Black Cobra
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
ja vond ik ook jammer. Als ik een factuurnummer invul weet B&F gelijk mijn naam, adress, telefoonnummer etc.
Als je bewijs van aankoop stuurt dan kan je aangeven dat B&F je factuurnummer niet mag zien. Heb ik ook gedaan en nu kreeg ik dit bericht:
[FONT=Lucida Sans Unicode,Lucida Grande,Tahoma,Verdana,sans-serif]Bedankt voor de documentatie.[/FONT] [FONT=Lucida Sans Unicode,Lucida Grande,Tahoma,Verdana,sans-serif]We hebben echter ook grove en beschuldigende taal teruggevonden in uw beoordeling(stitel) van bodyenfitshop.nl. Het is op Trustpilot geheel ok om niet totaal tevreden te zijn met uw aankoopservaring. Maar wij zijn sterk van mening dat iedereen zich op onze website thuis dient te voelen. Derhalve staan wij grove en beschuldigende taal in beoordelingen niet toe.[/FONT] [FONT=Lucida Sans Unicode,Lucida Grande,Tahoma,Verdana,sans-serif]Daarom hopen wij dat u ons, en de Trustpilot community, kan helpen, door het aanpassen van uw beoordeling en de grove en beschuldigende taal kan verwijderen.[/FONT]