Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is toch werkelijk niet te geloven hoe Body & Fitshop op elke mogelijk manier probeert dit in de doofpot te stoppen. Alle negatieve reviews bij Facebook zijn verwijderd, alle negatieve reviews op de eigen site worden niet doorgelaten, alle negatieve reviews bij Trustpilot worden nu in hoog tempo gerapporteerd voor verwijdering. Telkens als je denkt dat ze niet lager kunnen zinken, doen ze het toch. Van spartelen zak je alleen maar verder weg in het drijfzand.
De prijzen van grondstoffen voor Whey/Isolaat zijn niet verhoogd, heeft XXL en volgens mij Sportfood al verteld. Er moeten nu alleen opeens wat meer ( lees 20 + % ) goede grondstoffen in hun producten, dat maakt 't wel wat duurder ja. Nu zijn ze opeens in bijvoorbeeld hun Isolaat ook niet zoveel goedkoper meer dan XXL.
Volgens mij lachen ze ons vierkant uit op het BenF hoofdkantoorDit zijn voor heel Europa ongekende prijzen voor deze gegarandeerde kwaliteit.
Vergelijk de kwaliteit van Isolaat Perfection niet met Whey producten van vaak totaal onduidelijke herkomst zoals diverse Nederlandse en Europese (huis)merken deze aanbieden.
Bij ons kies je dus voor echte kwaliteit: elke verpakking Isolaat Perfection bestaat voor 100% uit Isolac® Instant Whey Protein Isolaat van Carbery Ireland. Bij ons weet je altijd zeker wat je koopt. Weet je dat bij jouw huidige leverancier ook?

Trust pilot is toch een onafhankelijke instantie? Hoe kan het dan wanneer er naar schatting 40+ goed onderbouwde reviews geplaatst worden ze alsnog worden verwijderd?
Trust pilot is toch een onafhankelijke instantie? Hoe kan het dan wanneer er naar schatting 40+ goed onderbouwde reviews geplaatst worden ze alsnog worden verwijderd?
nou laat maar. Als ik persoonlijke gegevens moet gaan sturen en Trust hier vrolijk mee aan de haal gaat en dit verder gaat verspreiden, haak ik af.Ik heb zelf ook een review geplaatst, maar kreeg de melding van Trust dat ik een factuur moet toevoegen als bewijs en dat deze naar B&F zal worden gestuurdnou laat maar. Als ik persoonlijke gegevens moet gaan sturen en Trust hier vrolijk mee aan de haal gaat en dit verder gaat verspreiden, haak ik af.
ja vond ik ook jammer. Als ik een factuurnummer invul weet B&F gelijk mijn naam, adress, telefoonnummer etc.