XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We willen er alles aan doen om deze ervaring te verbetering!

Ralf

Als B&F maar genoeg betaald is Trust pilot vast opeens ook niet zo onafhankelijk meer.

Guess so:(

B&F heeft dan blijkbaar de touwtjes in handen en ze gaan hier nog mee weg komen ook :mad:
Maar je moet dus ordernummers vermelden om een volwaardige review op thrustpilot te kunnen plaatsen, die dan specifiek over die bestelling gaan? Kun je niet gewoon je algemene ongenoegen vermelden, dus zonder order nr.?

Guess so:(

B&F heeft dan blijkbaar de touwtjes in handen en ze gaan hier nog mee weg komen ook :mad:
Maar je moet dus ordernummers vermelden om een volwaardige review op thrustpilot te kunnen plaatsen, die dan specifiek over die bestelling gaan? Kun je niet gewoon je algemene ongenoegen vermelden, dus zonder order nr.?
Zelfs met ordernummer zitten die raddraaiers reviews weg te jorissen:
Deze beoordeling is 33 uur geleden geleden door het bedrijf om de volgende reden gerapporteerd: bewijs van aankoop mist.

De Trustpilot Klantenservice is bezig met het verifiëren van deze beoordeling.

Wanneer het onderzoek klaar is, wordt de beoordeling verwijderd of teruggeplaatst op Trustpilot.
Zie je nu overal.

WTF mijn review is nu ook verwijderd door trustpilot, ordernnummer van een maadje of 1-2 geleden.

Nu ben ik het echt zat, tijd om over te gaan naar klacht.nl en klachtkompas.

trustpilot is dus niet onafhankelijk gezien ze klachten weghalen

trustpilot is dus niet onafhankelijk gezien ze klachten weghalen
Twitter inschakelen! Benieuwd hoe ze daar reviews zullen wegpleurissen ;)

30kztoi.png

Misschien kan keuringsdienst van waaarde wel een aflevering hierover maken (wellicht over supplementen in het algemeen!)

Nieuwe bestelling geplaatst: c2869000

Kunnen jullie sports multi erbij doen? Vorige waren gesprongen en jullie zouden vorige keer al erbij doen? Toen helaas niet gelukt

Extras zoude leuk zijn

Nieuwe bestelling geplaatst: c2869000

Kunnen jullie sports multi erbij doen? Vorige waren gesprongen en jullie zouden vorige keer al erbij doen? Toen helaas niet gelukt

Extras zoude leuk zijn

In de multivitamine zit 20% meer vulmiddel en bevat geen vitamine B & D, maar, wij maken er wat moois van

Tjonge jonge, 80% van de reviews worden verwijderd inderdaad... zogenaamd geen ordernummer. Het grappige is dat dit gedrag de argwaan alleen maar groter maakt.

Ik wil Jordi en consorten bedanken voor het aan het licht brengen van dit schandaal. Amen.

Heb mijn factuur naar ze gestuurd, kijken of mijn review weer verschijnt.

Tjonge jonge, 80% van de reviews worden verwijderd inderdaad... zogenaamd geen ordernummer. Het grappige is dat dit gedrag de argwaan alleen maar groter maakt.

Ik wil Jordi en consorten bedanken voor het aan het licht brengen van dit schandaal. Amen.

Wie is jordy dan :P

De kop in de Whey steken zullen wij natuurlijk niet doen, wij willen geen diabetes oplopen.

Ralf

Het begint er steeds meer op te lijken dat B&F er mee wegkomt.:mad:

Om b&f te naaien moet iedereen zn maandloon aan bodylab schenken. Zo kunnen ze voordeligere prijzen hanteren dan b&f.
Amen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven