MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

aangezien ik deze sectie kan gebruiken als vragen over BF heb ik de volgende vraag: zal er zichtbaar verschil zijn in opbouw van spiermassa als ik Whey Isolaat gebruik in plaats van Whey Perfection van BF? Ik bedoel dan niet op lange termijn maar op korte termijn zoals enkele maanden.

Ik ben beginnend en wil natuurlijk zo snel mogelijk resultaat maar ik wil alleen maar een whey supplement gebruiken. Voor de rest probeer ik een voedingsschemaaan te houden voor zo ver dat mogelijk is. Momenteel ben ik nog wel aan het afvallen omdat ik te zwaar ben en neem de whey alleen ter bescherming van de spieren die ik al heb (voor zover ik die heb:))

grt.

Dat weet ik ook wel maar ik werk buiten en heb geen frigo ter beschikking. Ik kan moeilijk voedingwaren de ganse dag meenemen die slecht bewaren zoals kwark, vis, kip, melk enz... zonder dat die slecht worden. Zeker op warme dagen gaan daar al snel bacterieen in zitten en ziek worden is ook niet de bedoeling. De whey neem ik als supplement op zulke momenten.

Tenzij iemand hier tips heeft?

je kan aan de hand van je voedingsschema zien of je een tekort aan eiwitten hebt in je huidig voedingsschema en dan kan je whey toevoegen. whey isolaat is aan te raden omdat je blijkbaar in een cut zit (je wil afvallen) je kan ook eerst beginnen met de whey perfection en later overschakelen op isolaat.

verder als je geen koelkast hebt zijn eiwitrepen wel aan te raden. tov een mars of snicker valt de prijs goed mee en je bent verzekerd van een portie eiwitten :)

Hallo BF, ik heb zopas mijn allereerste bestelling (Whey Perfection) bij jullie geplaatst. Hopelijk niet de laatste;)

grt

(Referentienummer: 132456)

:thumbs: Dank je! Dat weet ik wel zeker...:D De whey Perfection gaat je zeer goed bevallen:zuip:

[/QUOTE]
verder als je geen koelkast hebt zijn eiwitrepen wel aan te raden. tov een mars of snicker valt de prijs goed mee en je bent verzekerd van een portie eiwitten :)[/QUOTE]

Bedankt voor de tip maar dat is nogal prijzig. Ik neem gewoon een schep whey in een shaker mee en doe daar water bij.

grt.

he b&f heb ney een bestelling bij jullie geplaatst het is dit keer niet veel maar had het even nodig als jullie nog samples hebben heel graag en als de shaker verruild mag worden voor een bidon zou dat helemaal geweldig zijn groetjes ref 132532

Bestelling is aangekomen ! thx B&F Shop :D

he b&f heb ney een bestelling bij jullie geplaatst het is dit keer niet veel maar had het even nodig als jullie nog samples hebben heel graag en als de shaker verruild mag worden voor een bidon zou dat helemaal geweldig zijn groetjes ref 132532

bij deze:) Ingepakt en klaar voor vertrek!:D

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Bestelling is aangekomen ! thx B&F Shop :D

Graag gedaan:) Jij, bedankt voor de bestelling!!

Vraagje, kan je TMS altijd gebruiken? Of moet je een tussenstop regelen. Wil Whey Iso bestellen met wederom een pot TMS.

Gister had ik niet zo een zin om te trainen, dus ik nam 1 powerpill een uur na me maaltijd.
Wat ging ik er goed op:eek:. Niet normaal meer.
Had na de training een dip lol, werd chago.
Is weer na 4 weken dat ik de powerpill neem, drink ook geen cola, koffie of andere caffeine houdende producten.
Voorheen voelde ik pas werking na 2 pillen.
Wederom TOP product!

Vraagje, kan je TMS altijd gebruiken? Of moet je een tussenstop regelen. Wil Whey Iso bestellen met wederom een pot TMS.

Normaliter neem je de Total Muscle Solution voor max. 12 weken. (maar als je iets langer wilt dan kan dat echt geen kwaad;)

De combi met 100% Isolaat is een goede keuze!

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Bestelling gisteren binnen gekregen. Smaak van de isolaat is prima.

En bedankt voor de black cats sample's!

:)

Dank je:) (en graag gedaan!

Heb weer wat besteld bij je en moet zeggen dat ik, net zo als altijd, weer zeer tevreden ben over de snelle levering en de top service.

Bedankt

Me potje whey weer besteld ref 132576

Als die nog niet weg is zou je er dan nog wat pre workouts samples bij kunnen doen?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Van wat hebben jullie alle samples ( Pre WO ) ?

Van wat hebben jullie alle samples ( Pre WO ) ?

Zeer weinig momenteel eigenlijk (uit m'n hoofd alleen black cats nu). We hebben van verscheidene Pre workouts wel single servings, dit staat er dan bij.

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Oke dan zie ik morgen het pakketje wel weer verschijnen.

Weer bedankt voor de snelle verzending toppie:thumbs:

Altijd goed:)

Ik zie nu dat Weight Gainer Max binnekort leverbaar is. Maar wat is precies het verschil tussen dat en Mass & Muscle, aangezien ze beide weightgainers van jullie eigen merk zijn? En hebben jullie een indicatie wanneer dit nieuwe product ongeveer leverbaar is?

Thx! :cool:

Heb het een aantal dagen ook gevraagd, dit kon nog wel ff duren voordat de Weightgainer komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven