XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks alle kritiek hier, toch nog een bestelling gedaan:
C2838773

Zorg maar voor een pot uit de goede batch ;-)

C2838773

mfw realisatie dat mensen die op de hoogte zijn van hoe frauduleus en fucked up B&F zaken doet nog steeds bestellen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

C2838773

Tenzij je alleen maar dingen die niet van 't huismerk zijn hebt besteld : wat ben je voor debiel als je na al deze zooi nog bij B&F wilt bestellen?

Jezus ik heb dus nog een volle dichte pot whey staan die niet lab tested is .. Nu voel ik me echt zinloos als ik daar een shake van ga nemen :/

Huh...waarom zijn er zoveel smaken weg bij de Whey perfection?

''Whey Perfection is verkrijgbaar in 25 heerlijke smaken''

Ik tel er...11

Huh...waarom zijn er zoveel smaken weg bij de Whey perfection?
Oude stock wordt volgens benf niet meer verkocht, ze hebben nieuwe batch laten maken met focus op een kleiner aantal smaken, dit aantal zal toenemen naarmate de productie kan bijbenen en ze meer stock krijgen.

Tenzij je alleen maar dingen die niet van 't huismerk zijn hebt besteld : wat ben je voor debiel als je na al deze zooi nog bij B&F wilt bestellen?

Ik heb een keer Gold Standard 100% besteld bij B&F. Ik vond het toen merkwaardig dat de seal voor 3/4e los was. Hij zat nog maar aan een klein stukje vast. Zou daar ook geknoeid mee kunnen zijn?

Ik heb een keer Gold Standard 100% besteld bij B&F. Ik vond het toen merkwaardig dat de seal voor 3/4e los was. Hij zat nog maar aan een klein stukje vast. Zou daar ook geknoeid mee kunnen zijn?

nou moet je het ook weer niet te ver gaan zoeken;p

gvd wat hebben jullie tegen B&F, hun kunnen er niks aan doen dat heb Ralf zelf gezegd, de schuldige is Aminolabs, dat zijn de oplichters, B&F heeft zelf ook 22% te veel betaald aan Aminolabs.

Je Suis
B&F

[emoji41]

Oude stock wordt volgens benf niet meer verkocht, ze hebben nieuwe batch laten maken met focus op een kleiner aantal smaken, dit aantal zal toenemen naarmate de productie kan bijbenen en ze meer stock krijgen.

Zal inderdaad een aardige klus zijn om alles nu te maken zoals het op het etiket staat. Dat kunnen ze natuurlijk niet meer aan om dan gelijk alle smaken te leveren. Zoiets kost geld en tijd, dat snappen we natuurlijk wel :)

gvd wat hebben jullie tegen B&F, hun kunnen er niks aan doen dat heb Ralf zelf gezegd, de schuldige is Aminolabs, dat zijn de oplichters, B&F heeft zelf ook 22% te veel betaald aan Aminolabs.

Je Suis
B&F

[emoji41]

Want als ralf het zegt....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven