MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja vond ik ook jammer. Als ik een factuurnummer invul weet B&F gelijk mijn naam, adress, telefoonnummer etc.

Als je bewijs van aankoop stuurt dan kan je aangeven dat B&F je factuurnummer niet mag zien. Heb ik ook gedaan en nu kreeg ik dit bericht:

[FONT=Lucida Sans Unicode,Lucida Grande,Tahoma,Verdana,sans-serif]Bedankt voor de documentatie.[/FONT] [FONT=Lucida Sans Unicode,Lucida Grande,Tahoma,Verdana,sans-serif]We hebben echter ook grove en beschuldigende taal teruggevonden in uw beoordeling(stitel) van bodyenfitshop.nl. Het is op Trustpilot geheel ok om niet totaal tevreden te zijn met uw aankoopservaring. Maar wij zijn sterk van mening dat iedereen zich op onze website thuis dient te voelen. Derhalve staan wij grove en beschuldigende taal in beoordelingen niet toe.[/FONT] [FONT=Lucida Sans Unicode,Lucida Grande,Tahoma,Verdana,sans-serif]Daarom hopen wij dat u ons, en de Trustpilot community, kan helpen, door het aanpassen van uw beoordeling en de grove en beschuldigende taal kan verwijderen.[/FONT]

Als je bewijs van aankoop stuurt dan kan je aangeven dat B&F je factuurnummer niet mag zien. Heb ik ook gedaan en nu kreeg ik dit bericht:

[FONT=Lucida Sans Unicode,Lucida Grande,Tahoma,Verdana,sans-serif]Bedankt voor de documentatie.[/FONT] [FONT=Lucida Sans Unicode,Lucida Grande,Tahoma,Verdana,sans-serif]We hebben echter ook grove en beschuldigende taal teruggevonden in uw beoordeling(stitel) van bodyenfitshop.nl. Het is op Trustpilot geheel ok om niet totaal tevreden te zijn met uw aankoopservaring. Maar wij zijn sterk van mening dat iedereen zich op onze website thuis dient te voelen. Derhalve staan wij grove en beschuldigende taal in beoordelingen niet toe.[/FONT] [FONT=Lucida Sans Unicode,Lucida Grande,Tahoma,Verdana,sans-serif]Daarom hopen wij dat u ons, en de Trustpilot community, kan helpen, door het aanpassen van uw beoordeling en de grove en beschuldigende taal kan verwijderen.[/FONT]

B&F zal ze wel wat geld toestoppen voor deze censuurpraktijken.

Wat een droeftoeters zijn het ook.

Ik geraak niet meer aangemeld op Trustpilot...?

Sinds het bekend is dat b&f zit te naaien, ben ik volledig klaar met b&f.

Zal mijn eiwitten bij XXL bestellen, en mijn supplementen heb ik nu bij iHerb besteld, scheelde mijn 100 euro op de locale prijzen.

Supps van b&f weg gegooid vertrouw die zooi ook niet.

Zullen ze bij B&F een heel crisisteam hebben zitten om de schade te beperken?

En geen Sniezel meer in de B&F topics :roflol:

Wat een bullshit!

2zoacsw.png

Mijn review:
Body en Fitshop belazert de boel al jaren door valse beweringen op hun labels van de producten van hun huismerkt te plaatsen! Na onafhankelijke tests bleek dat bij minstens 3 producten van hun huismerk meer dan 20% van de basis-grondstof ontbrak! Daarbovenop proberen ze dit te verbergen door hun reviews op hun website én Facebook uit te schakelen, en wordt iedere vraag of opmerking hierover onmiddellijk gecensureerd! Dieven! Leugenaars!
Zeg eens, hoe zou ik het dan wél moeten schrijven?!

Die post dus helemaal niet meer op DBB :D

Was ook fckn irritant. Samen met die Bartels etc... jammer wel want ze hadden vaak ook goede info. Maar
door dat hele B&F gezeik van hun altijd, vermijde ik ze als de pest en waren ze helemaal niet meer geloofwaardig

Wat een bullshit!

2zoacsw.png

Mijn review:

Zeg eens, hoe zou ik het dan wél moeten schrijven?!

Er aan toevoegen,:" de service van body en fitshop is zeer slecht. Op mijn vragen die ik als consument van hun huismerk heb wordt niet gereageerd of de vraag wordt weggelachen en strooien ze met kortingsbonnen. Body en fitshop is niet voor rede vatbaar en mede daardoor zijn ze naar mijn mening absoluut niet service gericht. "

Ze zeggen zelf heb het ook over de service. Dus als ze het dan niet gaan posten dan is dit zeker censuur en zijn ze niet onafhankelijk

Pfff... Het valt niet mee om je beoordeling definitief op Trustpilot geplaatst te krijgen. Ik had gisteravond netjes mijn ordernummer ingevoerd bij het plaatsen van de beoordeling. Vanochtend werd mijn beoordeling er af gehaald omdat B&F had gerapporteerd dat het aankoopbewijs ontbrak. Vreemd, aangezien B&F het ordernummer gewoon kan opvragen in hun systeem om te controleren dat deze aankoop inderdaad van mij was. Vervolgens heb ik een screenshot van mijn factuur naar Trustpilot opgestuurd. Dat is door hen netjes afgehandeld. Maar nu willen ze dat ik de tekst aanpas vanwege grof taalgebruik. Ik heb enkele uren geleden het woordje 'genaaid' in de titel vervangen door 'misleid', maar de aangepaste tekst is nog niet geplaatst...

Misschien moeten we slechte ratings geven aan trustpilot op trustpilot

Was ook fckn irritant. Samen met die Bartels etc... jammer wel want ze hadden vaak ook goede info. Maar
door dat hele B&F gezeik van hun altijd, vermijde ik ze als de pest en waren ze helemaal niet meer geloofwaardig

Nuttige info, k weet niet. Als elk product goed is....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven