Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een bestelling C2861523 misschien nog wat leuke testers[emoji57] bedankt Marv

Wanneer mailen jullie mij eens terug? Vroeger gebeurde dit vaak dezelfde dag nog...

Wanneer zal de Magnesium Citraat van eigen merk weer op voorraad zijn?

Inmiddels een maand geleden ruim mijn gesealde pot Whey Perfection terug gestuurd en het bedrag is nog steeds niet terug gestort.

RET nummer: 2569

Denk dat mensen er meer aan hebben gewoon B&F te mailen, contactformulier, of bellen, want geloof niet dat ze nog hier überhaupt reageren.

NEWSFLASH !!!​

Body en Fitshop neemt de gehele Europese markt over met Proteine slagroom!

Protein Slagroom bevat 11 gram zuiver Whey Isolaat, is low carb, nagenoeg suikervrij, bevat geen vet en een absoluut minimum aan kcal!

Protein Slagroom is jouw eiwitrijken "lifestyle" proteine room voor elk moment! Protein Slagroom bevat per fles 11 gram de meest hoogwaardigen Whey Isolaat eiwitten. Protein Slagroom is low carb, nagenoeg suikervrij, bevat geen vet en een absoluut minimum aan kcal. Protein Slagroom is er voor dit iedereen en past perfect bij een gezonde en sportieve lifestyles!
Kortom, een en al sensatie!

LET OP: vermijd inferieure kwaliteit!

Ralf

• Like
Waarderingen: JaSz
NEWSFLASH !!!​

Body en Fitshop neemt de gehele Europese markt over met Proteine slagroom!

Protein Slagroom bevat 11 gram zuiver Whey Isolaat, is low carb, nagenoeg suikervrij, bevat geen vet en een absoluut minimum aan kcal!

Protein Slagroom is jouw eiwitrijken "lifestyle" proteine room voor elk moment! Protein Slagroom bevat per fles 11 gram de meest hoogwaardigen Whey Isolaat eiwitten. Protein Slagroom is low carb, nagenoeg suikervrij, bevat geen vet en een absoluut minimum aan kcal. Protein Slagroom is er voor dit iedereen en past perfect bij een gezonde en sportieve lifestyles!
Kortom, een en al sensatie!

LET OP: vermijd inferieure kwaliteit!

Ralf

Vrouwelijke versie van GetXXL? :roflol::roflol:

Hey B&F ik geloof niet in de testresultaten die hier zijn geplaatst. De concurrentie wilt jullie zwartmaken door neppe uitslagen te plaatsen.
Laat je niet gek maken! Jullie zijn gewoon een top bedrijf!

De concurrentie wilt :rolleyes:

Het gebrek aan taalbeheersing doet vermoeden dat dit vanuit Heerenveen gepost is.

Weer een bestelling C2861523 misschien nog wat leuke testers[emoji57] bedankt Marv

Bedankt!

Zoals altijd mag je weer de beste service en de allerhoogste kwaliteit van ons verwachten. :cool:

Whey Perfection is de nummer één als het gaat om smaak, oplosbaarheid en eiwitgehalte. :D

Maak er wat moois van!

Ralf

Toch nog wat bestellen bij B&F.. verwacht dit keer wel wat extras, het liefst pre workout testers.

C2865990

kan ik de whey perfection nu ook als pre workout gebruiken?

Zojuist een bestelling bij xxl geplaatst.
Maak er wat leuks van!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven