XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo. Komt hier nog een statement van benf? Wel een poot uitdraaien en vervolgens niet meer reageren is niet erg netjes. Wanneer wordt besloten dat er niet meer op het forum gereageerd gaat worden, informeer de mensen dan nog wel even. Dan is er ieder geval over een ding duidelijkheid.

Ik snap dat BFshop nu liever niet hier in discussie wil, maar zou toch eigenlijk graag zien dat ze zich wel weer melden hier. Het is een sponsor en zou toch willen weten of nu alles labtested wordt of alleen de vernieuwde producten die ze nu opeens hebben aangepast.
Vraag me ook af of het vertrouwen op DBB ooit weer zal herstellen?
Iedereen zit nu wel grappen te maken maar wat vinden jullie nou eigenlijk de oplossing? Moeten ze stoppen met sponsoring, moeten ze aan de schandpaal op tv of wat is nu eigenlijk wat iedereen het liefste zou zien?

Zelf zou ik toch wel graag wat dikke kortingen van 80% zien of misschien wel een mooi gratis pakket met allemaal lekkere producten er in. Hoewel een sugarrush zit ik nou ook weer niet op te wachten.

Je laten oplichten om vervolgens het goed willen maken door een pakket met gratis producten in ontvangst te willen nemen?

giphy.gif

Je laten oplichten om vervolgens het goed willen maken door een pakket met gratis producten in ontvangst te willen nemen?

giphy.gif

Als je 10 euro korting zou ik dat zeker besteden.
Dan koop ik gewoon een bekend merk (dat huismerk is niet meer te vertrouwen) met een lage marge. Dan maken hun lekker verlies:) Waarschijnlijk zou ik tot de 20 euro gaan puur voor de verzendkosten.

Voor de rest moet je niet bij B&F bestellen.

Ah, dat antwoord heb ik nog niet gekregen. Zou je dat eens willen citeren?

Ik merkte het al snel omdat ik het tegen spierspanningen in m'n nek neem en het ook na 6x500 mg capsules per dag niet hetzelfde effect heeft als 2x200mg van een ander merk. Hele dag hoofdpijn enzo. Terwijl er in die 500 mg geen vulmiddelen zouden zitten en er dus geen enkele verklaring voor zo'n groot verschil in opneembaarheid of kwaliteit kan zijn.

Als het met eigen merk isolaat, whey en casseine zo slecht gesteld is, zie ik weinig reden om op de labels van andere producten te vertrouwen.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Volgens pb van B&F bevat een capsule:
Magnesium Citrate 500mg
Magnesium Stearate 10mg
Maltodextrin 150mg
Die stearaat en maltodextrine stonden trouwens niet op het etiket vermeld, maar zijn nodig om de capsule op te vullen.

Op 17 november zei Ralf 150mg een maand later zei B&F hetgeen wat jij in je berichtje kreeg. Ze hebben dus geen idee en inderdaad 4 a 5 capsules doen hier ook niet veel, alsnog kramp etc.

Hoi B&F, jullie schijnen glashard door te gaan met liegen. Nu zijn we dit inmiddels wel van jullie gewend, maar goed. Jullie schijnen volgend mailtje onder ctrl + v te hebben om naar klanten te sturen die hun ongenoegen uiten over jullie slechte whey:
Wij betreuren het ten zeerste dat deze verhalen de ronde doen, en wij staan absoluut niet achter de waardes die nu rondgaan op het internet. Wij hebben de producten laten testen door TLR en de resultaten van de whey en Isolaat staan ook reeds op de website gepubliceerd. Ook de casein is momenteel in analyse en zodra hier de uitslag van bekend is word ook deze online gezet zodat iedereen deze in kan kijken. Daarnaast zullen wij meerdere producten van ons eigen merk laten testen en ook deze uitslagen komen allemaal online zodat er voor eens en voor altijd duidelijkheid is over onze producten voor al onze klanten.

Het is spijtig dat iemand zulke onwaarheden de wereld in helpt en zo de klanten een gevoel van "bedrog" geven. Er is veel verwarring ontstaan en voor consumenten is dit ook niet erg prettig.

