Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet om al hun producten in twijfel te trekken. Maar met het nemen van de omega3 b&f marnitol, had ik een erg rode vlekkerige gezichtshuid vooral de uren na het innemen (allergische reactie? mijn immuunsysteem was stukken minder). Ik ben weer terug overgestapt op mijn oude merk Now foods omega 3 en heb na een anderhalve week innemen nergens meer last van. Had hier ook een topic paar weken terug voor geopend (http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/opgelost-alternatief-visolie-378872/). Dit is niet om B&F helemaal de grond in te stampen met hun huismerk, want heb er jaren met plezier gekocht, maar het viel me wel op.

Een maat van mij nam Vitamine D3 van B&F. Na bloedonderzoek bij de huisarts bleek dat hij vitamine d tekort had... ???

Een maat van mij nam Vitamine D3 van B&F. Na bloedonderzoek bij de huisarts bleek dat hij vitamine d tekort had... ???

Om gevarieerd te eten nam ik na mijn Whey Perfection shake ook nog wat Isolaat. Na gainonderzoek bij dokter House bleek dat ik een eiwit te kort had.

Ik ben wel benieuwd hoe het er nu bij B&F aan toe gaat. Hoop dat er iemand ontslagen wordt/ontslag neemt en die een boekje open doet.

Ik ben best benieuwd naar de jaarrekening van 2014. Staat jammer genoeg nog niet op KVK.

De koeien staan in de whey

Alsof je daar veel uit kunt afleiden :o

Wie weet is 90% van het B&F assortiment goedkope troep.
Consumenten worden vaak bedonderd. Niemand weet waar ze dat spul vandaan halen.

Je kan bijvoorbeeld ZMA pilletjes volstoppen met tarwemeel. Als je dit met veel producten doet ga je een rare W&V rekening krijgen, tenminstl erg verschillend tegenover andere bedrijven.
De winstmarge van Chinese bedrijven zijn ook niet zo hoog, kwantumkorting zal zo'n verschil niet kunnen verklaren.

Bij Muscle Meat verhogen ze soms de prijs met paar cent extra omdat ze niet anders kunnen. Want ja, dat is ook logisch als de leverancier een hogere prijs vraagt. Bij B&F gaan de kosten opeens met 5 euro omhoog, dit verklaren ze door de prijsstijgingen van de grondstoffen. Vind ik vreemd.

Sorry hoor, maar ik ben nu echt heel kritisch op elk product van B&F. Zou het eigenlijk niet vertrouwen tot een afhankelijk lab ze heeft getest.

Een maat van mij nam Vitamine D3 van B&F. Na bloedonderzoek bij de huisartshreek dat hij vitamine d tekort had... ???

Ik moest bij het nemen van die vitaminen telkens overgeven (srs) na 3 dagen ben ik er dan ook maar mee gestopt.
Zal ook wel iets niet kloppen

Wie weet is 90% van het B&F assortiment goedkope troep.
Consumenten worden vaak bedonderd. Niemand weet waar ze dat spul vandaan halen.

Je kan bijvoorbeeld ZMA pilletjes volstoppen met tarwemeel. Als je dit met veel producten doet ga je een rare W&V rekening krijgen, tenminstl erg verschillend tegenover andere bedrijven.
De winstmarge van Chinese bedrijven zijn ook niet zo hoog, kwantumkorting zal zo'n verschil niet kunnen verklaren.

Bij Muscle Meat verhogen ze soms de prijs met paar cent extra omdat ze niet anders kunnen. Want ja, dat is ook logisch als de leverancier een hogere prijs vraagt. Bij B&F gaan de kosten opeens met 5 euro omhoog, dit verklaren ze door de prijsstijgingen van de grondstoffen. Vind ik vreemd.

Sorry hoor, maar ik ben nu echt heel kritisch op elk product van B&F. Zou het eigenlijk niet vertrouwen tot een afhankelijk lab ze heeft getest.

De prijzen van grondstoffen voor Whey/Isolaat zijn niet verhoogd, heeft XXL en volgens mij Sportfood al verteld. Er moeten nu alleen opeens wat meer ( lees 20 + % ) goede grondstoffen in hun producten, dat maakt 't wel wat duurder ja. Nu zijn ze opeens in bijvoorbeeld hun Isolaat ook niet zoveel goedkoper meer dan XXL.

Ik heb wat posts verplaatst naar het andere topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/

Gelieve dit topic schoon te houden (dit wil zeggen alleen serieuze vragen en geen grappen/rellen/etc). Zolang BenF het open wilt houden moeten wij het modereren en zorgen dat het niet ontspoort. Ik ben net een half uur bezig geweest daarmee. Gelieve hier rekening mee te houden.

Leuk, dat van die vele juristen en een rechtenstudie, maar uit je reactie blijkt in ieder geval dat je op dit onderwerp de plank volledig misslaat. "gelijk wordt gesteld met de verkoper te kwader trouw" --> je praat poep.

De rechtspraak in België kan verschillen met die van Nederland maar wat ik zeg klopt.
Als je daar bewijs van wilt PM je maar, anders blijven we beter ontopic :)

Hey B&F ik geloof niet in de testresultaten die hier zijn geplaatst. De concurrentie wilt jullie zwartmaken door neppe uitslagen te plaatsen.
Laat je niet gek maken! Jullie zijn gewoon een top bedrijf!

Is this shit for real?

Als je echt boos bent op BnF zou ik aanraden om alle facebook-likes te verwijderen. En ook je vrienden en familie dit te laten doen. Een bedrijf is afhankelijk hiervan.

Tevens ook geen reclame meer lopen met flesjes en dergelijke.

Verder valt er denk ik niets te doen. De boardsponsoring zal wel stoppen aangezien ze niet meer reageren. Aangifte heeft geen enkele

zin.

brinta de beste start van de dag.

Pure Chlorella tabletten, wanneer zijn die weer op voorraad?

Net weer een bestelling geplaatst. C2859994.

:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven