Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Ralf. Nadat je vorige week continu mijn vragen moedwillig hebt ontweken, dan wel onvolledig hebt beantwoord, wil ik toch uit verveling weer een poging wagen.

Hoe is het in godsnaam mogelijk, na perfertion gate, dat twee andere producten van jullie zwaar ondermaat zijn. Kan je hier een duidelijk en volledig antwoord opgeven, zonder dat er wordt verwezen naar jullie leveranciers? Je hebt notabene belooft dat het niet bij andere producten het geval zou zijn.

Daarnaast, hoe gaan jullie dit compenseren naar de klanten. Volstaat hier weer een sigaar uit eigen doos? Moet er weer een zak met geld naar benf worden gebracht om gebruik te kunnen maken van de korting die ik eigenlijk voorheen zelf heb betaald? Gaat dit ook naar de buitenwereld gecommuniceerd worden? Of valt er nu wel te denken aan een compensatie in de vorm van een tegoed wat op de benf-account wordt gestort?

Als laatste, vinden jullie het niet totaal misleidend om nu zogenaamd met lab tested labels te komen, terwijl jullie de afgelopen jaren de boel hebben besodemieterd ? Dit is de draak steken met de waarheid. Een goede batch laat niet de rimpels uit het verleden verdwijnen.

Oh ja, je geeft aan dat de prijs van de isolaat 5 euro is gestegen ivm de stijgende grondstofprijzen. Dit zie ik helemaal niet terug bij de overige aanbieders. Is dit niet wat vreemd? Een stijging van die orde van grote wordt doorgaans bij iedereen verwerkt. Slechts zeer kleine marges worden wel eens voor eigen rekening genomen. Zou je hier een verklaring voor kunnen geven?

- toevoeging. Antwoord op het laatste is al gegeven in het andere topic, notabene door de concurrent.
Ook is de prijs van isolaat 5 euro omhoog en de whey perfection waarvan de prijs definitief zou zakken naar 32,90 staat toch weer op 34,90 en de grondstofprijzen zijn helemaal niet gestegen dus dat argument slaat nergens op.

Dus. Zou je een reactie willen geven op de quote van xxl ?

Laatst bewerkt:
Hallo Ralf. Nadat je vorige week continu mijn vragen moedwillig hebt ontweken, dan wel onvolledig hebt beantwoord, wil ik toch uit verveling weer een poging wagen.

Hoe is het in godsnaam mogelijk, na perfertion gate, dat twee andere producten van jullie zwaar ondermaat zijn. Kan je hier een duidelijk en volledig antwoord opgeven, zonder dat er wordt verwezen naar jullie leveranciers? Je hebt notabene belooft dat het niet bij andere producten het geval zou zijn.

Daarnaast, hoe gaan jullie dit compenseren naar de klanten. Volstaat hier weer een sigaar uit eigen doos? Moet er weer een zak met geld naar benf worden gebracht om gebruik te kunnen maken van de korting die ik eigenlijk voorheen zelf heb betaald? Gaat dit ook naar de buitenwereld gecommuniceerd worden? Of valt er nu wel te denken aan een compensatie in de vorm van een tegoed wat op de benf-account wordt gestort?

Als laatste, vinden jullie het niet totaal misleidend om nu zogenaamd met lab tested labels te komen, terwijl jullie de afgelopen jaren de boel hebben besodemieterd ? Dit is de draak steken met de waarheid. Een goede batch laat niet de rimpels uit het verleden verdwijnen.

Oh ja, je geeft aan dat de prijs van de isolaat 5 euro is gestegen ivm de stijgende grondstofprijzen. Dit zie ik helemaal niet terug bij de overige aanbieders. Is dit niet wat vreemd? Een stijging van die orde van grote wordt doorgaans bij iedereen verwerkt. Slechts zeer kleine marges worden wel eens voor eigen rekening genomen. Zou je hier een verklaring voor kunnen geven?

Beste,

Wij hebben deze producten inderdaad zelf laten testen en de resultaten zijn positief. Deze kun je vinden op onze website bij de desbetreffende producten. Isolaat Perfection en Micellar Casein zijn deugdelijke producten. Wat vermeld staat op het label zit er ook daadwerkelijk in, met een kleine afwijking waar je niet aan ontkomt en wettelijk is toegestaan. Ik begrijp de twijfel, aangezien op DBB gestrooid wordt met een ander labresultaat. Het zal altijd een welles-nietus verhaal worden.
De prijsstijging van de Isolaat Perfection is inderdaad te wijten aan de gestegen grondstofkosten. Aangezien wij altijd kleine marges hanteren zijn wij helaas genoodzaakt de prijs aan te passen.