Het verhaal van de afwijkende waarden bij Whey Perfection klopt. Echter betrof het alleen om de meest recente batch Whey Perfection uit het laastste half jaar van 2014 waarvan de eiwitwaardes afwijken. De kwaliteit van de eiwitten is overigens nooit in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden. Uiteraard hebben we momenteel wel weer Whey Perfection met de juiste waarden op voorraad, de testresultaten hiervan zijn op de website na te lezen. Daarnaast hebben we zelf wel degelijk gecontroleerd in het verleden en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd en zijn we zijn te goed van vertrouwen geweest. Daarbij betrof het een verschil van 10% en niet de beweerde 20% Ook zijn alle andere overige producten altijd in correcte staat geweest.
Even ontleden:
Wij betreuren het ten zeerste dat deze verhalen de ronde doen, en wij staan absoluut niet achter de waardes die nu rondgaan op het internet. Wij hebben de producten laten testen door TLR en de resultaten van de whey en Isolaat staan ook reeds op de website gepubliceerd.
Ik begrijp hieruit dat jullie niet achter de resultaten staan van de waardies nu rondgaan op het internet. Ook begrijp ik dat dit komt omdat jullie test gedaan door TLR wat beter uit de bus komt. Hoezo staan jullie dan niet achter de resultaten die nu rondgaan op internet? Die whey is besteld bij jullie en vervolgens door jullie direct naar het lab toegestuurd. Daar is geen speld tussen te krijgen. De enige reden dat jullie test beter scoort is omdat jullie de meest recente batch hebben laten testen waarvan jullie wel wisten dat het in orde was. Dat maakt die test gedaan door NutriControl niet minder 'echt'. Het was jullie whey die zo slecht uit de bus kwam. En jullie caseine. Jullie caseine en whey kwam slecht uit de bus. Neem daar eens verantwoordelijkheid voor. Dat jullie nu door al het gedoe even tijdelijk wat beters produceren doet niets af aan de boevenpraktijken van het verleden.

Daarnaast zullen wij meerdere producten van ons eigen merk laten testen en ook deze uitslagen komen allemaal online zodat er voor eens en voor altijd duidelijkheid is over onze producten voor al onze klanten.
Die is er al hoor. De test van Maastricht Universiteit, de test van ECCA en nu ook de test van Nutricontrol liggen allemaal op exact dezelfde lijn. En die lijn ligt zo'n >20% onder wat het moet zijn :rolleyes: Het enige wat jullie nu doen is damage control.

Ga maar eens een iets oudere batch van jullie laten testen! Ach, misschien doe ik dat wel.

Het verhaal van de afwijkende waarden bij Whey Perfection klopt. Echter betrof het alleen om de meest recente batch Whey Perfection uit het laastste half jaar van 2014 waarvan de eiwitwaardes afwijken.
En dit baseren jullie op wat precies? Gebakken lucht he? Dat weet ik wel zeker.

De kwaliteit van de eiwitten is overigens nooit in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden.
Ah oke, dus als er maar 1% eiwit in jullie whey zat, dan was de kwaliteit ook nooit in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden? Overeenkomst van het actieve ingredient in de pot met wat op het labeltje staat is een directe maatstaaf van kwaliteit stelletje lutsers.

Daarnaast hebben we zelf wel degelijk gecontroleerd in het verleden en eerder geen aanleiding gezien.
Kom maar op met die tests dan :rolleyes:
Of wacht, jullie zagen natuurlijk geen aanleiding omdat het met de toevoeging van glycine en alanine met een goedkope stikstof bepaling nog binnen de legale grenzen lag.

Daarbij betrof het een verschil van 10% en niet de beweerde 20% Ook zijn alle andere overige producten altijd in correcte staat geweest.
Verschil van 10%? Vertel eens, waar baseren jullie dit op? :rolleyes:

Tfw heb nog 2 emmers whey staan

Kun je daarover geen contact opnemen met de consumentenbond. In principe ben je gewoon voorgelogen. Hetgeen op het label staat en wat je verwacht te kopen blijkt niet te kloppen. Neem aan dat je de producten dan terug kan sturen zonder wettelijk termijn? Misschien zou je het bij de consumentbond eens na kunnen vragen.

