Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje die phase 8 van muscletech is tot de 25e goed zie ik als ik die nu koop is hij een maand na de houdbaarheidsdatum op, kan dit kwaad? denk niet echt dat ik er ziek van word aangezien het toch poeder is.

graag zie ik snel het antwoord tegemoet want moet wel vandaag bestellen :P caseinne is bijna opperdepop

Dan vreet je wat kwark ;)

Wanneer wordt de whey weer in pouch verpakking verkocht?

Dit is geen Body&Fit gestart topic, een FAQ kunnen we helaas niet opnemen. In ieder geval van de Isolaat en Whey Perfection kun je rekenen op een analyse :) Meer analyses ga ik morgen even achteraan.

denk dat de admins dat er met plezier op zetten als jullie hen dat zouden bezorgen, is uiteindelijk maar een simpele edit voor hen
maar als jullie de manier waarop nu gewerkt wordt goed vinden, wie ben ik dan natuurlijk... :)

dan ben ik morgen in blijde verwachting van de volledige oplijsting
zou me logisch lijken dat jullie elk eiwitproduct hebben laten testen alleszins

Wanneer wordt de whey weer in pouch verpakking verkocht?
We hopen halverwege februari weer :)
denk dat de admins dat er met plezier op zetten als jullie hen dat zouden bezorgen, is uiteindelijk maar een simpele edit voor hen
maar als jullie de manier waarop nu gewerkt wordt goed vinden, wie ben ik dan natuurlijk... :)

dan ben ik morgen in blijde verwachting van de volledige oplijsting
zou me logisch lijken dat jullie elk eiwitproduct hebben laten testen alleszins
Bedankt voor het meedenken. Als je morgen dit topic checkt, weet je welke we testen.

We hebben de Whey en Isolaat laten testen. Dit zijn producten die we het meest verkopen. De afdeling kwaliteit is momenteel aan het kijken naar de andere producten. Degene die online op de site komen zijn Isolaat Perfection en Whey Perfection.

Laatst bewerkt:
vraagje die phase 8 van muscletech is tot de 25e goed zie ik als ik die nu koop is hij een maand na de houdbaarheidsdatum op, kan dit kwaad? denk niet echt dat ik er ziek van word aangezien het toch poeder is.

Zou dit niet doen,heb ook zo'n bus gekocht was al een week voor de datum niet meer te pruimen.
Als je de pot open maakte ging je zowat over je nek van de meur :eek:

En weer wat lekkers :D: Uw ordernummer is: C2827242

Heb nu alles in huis dus hoef voorlopig even niets meer te bestellen.
Wij hebben de laatste 3 maanden samen voor € 677,50 besteld, nu keihard trainen,eten en rusten.
Moet het goed komen :lifter: :eating: :zzz:

@Body&fit: Ik kan de soepen niet vinden?

Op welke dag vullen jullie de shop met korting producten in Heerenveen aan?
Kom hier vaak, was er gister maar toen was deze bijna leeg.

Met vriendelijke groet, Gert

En weer wat lekkers :D: Uw ordernummer is: C2827242
Bedankt voor je bestelling Stefanovich! :wl:
Wij hebben de laatste 3 maanden samen voor € 677,50 besteld, nu keihard trainen,eten en rusten.
Het nieuwe jaar is pas 11 dagen bezig, dus dat word een goed jaar hoor ik al:eek:
@Body&fit: Ik kan de soepen niet vinden?
Op welke producten doel je? Ik kan me niet herinneren dat we een ander product hebben gehad dan Protein Soup. Deze vonden we niet goed genoeg voor ons huismerk, die komt in die versie niet meer terug voorradig.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Op welke dag vullen jullie de shop met korting producten in Heerenveen aan?
Kom hier vaak, was er gister maar toen was deze bijna leeg.

Met vriendelijke groet, Gert
Het liefste niet natuurlijk, de breukproducten die we met korting aanbieden voorkomen we het liefst zoveel mogelijk. Die voorraad is altijd OP=OP en onbekend, wanneer een product hier staat. Dat is puur geluk hebben en op het 'juiste' moment binnen lopen :)

Ben jij gek? 220 euro in de maand aan supplementen? Als je zoveel geld hebt, Besteed het geld aan wat beters dan ;)

Wat extra's is altijd welkom: C2828894! Alvast bedankt!

Ben jij gek? 220 euro in de maand aan supplementen? Als je zoveel geld hebt, Besteed het geld aan wat beters dan ;)

De mensen van B&F moeten ook lekker kunnen eten,hebben al genoeg shit op hun bord gehad ;)
Lijkt misschien veel maar is voor 3 man :D

Kan mijn PM nog beantwoord worden?

Wat was nou de reden dat de isolaat perfection in prijst stijgt?

• Like
Waarderingen: Ot92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven