ja dat zei je al bewijs en bron?De link is aanwezig bij de onderzoekers en xxl nutrition
of krijg je gratis whey van zalf om dit hier te posten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat zei je al bewijs en bron?De link is aanwezig bij de onderzoekers en xxl nutrition
Het is een vooropgezet plan van xxl om body en fit in diskrediet te brengen. Dat mag toch wel bekend veronderstelt worden?

20% meer gaatjes?Proficiat. Zeker op tijd naar de tandarts gaan dan.
Ik bestel ook niet meer, maar waar kan ik dan wel betrouwbare whey bestellen?
Ik blijf er gewoon bestellen. Gister ook weer een paar supps van now foods besteld. Blijft toch een van de goedkoopste en voor 10 uur besteld is volgende dag in huis. Huismerken koop ik er niet meer.
Proficiat. Zeker op tijd naar de tandarts gaan dan.

Sportfood kwam er ook goed uit toch? Mag ook gezegd worden dan ofc.
vergeet sportfood nog wel eens.we gaan zo toch niet beginnen, hij heeft toch gelijk als hij daar wil kopen omdat een bepaald merk daar goedkoper is.Het is door pummels als jij dat hun vrolijk doordoen, ongelofelijk

Kan altijd andere shops een berichtje sturen en vragen hoe het zit met hun laagste-prijs-garantie voor een bepaald product. Als gegeven is dat je het bij hun afneemt ipv bij de concurrent als ze de prijs kunnen matchen dan kan ik me niet voorstellen dat ze dit niet zullen doen.
Natuurlijk hebben niet alle shops toegang tot dezelfde inkoop-korting, dit is volgens mij een reden dat de prijzen in aanbiedingen nog wel eens verschillen (als voorbeeld: toen de Iron Dream van Arnold/MusclePharm in de aanbieding was voor 16,50 bij B&F konden andere shops hier niet aan komen omdat ze die inkoop-deal hadden afgeslagen omdat d'r niet genoeg animo voor was ofzo).