Ik denk dat ze simpelweg een onafhankelijke partij zouden moeten betalen voor de test. Het liefst degenen die de originele onderzoeken hebben gepubliceerd. Laat hen zelf wat bestellen en het testen (op kosten van B&F). Laat ze de resultaten hier op DBB publiceren (of hier:
http://www.supplementlabtest.com/) dan kan B&F ernaar verwijzen op hun website.
Ik denk dat het voor de meest zichzelf respecterende klanten hier nu wel te laat voor is. Ik eet mijn mosterd graag bij de maaltijd, niet erna.
Vergelijking met een andere vertrouwenskwestie: Je vriendin bedonderd je met een andere gast (B&F bedonderd je met hun whey Perfection). In zo'n geval moet je vaak afgaan op lastig te bewijzen signalen en twee kanten van het verhaal, je hoort ook haar kant van het verhaal, maar toch weet je vaak al genoeg. Je moet wel een hele naïeve sukkel zijn om nog bij haar te blijven, maar in de praktijk gebeurt dit alsnog vaak genoeg (zowel liefde als het B&F syndroom vertonen verdacht grote parallellen qua blindheid). Realistische personen zijn in ieder geval al weg bij een dergelijke vriendin, iets met de aard van het beestje. De naïeve sukkel zal nog een keer bedondert worden (isolaat en caseinaat ook niet zoals beloofd, mooie woorden maar weinig daden). Zelfs de naïeve sukkel zal zich nu achter zijn oren gaan krabben, een ezel stoot zich geen drie keer aan dezelfde steen. Dan kan je vriendin nog met een mooie uitgewiste Whatsapplijst aankomen waarin geen enkele flirterige gesprekjes te lezen zijn, haar geloofwaardigheid is al gedaald tot een dieptepunt. Dus haar daden zijn niet meer relevant.
Conclusie: Degene die nu nog bestellen bij B&F zijn ezels van het eerste uur.
[/QUOTE] Vertrouwen komt te voet en gaat te paard luidt het gezegde. Jammer van dat opgebouwde imago, maar wat ze imo te doen staat is schuld bekennen, volledige openheid van zaken doen (met de billen bloot) en dan misschien kunnen ze weer heel langzaam het vertrouwen weer terug winnen door regelmatig al hun huismerk-produkten te laten testen. Een iets riantere tegemoetkoming voor oude klanten zou ook een heel mooi gebaar zijn vermoed ik. Niet zozeer op nieuwe aankopen, maar een compensatie voor aankopen uit het verleden.
IMO.[/QUOTE]
Nogmaals, mosterd na de maaltijd.
Pfff, ik heb toch een beetje het gevoel dat er hier een heel deel te kinderachtig en verwijft doen.
(zit misschien oestrogeen ipv testosteron in een deel van hun producten. Zou het eens laten onderzoeken...)
Ja, op DBB is een test gepost die liet zien dat er niet voldoende eiwitten inzaten. En B&F heeft daar belachelijk op gereageerd en onterecht de vinger gewezen naar enkele leden en de concurrentie.
Maar geef toe, die test zag er ook maar vreemd uit. Een pdf die gemaakt was van een word document waar geen details in stonden van de instelling, duidelijke doelstelling,...
Na de 2de test, hebben ze toegegeven dat hun product niet in orde was, en dat ze dit gingen oplossen. De producten zijn aangepast. Ze laten nu ook testen doen, en zijn daar transparant in.
Ik geef toe, ik was ook verstomd toen ik het las en voelde me in zak gezet. Maar om daar zo over blijven te doen...
Ik heb op zich altijd goede service van B&F gehad, en denk dat ik toch nog eens de whey perfection ga bestellen.
En anders maar terug naar gold standard zeker... het was trouwens op jullie advies dat ik ben overgestapt naar whey perfection een jaar geleden ;-)
Dan zou ik het woord transparantie toch nog eens goed gaan bestuderen als ik jou was.
Beste,
Dat er twee verschillende labresultaten de ronde gaan is opmerkelijk. Wij betwijfelen onze eigen labresultaten niet. Dit is zoals het product door ons aangeboden wordt. Waar de tweede vandaan komt en hoe deze kan verschillen is ons een raadsel. Nogmaals, wij twijfelen niet aan de kwaliteit van de desbetreffende producten.
Zoals eerder aangegeven kunnen jullie ervan uit gaan dat onze producten kloppen. We vinden het jammer dat hier een ander beeld geschetst wordt.
Bart
Wat is hier opmerkelijk aan? De ene test is jullie eigen test gebaseerd op een nieuwe batch, de andere een test gedaan op een bestelling van 19 december. Volgens mij twijfelt niemand eraan dat jullie eigen testen kloppen, het zou ook eens niet zo zijn inmiddels toch?
En waarom is het een raadsel waar de andere test vandaan komt, dit staat zeer duidelijk omschreven in hun post (anders dan bij jullie tests, waar niks over de procedure wordt vermeld).
Natuurlijk twijfelen jullie niet aan de kwaliteit van de producten, en natuurlijk kunnen wij ervan uitgaan dat de producten kloppen.
Dat doet alleen verder niemand, buiten jullie zelf.
Ik begrijp de teleurstelling omtrent de Whey Perfection. Dit viel ons ook rauw op ons dak. Nu de twijfels omtrent de Isolaat Perfection en Micellar Casein ontstaan, is dit natuurlijk voor niemand prettig. Let wel, wij staan achter onze labresultaten, we weten dat deze niet liegen.
We hopen in de toekomst het vertrouwen terug te winnen, daar gaan we ons hard voor maken!
Bart
Let wel, het is de klant die achter de resultaten moet staan, wij weten dat er al gelogen is. We hopen in de toekomst goede whey te bestellen maar gunnen het liever een ander bedrijf, die wel integer onderneemt.