Hoi B&F, jullie schijnen glashard door te gaan met liegen. Nu zijn we dit inmiddels wel van jullie gewend, maar goed. Jullie schijnen volgend mailtje onder ctrl + v te hebben om naar klanten te sturen die hun ongenoegen uiten over jullie slechte whey:

Even ontleden:

Ik begrijp hieruit dat jullie niet achter de resultaten staan van de waardies nu rondgaan op het internet. Ook begrijp ik dat dit komt omdat jullie test gedaan door TLR wat beter uit de bus komt. Hoezo staan jullie dan niet achter de resultaten die nu rondgaan op internet? Die whey is besteld bij jullie en vervolgens door jullie direct naar het lab toegestuurd. Daar is geen speld tussen te krijgen. De enige reden dat jullie test beter scoort is omdat jullie de meest recente batch hebben laten testen waarvan jullie wel wisten dat het in orde was. Dat maakt die test gedaan door NutriControl niet minder 'echt'. Het was jullie whey die zo slecht uit de bus kwam. En jullie caseine. Jullie caseine en whey kwam slecht uit de bus. Neem daar eens verantwoordelijkheid voor. Dat jullie nu door al het gedoe even tijdelijk wat beters produceren doet niets af aan de boevenpraktijken van het verleden.

Die is er al hoor. De test van Maastricht Universiteit, de test van ECCA en nu ook de test van Nutricontrol liggen allemaal op exact dezelfde lijn. En die lijn ligt zo'n >20% onder wat het moet zijn :rolleyes: Het enige wat jullie nu doen is damage control.

Ga maar eens een iets oudere batch van jullie laten testen! Ach, misschien doe ik dat wel.

En dit baseren jullie op wat precies? Gebakken lucht he? Dat weet ik wel zeker.

Ah oke, dus als er maar 1% eiwit in jullie whey zat, dan was de kwaliteit ook nooit in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden? Overeenkomst van het actieve ingredient in de pot met wat op het labeltje staat is een directe maatstaaf van kwaliteit stelletje lutsers.

Kom maar op met die tests dan :rolleyes:
Of wacht, jullie zagen natuurlijk geen aanleiding omdat het met de toevoeging van glycine en alanine met een goedkope stikstof bepaling nog binnen de legale grenzen lag.

Verschil van 10%? Vertel eens, waar baseren jullie dit op? :rolleyes:

Hey bedankt dit zocht ik alle feiten op een rijtje.

ga ik ook ff ctrl c + ctrl v doen

en dan zet ik er onder groetjes

Galen en Ralf..

Maak er wat moois van!

Even ontleden:

Ik heb al deze vragen al voorbij zien komen in de verschillende topics en daar kunnen ze niet op antwoorden. Maak het ze alsjeblieft niet nog moeilijker door zoveel tegelijk te vragen ok? :o

Daarbij weten we allemaal voor wie jij werkt...

Alberto Stegeman! :mad:

a9c2536b8d49b9d37e5bbe61f92097fbca07fb45_0.jpg

alberto-stegeman-met-nieuw-programma-bij-sbs6.jpg

. We hebben recent niet goed gecontroleerd en zijn we zijn te goed van vertrouwen geweest. Daarbij betrof het een verschil van 10% en niet de beweerde 20%

Hoe kan je dit in godsnaam beweren? Er worden notabene onafhankelijke testresultaten gepost. Eerder heeft benf de 20 procent bevestigd. Vervolgens gaven jullie op facebook aan 7 procent. Nu weer 10 procent.

de klanten een gevoel van "bedrog" geven.
Dit is precies wat de klant voelt. De boel is beflikkerd. En het meest kwalijke is dat jullie met dit theater de wrok niet weg nemen, maar juist verergeren. De leden schreeuwen om openheid en eerlijkheid.

Ook zijn alle andere overige producten altijd in correcte staat geweest.
Als je iets stelt, dan zul je het ook moeten staven.

giphy.gif

Zeg mien jongh. Ik bedoel natuurlijk een pakket met mooie merkproducten er in. Die B&F meuk kocht ik sowieso al niet. Maar zo gauw er wat gratis te halen valt ben ik er natuurlijk snel bij :p

Zijn er nog kortingscodes?

yeahh srs

Graag gedaan!

Ja kortingscode WHEYISOLATE voor 25% korting.

Niet om al hun producten in twijfel te trekken. Maar met het nemen van de omega3 b&f marnitol, had ik een erg rode vlekkerige gezichtshuid vooral de uren na het innemen (allergische reactie? mijn immuunsysteem was stukken minder). Ik ben weer terug overgestapt op mijn oude merk Now foods omega 3 en heb na een anderhalve week innemen nergens meer last van. Had hier ook een topic paar weken terug voor geopend (http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/opgelost-alternatief-visolie-378872/). Dit is niet om B&F helemaal de grond in te stampen met hun huismerk, want heb er jaren met plezier gekocht, maar het viel me wel op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven