Jullie eigen testen doen er gewoon niet meer toe (dat nog buiten het feit dat het zelf financieren van dit soort tests discutabel is, al helemaal gezien jullie meest recente imago).
Ik heb dit hele verhaal gevolgd en constateer: Ontkenning, modder gooien, doofpotgedrag, draaien, misleiden, censuur, liegen, vermoedens van concurrentievervalsing, een onwaardige compensatie voor de klant (verstopt voor het gros van de klanten) en vooral veel, heel veel, holle woorden waarin telkens nietszeggende verklaringen over vertrouwen worden gegeven.
Terwijl je zulke verklaringen met droge ogen zit te typen worden achter in de loods doodleuk nog wat onjuist gedoseerde isolaat en caseinaat potten ingepakt (gezien de meest recent testen van een batch, geleverd op 19 dec.). Het verhaal gaat echt van kwaad tot erger.
Ik stel voor dat jullie het woord vertrouwen beter niet meer in de woord nemen. Dat lijkt me een eerste stap in het tonen van een beetje nederigheid naar de klant, de klant die jullie op alle fronten hebben ondermijnd in de afgelopen weken/maanden.
Deze kwestie draait al lang niet meer om die 20%.