Bart

Beste,

Wij hebben deze producten inderdaad zelf laten testen en de resultaten zijn positief. Deze kun je vinden op onze website bij de desbetreffende producten. Isolaat Perfection en Micellar Casein zijn deugdelijke producten. Wat vermeld staat op het label zit er ook daadwerkelijk in, met een kleine afwijking waar je niet aan ontkomt en wettelijk is toegestaan. Ik begrijp de twijfel, aangezien op DBB gestrooid wordt met een ander labresultaat.
Bart

Hallo Bart. Kan ik hieruit opmaken dat de testen die elders op deze site worden getoond onjuist zijn? Mag ik tevens hieruit opmaken dat de kwaliteit in het verleden gewaarborgd was en dit geen bespreking behoeft ?

Hallo Bart. Kan ik hieruit opmaken dat de testen die elders op deze site worden getoond onjuist zijn? Mag ik tevens hieruit opmaken dat de kwaliteit in het verleden gewaarborgd was en dit geen bespreking behoeft ?

Beste,

Dat er twee verschillende labresultaten de ronde gaan is opmerkelijk. Wij betwijfelen onze eigen labresultaten niet. Dit is zoals het product door ons aangeboden wordt. Waar de tweede vandaan komt en hoe deze kan verschillen is ons een raadsel. Nogmaals, wij twijfelen niet aan de kwaliteit van de desbetreffende producten.
Zoals eerder aangegeven kunnen jullie ervan uit gaan dat onze producten kloppen. We vinden het jammer dat hier een ander beeld geschetst wordt.

Bart

Nondeju. Dit is gewoon lachwekkend. Dit is wel heel, heel erg weinig. Volgens mij houdt de klantenservice ook de ogen niet droog, van het lachen uiteraard, als ze jou zo'n schofterig aanbod doen. Ook hier wordt weer meer kapot gemaakt.

Ik voel me er als wedstrijd krachtsporter door beledigd, doe dan helemaal geen aanbod.

Beste,

Dat er twee verschillende labresultaten de ronde gaan is opmerkelijk. Wij betwijfelen onze eigen labresultaten niet. Dit is zoals het product door ons aangeboden wordt. Waar de tweede vandaan komt en hoe deze kan verschillen is ons een raadsel. Nogmaals, wij twijfelen niet aan de kwaliteit van de desbetreffende producten.
Zoals eerder aangegeven kunnen jullie ervan uit gaan dat onze producten kloppen. We vinden het jammer dat hier een ander beeld geschetst wordt.

Bart

Dit hebben we eerder gehoord en toen klopte er ook gewoon niets van. Nee, nu is het echt klaar. Na de eerste keer heb ik jullie nog een kans gegeven en weer een kleine bestelling geplaatst. Normaal gesproken ben ik niet bepaald de moeilijkste klant, maar dit is me toch echt te gortig. Vaarwel.

Dit hebben we eerder gehoord en toen klopte er ook gewoon niets van. Nee, nu is het echt klaar. Na de eerste keer heb ik jullie nog een kans gegeven en weer een kleine bestelling geplaatst. Normaal gesproken ben ik niet bepaald de moeilijkste klant, maar dit is me toch echt te gortig. Vaarwel.

Ik begrijp de teleurstelling omtrent de Whey Perfection. Dit viel ons ook rauw op ons dak. Nu de twijfels omtrent de Isolaat Perfection en Micellar Casein ontstaan, is dit natuurlijk voor niemand prettig. Let wel, wij staan achter onze labresultaten, we weten dat deze niet liegen.
We hopen in de toekomst het vertrouwen terug te winnen, daar gaan we ons hard voor maken!

Bart

Wij betwijfelen onze eigen labresultaten niet. Zoals eerder aangegeven kunnen jullie ervan uit gaan dat onze producten kloppen.

Ik begrijp dat jullie niet aan de eigen testen twijfelen. Dit zou ook een bijzonder vreemde situatie zijn. Maar ik vroeg ook nog, maar dan in andere woorden, of de kwaliteit die in december en eerder werd geleverd, of die ook de test met vlag en wimpel zou doorstaan.

Of een nog simpelere vraag die met ja dan wel nee kan worden beantwoord. Is de formule van o.a. issolaat tussentijds aangepast?

