Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pak m op daffy :o

blijf jij dan maar lekker whey perfection bestellen!!!
en maar raar vinden datje 15%bf hebt....

Ik blijf zeker geen whey perfection bestellen, maar ik ren ook niet gelijk naar XXL aangezien ik ervan uit ga dat deze bvb ook niet helemaal eerlijk is.

Maar blijkbaar heb ik iets gemist ofzo.

Ik blijf zeker geen whey perfection bestellen, maar ik ren ook niet gelijk naar XXL aangezien ik ervan uit ga dat deze bvb ook niet helemaal eerlijk is.

ja je hebt de testen gemist denk ik

zoek eens naar labresultaten.

Begrijp dat je graag even lollig wil doen, maar we hadden het nu even over niet-huismerk producten ;-)

Die rommelen ook regelmatig met hun producten ;)

En het zit zo dat de aankoop voor de shop niet altijd goedkoper is, maar dat ze hun winstmarge verkleinen op specifieke producten.

Dit kunnen ze doen door meer winst te maken op hun eigen huismerken waardoor ze de prijs kunnen verlagen van niet-huismerken.

Dus goedkoper is niet altijd eerlijker gezien het ene bedrijf telkens onder het andere moet gaan en dit kan op een bepaald punt niet meer eerlijk verlopen.

Dus je betaald voor een goed product best altijd een eerlijke prijs. Anders krijg je natuurlijk b&f taferelen.

Laatst bewerkt:
Ik heb nav Iron Dream contact gehad met XXL, en die zeiden dat het om een aanbieding ging die ook zij hadden gekregen maar niet op zijn ingegaan, en dat ze helaas niet die prijs konden matchen. Toen dus deze bij B&F gekocht. Het lijkt me dat zoiets gewoon een logisch verhaal is, of zeg je nu eigenlijk dat XXL hierover liegt en ze niet naar een dergelijk kleine marge toe willen gaan?

En tjah, ik acht de kans kleiner dat er gerotzooid wordt met de bekende A merken tov B&F huislijn. Dat lijkt me toch geen gekke verwachting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven