Hoi B&F, jullie schijnen glashard door te gaan met liegen. Nu zijn we dit inmiddels wel van jullie gewend, maar goed. Jullie schijnen volgend mailtje onder ctrl + v te hebben om naar klanten te sturen die hun ongenoegen uiten over jullie slechte whey:
Even ontleden:
Ik begrijp hieruit dat jullie niet achter de resultaten staan van de waardies nu rondgaan op het internet. Ook begrijp ik dat dit komt omdat jullie test gedaan door TLR wat beter uit de bus komt. Hoezo staan jullie dan niet achter de resultaten die nu rondgaan op internet? Die whey is besteld bij jullie en vervolgens door jullie direct naar het lab toegestuurd. Daar is geen speld tussen te krijgen. De enige reden dat jullie test beter scoort is omdat jullie de meest recente batch hebben laten testen waarvan jullie wel wisten dat het in orde was. Dat maakt die test gedaan door NutriControl niet minder 'echt'. Het was jullie whey die zo slecht uit de bus kwam. En jullie caseine.
Jullie caseine en whey kwam
slecht uit de bus. Neem daar eens verantwoordelijkheid voor. Dat jullie nu door al het gedoe even tijdelijk wat beters produceren doet niets af aan de boevenpraktijken van het verleden.
Die is er al hoor. De test van Maastricht Universiteit, de test van ECCA en nu ook de test van Nutricontrol liggen allemaal op exact dezelfde lijn. En die lijn ligt zo'n >20% onder wat het moet zijn

Het enige wat jullie nu doen is damage control.
Ga maar eens een iets oudere batch van jullie laten testen! Ach, misschien doe ik dat wel.
En dit baseren jullie op wat precies? Gebakken lucht he? Dat weet ik wel zeker.
Ah oke, dus als er maar 1% eiwit in jullie whey zat, dan was de kwaliteit ook nooit in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden? Overeenkomst van het actieve ingredient in de pot met wat op het labeltje staat is een directe maatstaaf van kwaliteit stelletje lutsers.
Kom maar op met die tests dan

Of wacht, jullie zagen natuurlijk geen aanleiding omdat het met de toevoeging van glycine en alanine met een goedkope stikstof bepaling nog binnen de legale grenzen lag.
Verschil van 10%? Vertel eens, waar baseren jullie dit op?