Beste,

Wij hebben deze producten inderdaad zelf laten testen en de resultaten zijn positief. Deze kun je vinden op onze website bij de desbetreffende producten. Isolaat Perfection en Micellar Casein zijn deugdelijke producten. Wat vermeld staat op het label zit er ook daadwerkelijk in, met een kleine afwijking waar je niet aan ontkomt en wettelijk is toegestaan. Ik begrijp de twijfel, aangezien op DBB gestrooid wordt met een ander labresultaat. Het zal altijd een welles-nietus verhaal worden.
De prijsstijging van de Isolaat Perfection is inderdaad te wijten aan de gestegen grondstofkosten. Aangezien wij altijd kleine marges hanteren zijn wij helaas genoodzaakt de prijs aan te passen.

Bart

Er wordt niet 'gestrooid' met een ander labresultaat! Dat is een veel te laatdunkende omschrijving van wat gewoon een goede, volledige, zeer gedetailleerde en onafhankelijke test van de Isolaat Perfection en Casein Perfection is geweest en waarvan de uitslag vernietigend is. En die uitslag is ook helemaal niet verrassend, want in die twee producten, en in wie weet hoeveel producten nog meer, heeft Aminolabs fructose, glycine en alanine gepropt. Het waren verdomme dezelfde smaken. Het kwalijke is dat jullie dat nog steeds ontkennen. Maar ja, dat krijg je als je een web van leugens spint om de schade maar zoveel te beperken en waaruit ontsnappen op een gegeven moment gewoon niet meer mogelijk is.

Je zegt dat het altijd wel 'welles-nietes' zal blijven. Maar dat alleen zo als het welles-kamp en het nietes-kamp even sterk staan. Maar jullie verhaal rust op drijfzand. Iedereen ziet inmiddels welk kamp het meest betrouwbaar is.

Mompelde iets met keizer en kleren...

Laatst bewerkt:
Ik begrijp de teleurstelling omtrent de Whey Perfection. Dit viel ons ook rauw op ons dak. Nu de twijfels omtrent de Isolaat Perfection en Micellar Casein ontstaan, is dit natuurlijk voor niemand prettig. Let wel, wij staan achter onze labresultaten, we weten dat deze niet liegen.
We hopen in de toekomst het vertrouwen terug te winnen, daar gaan we ons hard voor maken!

Bart
Wat een strontuitleg, bende vuile leugenaars. Je denkt iedereen maar even te paaien met jullie marketing-bullshit. Even snel een test er doorsleuren met een batch van nog geen anderhalve week oud met de uitleg "dat het feestdagen waren", jullie hebben 0 respect voor ons, de klant. In ons gezicht liegen, LIEGEN, en veronderstellen dat we het wel zullen slikken.

Ik ga niet wééral opnieuw schrijven wat ik en anderen al talloze keren gedaan hebben:

Ze mogen zeker producten testen van ons ik had en heb niets te verbergen. Ga ik eraan mee betalen nee zeker niet.

Daarbij komen de resultaten van de vier testen (2x whey perfection, isolaat en caseïne) die ik gezien heb op de producten van B&F steeds overeen. Allemaal circa 20% afwijking en toevoeging van Glycine geconstateerd. Als 4 onafhankelijke testen dit aantonen dan noem je dat causaal verband en dat is een bewijs op zich. Daarbij heeft B&F aangegeven dat er inderdaad Glycine in Whey Perfection zat. Als je dan de samenstelling van WP vergelijkt met isolaat en caseine dan zie je dat overal fructose in zit. Je kan dus van tevoren al aannemen dat ze voor het op smaak brengen van de eiwitproducten bij aminolabs dezelfde methode gebruiken. Of het nu whey concentraat, isolaat of caseïne is, overal dezelfde aromamix in.

Als je het het zo bekijkt zou het eerder vreemd zijn als de caseïne en isolaat wel goed was, de nu gemeten waarden komen goed overeen met de afwijking van whey perfection (die 2x is vastgesteld) en dat is ook logisch als je het voorgaande in beschouwing neemt.

B&F heeft nu waarschijnlijk in rap tempo nieuwe batches laten maken en probeert testen te regelen op deze nieuwe batches (die nu mag ik hopen wel goed zijn) en te vergelijken met concurrenten om hun straatje schoon te vegen.

Ik wil best meewerken aan zo'n vergelijking maar dan moeten er testen worden gedaan op producten die in december 2014 gekocht zijn. Er zijn gerust nog zat mensen met gesealde producten thuis die daar geschikt voor zijn.

