Succes met de 'Thuiswinkel Awards 2015' :) Iedere retailer krijgt de klant die het verdient.

Doei. Ze gaan je niet missen.

Heb even een vraagje, wil een weightganer bij jullie gaan bestellen, alleen welke kan ik het beste nemen als ik een weightganer wil waar je het minste puistjes van krijgt (dus waar denk ik isolaat in zit als ik het goed heb?).
mass perfection, nog nooit last gehad van puistjes echt n topper! :) (hazelnoot-caramel smaak is mijn favo smaak :D)

Hey B&F
Ik neem elke avond Micellar Casein Perfection.
Welk voordeel bied Bedtime Protein tov Micellar Casein?

dude... serieus...
is gewoon ook weer zo'n antwoord die nergens naartoe gaat en gewoon geen antwoord is op hetgeen ik vraag
komt precies over alsof ik chinees tegen een complete r*tard sta te spreken :(

uiteindelijk komt er dan toch een "antwoord" op vraag 1:

en waarom zou dat niet kunnen? jullie gooien constant met sales op producten waar de prijs tijdelijk van verlaagd wordt... precies alsof dat dan bij Whey Perfection niet zou kunnen?
en als je niet wilt dat er vragen bij gesteld worden kan je er ook duidelijk de reden bij plaatsen, dan komen er achteraf geen vragen waarom de prijs plots weer 25% duurder is
maarja, dan moet je inderdaad wel openbaar op je site plaatsen dat je gigantisch gefaald hebt tegenover je klanten ;)

en op dat 2e: is het nu echt zo fucking moeilijk om een opsomming te geven van de producten waarvoor labo testen zijn aangevraagd en resultaten onderweg zijn??
of komt het er simpelweg op neer dat jullie jezelf indekken voor meer slechte tests en dat die dan gewoon in de doofpot verdwijnen als zijnde "nooit aangevraagd" ... en waardoor het probleem in alle stilte kan verholpen worden?

en dan verwondert het jullie echt dat mensen groeiende frustraties tegenover jullie krijgen? seriously? :rolleyes:

Misschien overheen gelezen? ???

Zie hier nog geen antwoord op.

Krijg ik nog antwoord op mijn PM m.b.t. compensatie?

Check!

Ik heb dinsdag een bestelling gedaan met ordernummer C2806917, wij zijn nu vrijdag en ik heb nog altijd niks toegekregen.
Ik krijg wel al sinds woensdag de melding dat het onderweg is met de pakkettenchauffeur.

Dit is wel vrij vervelend.

Ik begrijp dat je graag je pakket in ontvangst had willen nemen! Ik stuur je even een PM hierover!
:)

Klopt. Uiteraard is het natuurlijk ook afhankelijk waar je verder gevoelig voor bent (Lactose, suikers of vetten)

Je zou eens kunnen kijken naar de Perfect Muscle Shake of de Bulk Muscle. Dit is een nieuw product waarvan we hoge verwachtingen van hebben!

Bij verdere vragen kun je ons ook altijd een PM sturen :)

DBB wachtend op de lab-uitslagen van B&F ("begin januari" ..)

giphy.gif

Ik heb begrepen dat ze onderweg zijn! Zal vast niet lang meer duren. :D

Hè wat jammer om te lezen dat je geen (passend) antwoord op je mailtjes hebt gekregen. Stuur ons anders even een PM! Ga ik het even voor je bekijken.

Hey B&F
Ik neem elke avond Micellar Casein Perfection.
Welk voordeel bied Bedtime Protein tov Micellar Casein?

Beide shakes bevatten een caseine eiwit (langdurige afgifte). De Bedtime Protein bevast daarnaast nog Glutamine, Vitamine C, Vitamine B6, Magnesium en Zink. Belangrijke vitamines en mineralen die ondersteunend zijn o.a. aan je spiergroei, ontspanning en energiestofwisseling.

Shanna.

Ik heb serieus enorm veel respect voor alle helpdeskmedewerkers van B&F die hier nog steeds alle vragen proberen te beantwoorden. Nog maar een poging: Heeft B&F de afgelopen jaren zelf regelmatig kwaliteitscontroles uitgevoerd op de Whey Perfection? Een bijzonder simpele vraag die snel en eenvoudig te beantwoorden is lijkt mij zo!

C2824300

Maken jullie er wat leuks van :)?

mochten jullie wat extra sample van de smart protein hebben altijd welkom, twijfel erg over mn volgende smaak!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven