jan83
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
Dankjewel mallerd... weer wat geleerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel mallerd... weer wat geleerd.
Ondanks alle kritiek hier, toch nog een bestelling gedaan:
C2838773
Zorg maar voor een pot uit de goede batch ;-)
C2838773
C2838773
Tenzij je alleen maar dingen die niet van 't huismerk zijn hebt besteld : wat ben je voor debiel als je na al deze zooi nog bij B&F wilt bestellen?
Zeiden dat ook niet van de whey perfection, isolaat, caseïne,... promoboy?
Jezus ik heb dus nog een volle dichte pot whey staan die niet lab tested is .. Nu voel ik me echt zinloos als ik daar een shake van ga nemen :/
Ow serieus ! Oke niceKun je retourneren, krijg je het aankoopbedrag terug.
Oude stock wordt volgens benf niet meer verkocht, ze hebben nieuwe batch laten maken met focus op een kleiner aantal smaken, dit aantal zal toenemen naarmate de productie kan bijbenen en ze meer stock krijgen.Huh...waarom zijn er zoveel smaken weg bij de Whey perfection?
Succes met shaken van deze dure suikers. Desalniettemin, Sensationele smaakOndanks alle kritiek hier, toch nog een bestelling gedaan:
C2838773
Tenzij je alleen maar dingen die niet van 't huismerk zijn hebt besteld : wat ben je voor debiel als je na al deze zooi nog bij B&F wilt bestellen?
Ik heb een keer Gold Standard 100% besteld bij B&F. Ik vond het toen merkwaardig dat de seal voor 3/4e los was. Hij zat nog maar aan een klein stukje vast. Zou daar ook geknoeid mee kunnen zijn?
Oude stock wordt volgens benf niet meer verkocht, ze hebben nieuwe batch laten maken met focus op een kleiner aantal smaken, dit aantal zal toenemen naarmate de productie kan bijbenen en ze meer stock krijgen.

gvd wat hebben jullie tegen B&F, hun kunnen er niks aan doen dat heb Ralf zelf gezegd, de schuldige is Aminolabs, dat zijn de oplichters, B&F heeft zelf ook 22% te veel betaald aan Aminolabs.
Je Suis
B&F
[emoji41]