Jarenlang zijn deze producten verkocht dus zouden de testen ook op die eerdere batches moeten plaatsvinden en niet op snel nieuwe geproduceerde batches nadat de beerput open is gegaan. Je hoort mensen sinds kort ineens ook over een andere smaak en structuur, hoe zou dit nu toch komen? Ook is de prijs van isolaat 5 euro omhoog en de whey perfection waarvan de prijs definitief zou zakken naar 32,90 staat toch weer op 34,90 en de grondstofprijzen zijn helemaal niet gestegen dus dat argument slaat nergens op.

Ik vind het een schande voor de supplementenbranche!

Btw, waarom werden de reviews uitgeschakeld op Facebook en zijn ze niet meer leesbaar?

Bart

De officiële labtesten van de Isolaat Perfection en die van de Micellar Casein zijn van 18-12-2014.
Waarschijnlijk gaat het om oude batchnummers, De labtesten die jullie op de site hebben staan zijn van de nieuwe samenstelling (nieuwe batchnummers) dus zonder fructose.

De prijzen van whey en melkeiwitten staan al sinds medio 2012 onder druk, en dit is niet iets van de laatste tijd.

De prijzen van whey en melkeiwitten staan al sinds medio 2005 onder druk, en dit is niet iets van de laatste tijd.
There, I fixed it. De prijzen zijn de voorbije 10 jaar alleen maar gestegen, hun whey-producten daalden alleen in prijs, TOT PLOTS vorige maand. Coincidence? Not.

Wat een strontuitleg, bende vuile leugenaars. Je denkt iedereen maar even te paaien met jullie marketing-bullshit. Even snel een test er doorsleuren met een batch van nog geen anderhalve week oud met de uitleg "dat het feestdagen waren", jullie hebben 0 respect voor ons, de klant. In ons gezicht liegen, LIEGEN, en veronderstellen dat we het wel zullen slikken. Ik ga niet wééral opnieuw schrijven wat ik en anderen al talloze keren gedaan hebben: Btw, waarom werden de reviews uitgeschakeld op Facebook en zijn ze niet meer leesbaar?

Als de Caseine and Isolaat niet kloppen, zouden ze zijn teruggestuurd, en zouden er heel weining smaken van over zijn, net als met whey perfection is gebeurd. Waarom ze slecht gescoord hebben weet ik ook niet. De enigste oplossing: een nieuwe onafhankelijke test.

Als de Caseine and Isolaat niet kloppen, zouden ze zijn teruggestuurd, en zouden er heel weining smaken van over zijn, net als met whey perfection is gebeurd. Waarom ze slecht gescoord hebben weet ik ook niet. De enigste oplossing: een nieuwe onafhankelijke test.

nadat hun 2x op de vingers zijn getikt en maanden de tijd gehad hebben om de kwaliteit te verbeteren? lol, bestel gewoon lekker bij de concurrent en laat B&F in hun eigen suikerwater gaar koken.

Beste,

Bart

Jullie beweren dat de producten nu kloppen, maar vermijden de vraag of de producten al die tijd klopten. Ligt het aan mij of is het pretty obvious dat je dit expres doet? ;)

Dit is te grappig :roflol:

Ik verwijder alle negatieve reacties en ga inhoudelijk nergens op in.

Bart

Denk je nu echt dat ze daar niet op geanticipeerd hebben bij de eerste tests in November, toen de caseïne en isolaat plots ook ter sprake kwamen?

Let me break it down to you:

November 2014:
B&F backstage: "OH SHIT TESTS!"
B&F officieel: "Niks aan de hand, geen officiële test! We staan achter ons product"
B&F ondertussen backstage: "NIEUWE FORMULE & BATCHES PLZ!"

December 2014:
B&F backstage: "OH SHIT NIEUWE OFFICIËLE TESTS!"
B&F officieel: "Omg wir haben das nicht gewust! Kijk, fkes smaken weg want we maken nieuwe"
B&F ondertussen backstage: "WAAR BLIJFT DIE NIEUWE BATCH, MAAK ONDERTSS OOK MAAR NIEUWE CASEINE EN ISOLAAT, EN EEN BEETJE SNEL!"
B&F officieel #2: "Lol nee, onze cas en iso zijn dik in orde, koop maar, kijk, we verdanderen smaken niet want jullie hebben deze - nog - niet getest (en zodat we onze stock kwijt zijn)"

Januari 2015
B&F backstage: "OH TRIPPLE SHIT NIEUWE TESTS ISO EN CASEINE! Oh wait, onze order met nieuwe batch is net binnen, no probz yo"
B&F officieel: "Lol nie waar, kijk, test van deze week (lol nieuwe batch ook pas binnen)"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven