AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestel enkel nog maar oats bij B&F, gisteren 30kg oats besteld, PostNL pakket geeft 25kg aan, wait wut?

Als je het echt wil weten moet je via KvK.nl hun jaarrekeningen downloaden.

Is die Whey nu wel weer goed is daar alweer een labtest van? Ik zag de laatste van 18-12-2014 http://www.supplementlabtest.com/te...t-en-micellar-casein-perfection-bodyenfitshop

:)
Body_en_fit_cijfers.png

Sinds begin januari herhaaldelijk gevraagd hoe het zat met hun Casein Perfection, hun labresultaten daarvan en of de Casein Perfection als ik die zou bestellen overeenkwam van batch met de pot die ze hebben gebruikt voor de test. Vanaf eerste week dit al gevraagd en kreeg toen het verhaal dat labreports onderweg waren en elk moment gepost zouden worden, maar nu blijkt dat ze de sample pas 15 januari hadden aangeleverd. En ze konden alleen zeggen dat ze achter de inhoud stonden van wat er in de potten zat, maar gewoon mij vertellen dat de Casein Perfection van een nieuwe batch was deden ze niet. Had echt de intentie nog een grote order te plaatsen hiervan want vind hun White Chocolate erg goed te doen (waarschijnlijk door de slechte specs en vele suikers, haha), maar heb uiteindelijk voor XXL's Night Protein gekozen. Ze zijn wat mij betreft echt heel dom bezig. Jammer! Denk dat het aantal werknemers volgend jaar wat minder zullen zijn, het is wachten op de eerste media die hier wat mee zullen gaan doen.

Ik heb toch maar weer een bestelling geplaatst...

Bij XXL

Lijkt net de politiek hier. Meerdere malen genaaid worden en dan blijven bukken voor dezelfde partij.

Het is een vooropgezet plan van xxl om body en fit in diskrediet te brengen. Dat mag toch wel bekend veronderstelt worden?

IllumiJuicy??

Serieus ik bedoel er is een link tussen die firma die de b en f supps heeft getest en xxl

De link is aanwezig bij de onderzoekers en xxl nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven