Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ineens 5 euro duurder op een 4 kg pot. Zal wel zijn omdat er nu ineens daadwerkelijk eiwitten in moesten.

Precies. Whey is duurder dan dextrose. Ook deze actie versterkt weer het vermoeden dat ook de Isolaat niet in orde was...

Kan mijn PM nog beantwoord worden?

Ik zal er z.s.m. naar kijken voor je!

Wat was nou de reden dat de isolaat perfection in prijst stijgt?

Waar heb je dat gehoort? Ben ik anders ook wel benieuwd naar.

Helaas zijn de grondstofprijzen gestegen. Dit proberen we vanzelfsprekend altijd op te vangen zodat de klant er geen hinder van ondervindt. Helaas ontkomen we er dit keer niet aan dat de Isolaat enigszins in prijs is gestegen. Het betreft de 4 kilo potten. Nog steeds scherp geprijsd, maar inderdaad iets duurder geworden.

Bart

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Precies. Whey is duurder dan dextrose. Ook deze actie versterkt weer het vermoeden dat ook de Isolaat niet in orde was...

Wees gerust, de labresultaten komen z.s.m. op de website. Ik vermoed binnen nu en 1,5 week.

Bart

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Eiwitdeals!
aop7k3.jpg

En natuurlijk nog 25% korting op de Whey Perfection met de code: WHEYPERFECTION. Op de nieuwe en juiste batch

bodyenshitshop hierbij heb ik weer wat moois besteld! Misshitellar 4kg en 4kg ishitlaat perfektion.

Ordernummer: VU130P1TR5

Zout er wat moois bijkunnen.
[emoji4]

Ralf

Kan ik mijn isolaat en casein terug sturen? Hij is natuurlijk al wel gebruikt, maar nog zeker geen 23% uit dus

waar zijn al jullie stevia zoetmiddelen gebleven? eerst hadden jullie een hele assortiment (die was uitverkocht) en nu staan ze ineens niet meer op de site???

Is "Pure Ground Oatmeal" zoals "Brinta" uit de supermarkt?

Sealed / Seal Code : No
Waarschijnlijk hebben ze Whey Perfection vervangen door verschillende merken.. Kan me niet anders voorstellen waarom de pot niet gesloten was (zoals elke andere).

PS: jullie zijn een extra klant kwijt

Waarom is niks op voorraad??? Geen lean gain, omega 3 now foods en nog enkele dingen die ik net wil hebben!!

Komt de Optimum Nutrition 100% natural whey in jullie assortiment?

Komt de Optimum Nutrition 100% natural whey in jullie assortiment?

Wanneer wij in staat zijn deze in te kopen (wanneer hij op onze markt komt), zullen wij dit zeker gaan doen!

Nice comeback.
En verklaar nu waarom de samples nog zoeter smaken dan de potten zelf. Ze hebben hier een mooi woord voor: misleiding.

Was helemaal weg van de sample, maar de originele hazelnoot nutella viel vies tegen.

Vervelend om te horen dat de smaak niet bevalt. Onze samples zijn gelijk aan het product. In de nieuwe formule is 20% isolaat toegevoegd, hierdoor is hij minder zoet. Dit kan het verschil verklaren.
Momenteel hebben wij helaas geen samples op voorraad.

Bart

Beste DBB'ers, Met 'geseald' wordt bedoeld: contractueel verzegeld waarbij de verkoper en koper hun vertegenwoordigers zegels worden genoemd. Deze zegels zitten dan ook op de verpakking en die moeten worden verbroken om de verpakking te kunnen openen. Hiermee wordt dus niet de seal onder de deksel bedoeld. De potten zijn dus vanzelfsprekend wél aan de bovenkant afgesloten. Ook dit is wordt sealen genoemd. Puur om misverstanden te voorkomen. Bart

Jullie eigen testen doen er gewoon niet meer toe (dat nog buiten het feit dat het zelf financieren van dit soort tests discutabel is, al helemaal gezien jullie meest recente imago).

Ik heb dit hele verhaal gevolgd en constateer: Ontkenning, modder gooien, doofpotgedrag, draaien, misleiden, censuur, liegen, vermoedens van concurrentievervalsing, een onwaardige compensatie voor de klant (verstopt voor het gros van de klanten) en vooral veel, heel veel, holle woorden waarin telkens nietszeggende verklaringen over vertrouwen worden gegeven.
Terwijl je zulke verklaringen met droge ogen zit te typen worden achter in de loods doodleuk nog wat onjuist gedoseerde isolaat en caseinaat potten ingepakt (gezien de meest recent testen van een batch, geleverd op 19 dec.). Het verhaal gaat echt van kwaad tot erger.

Ik stel voor dat jullie het woord vertrouwen beter niet meer in de woord nemen. Dat lijkt me een eerste stap in het tonen van een beetje nederigheid naar de klant, de klant die jullie op alle fronten hebben ondermijnd in de afgelopen weken/maanden.

Deze kwestie draait al lang niet meer om die 20%.

Jullie eigen testen doen er gewoon niet meer toe (dat nog buiten het feit dat het zelf financieren van dit soort tests discutabel is, al helemaal gezien jullie meest recente imago).

Ik heb dit hele verhaal gevolgd en constateer: Ontkenning, modder gooien, doofpotgedrag, draaien, misleiden, censuur, liegen, vermoedens van concurrentievervalsing, een onwaardige compensatie voor de klant (verstopt voor het gros van de klanten) en vooral veel, heel veel, holle woorden waarin telkens nietszeggende verklaringen over vertrouwen worden gegeven.
Terwijl je zulke verklaringen met droge ogen zit te typen worden achter in de loods doodleuk nog wat onjuist gedoseerde isolaat en caseinaat potten ingepakt (gezien de meest recent testen van een batch, geleverd op 19 dec.). Het verhaal gaat echt van kwaad tot erger.

Ik stel voor dat jullie het woord vertrouwen beter niet meer in de woord nemen. Dat lijkt me een eerste stap in het tonen van een beetje nederigheid naar de klant, de klant die jullie op alle fronten hebben ondermijnd in de afgelopen weken/maanden.

Goede post, helemaal mee eens!

wanneer wij in staat zijn deze in te kopen (wanneer hij op onze markt komt), zullen wij dit zeker gaan doen!

Vervelend om te horen dat de smaak niet bevalt. Onze samples zijn gelijk aan het product. In de nieuwe formule is 20% isolaat toegevoegd, hierdoor is hij minder zoet. Dit kan het verschil verklaren.
Momenteel hebben wij helaas geen samples op voorraad.

Bart

:d

Ik denk dat ze simpelweg een onafhankelijke partij zouden moeten betalen voor de test. Het liefst degenen die de originele onderzoeken hebben gepubliceerd. Laat hen zelf wat bestellen en het testen (op kosten van B&F). Laat ze de resultaten hier op DBB publiceren (of hier: http://www.supplementlabtest.com/) dan kan B&F ernaar verwijzen op hun website.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard luidt het gezegde. Jammer van dat opgebouwde imago, maar wat ze imo te doen staat is schuld bekennen, volledige openheid van zaken doen (met de billen bloot) en dan misschien kunnen ze weer heel langzaam het vertrouwen weer terug winnen door regelmatig al hun huismerk-produkten te laten testen. Een iets riantere tegemoetkoming voor oude klanten zou ook een heel mooi gebaar zijn vermoed ik. Niet zozeer op nieuwe aankopen, maar een compensatie voor aankopen uit het verleden.

IMO.

True!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven