Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie nu dat Weight Gainer Max binnekort leverbaar is. Maar wat is precies het verschil tussen dat en Mass & Muscle, aangezien ze beide weightgainers van jullie eigen merk zijn? En hebben jullie een indicatie wanneer dit nieuwe product ongeveer leverbaar is?

Thx! :cool:

We zijn nog niet helemaal tevreden over de smaken en dubben nog een beetje over details..:cool: in de mass&muscle zitten bvb ook MTC olieën, WMS, ... deze zijn in de weight gainer max weggelaten om voor jullie de prijs zo goed mogelijk te drukken.

Later dus meer info als we echt 100% tevreden zijn..

Niets is zo irritant dat je je bestelling wilt afrekenen en je bank calculator niet bij je hebt :S Bestelling komt dus vanavond ;)

Collega heeft mij kunnen redden emt een calculator ;) Bestelling 132733 is gedaan hehe

Laatst bewerkt:
hallo b&f bedankt voor de snelle service had gisteren besteld en net binnen gekregen helaas geen samples maar wel heel erg bedankt voor de bidon top service groetjes

Ik zie nu dat Weight Gainer Max binnekort leverbaar is. Maar wat is precies het verschil tussen dat en Mass & Muscle, aangezien ze beide weightgainers van jullie eigen merk zijn? En hebben jullie een indicatie wanneer dit nieuwe product ongeveer leverbaar is?

We zijn nog niet helemaal tevreden over de smaken en dubben nog een beetje over details..:cool: in de mass&muscle zitten bvb ook MTC olieën, WMS, ... deze zijn in de weight gainer max weggelaten om voor jullie de prijs zo goed mogelijk te drukken.

Later dus meer info als we echt 100% tevreden zijn..

Ah oke prima, dan merk ik het vanzelf. Maar dan wordt niet de ene beter dan de andere, of wel? Of zijn het eigenlijk toch redelijk verschillende producten die niet met elkaar te vergelijken zijn?

Vraagje aan b&f shop.. zal wel ergens hier tussen staan maar kan het niet vinden. Die nieuwe isolaat he, wat is het verschil met micro whey protein isolate?

Jullie Mister Cash werkt niet ... ? En ik wou Purple Wraath bestellen, maar die is plots 10 euro duurder geworden tegenover gisteren ...

Waarom is de whey scivation opeens 10 euro duurder. De prijs voor 4,5 kilo is wel hetzelfde gebleven.

Niets is zo irritant dat je je bestelling wilt afrekenen en je bank calculator niet bij je hebt :S Bestelling komt dus vanavond ;)

Collega heeft mij kunnen redden emt een calculator ;) Bestelling 132733 is gedaan hehe

Dank je!:) Morgen in huis.

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Ah oke prima, dan merk ik het vanzelf. Maar dan wordt niet de ene beter dan de andere, of wel? Of zijn het eigenlijk toch redelijk verschillende producten die niet met elkaar te vergelijken zijn?

We willen de nieuwe Gainer zo simpel en kosteneffectief mogelijk houden, wel hoogwaardig.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Vraagje aan b&f shop.. zal wel ergens hier tussen staan maar kan het niet vinden. Die nieuwe isolaat he, wat is het verschil met micro whey protein isolate?

Qua Isolaat niets. Het is de Whey Isolaat van Volactive . De smaken zijn beter:)

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Jullie Mister Cash werkt niet ... ? En ik wou Purple Wraath bestellen, maar die is plots 10 euro duurder geworden tegenover gisteren ...

Wat werkt er niet? Er komen wel Mistercash betalingen binnen en bij mijn check gaat het ook goed. De Purple Wraath staat idd (helaas) weer op de normale prijs.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Waarom is de whey scivation opeens 10 euro duurder. De prijs voor 4,5 kilo is wel hetzelfde gebleven.

We hebben de 5lb net weer in alle smaken binnen. De inkoop vanuit de importeur in helaas een stuk omhoog:cool:

Wat werkt er niet? Er komen wel Mistercash betalingen binnen en bij mijn check gaat het ook goed. De Purple Wraath staat idd (helaas) weer op de normale prijs.

Normaal moet er een extra venster verschijnen, maar dat komt er niet.

Edit : Nvm lag aan mijn browser.

Laatst bewerkt:
Bestelling gedaan :thumbs: !

Refnr : 132800

Hopelijk maken jullie er een mooi pakketje van met hopelijk wat Pre-Workout samples.

Hebben jullie geen naturel isolaat meer? Wilde eigenlijk een tonnetje bestellen, maar zag alleen maar met smaakjes. Jullie hadden het eerst wel van huismerk...

:banana:Ik ben vanaf vandaag t/m 27 Augustus met vakantie.

Af en toe inloggen zal nog wel lukken maar hou er even rekening mee dat mijn reactie tijdens mijn vakantie iets langer op zich kan laten wachten.

Vragen m.b.t. bestellingen en status kunnen ook via;
info@bodyenfitshop.nl
0513-683068

Alle bestellingen worden natuurlijk net als normaal direct verzonden!!

Dank jullie, voor je begrip.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven