XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit nu op mobiel ik kom er op terug zsm

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Even tussendoor: krijg jij geen whey van xxl om b n f zwart te maken ofzo?

nee geen whey af en toe proteïne soep voor in het weekend.

het is 3 keer getest, en hun zijn telkens door de mand gevallen.

Gratis pot van 2270 gram binnen.

Ik blijf er gewoon bestellen. Gister ook weer een paar supps van now foods besteld. Blijft toch een van de goedkoopste en voor 10 uur besteld is volgende dag in huis. Huismerken koop ik er niet meer.

Het is door pummels als jij dat hun vrolijk doordoen, ongelofelijk

Denk niet dat het bij XXL oid beter is.

Return of B&F fanboy club.

Kan altijd andere shops een berichtje sturen en vragen hoe het zit met hun laagste-prijs-garantie voor een bepaald product. Als gegeven is dat je het bij hun afneemt ipv bij de concurrent als ze de prijs kunnen matchen dan kan ik me niet voorstellen dat ze dit niet zullen doen.

Natuurlijk hebben niet alle shops toegang tot dezelfde inkoop-korting, dit is volgens mij een reden dat de prijzen in aanbiedingen nog wel eens verschillen (als voorbeeld: toen de Iron Dream van Arnold/MusclePharm in de aanbieding was voor 16,50 bij B&F konden andere shops hier niet aan komen omdat ze die inkoop-deal hadden afgeslagen omdat d'r niet genoeg animo voor was ofzo).

Na het lezen van de labtest van B&F toch wel teleurgesteld. Dacht serieus dat door de grote volumes waarin ze hun handel afzetten, ze de marges laag konden houden en daardoor goedkoper konden leveren dan anderen. Ja, als je handel volstopt met goedkope vulmiddelen dan begrijp ik waarom de prijzen lager zijn. Volgens mij kan je de Whey Perfection standaard gebruiken als weightgainer door al die zooi waar het mee gemengd wordt. Wat mij helemaal slecht bevalt is het gedraai om de hete brei heen van B&F. Wees dan gewoon mans genoeg en zeg, klopt wat er uit de test komt. En zorg er voor als bedrijf dat je laat zien dat zaken verbeterd worden. Nu gaat het als een lopend vuurtje, en koopt niemand die zooi meer. Slechte crisiscommunicatie wat men uitgevoerd heeft. Ik zeg dag B&F huismerk, hallo XXL Nutrition!

Kan altijd andere shops een berichtje sturen en vragen hoe het zit met hun laagste-prijs-garantie voor een bepaald product. Als gegeven is dat je het bij hun afneemt ipv bij de concurrent als ze de prijs kunnen matchen dan kan ik me niet voorstellen dat ze dit niet zullen doen.

Natuurlijk hebben niet alle shops toegang tot dezelfde inkoop-korting, dit is volgens mij een reden dat de prijzen in aanbiedingen nog wel eens verschillen (als voorbeeld: toen de Iron Dream van Arnold/MusclePharm in de aanbieding was voor 16,50 bij B&F konden andere shops hier niet aan komen omdat ze die inkoop-deal hadden afgeslagen omdat d'r niet genoeg animo voor was ofzo).

Sommige shops zijn goedkoper/betere aanbiedingen omdat ze er minder indoen naar het schijnt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven