XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nav Iron Dream contact gehad met XXL, en die zeiden dat het om een aanbieding ging die ook zij hadden gekregen maar niet op zijn ingegaan, en dat ze helaas niet die prijs konden matchen. Toen dus deze bij B&F gekocht. Het lijkt me dat zoiets gewoon een logisch verhaal is, of zeg je nu eigenlijk dat XXL hierover liegt en ze niet naar een dergelijk kleine marge toe willen gaan?

En tjah, ik acht de kans kleiner dat er gerotzooid wordt met de bekende A merken tov B&F huislijn. Dat lijkt me toch geen gekke verwachting?

Is het dus wel want een hoop van de Amerikaanse wheys bevatten ook niet wat op t label staat, ook zat informatie over te vinden als je een beetje moeite doet.

Ik heb nav Iron Dream contact gehad met XXL, en die zeiden dat het om een aanbieding ging die ook zij hadden gekregen maar niet op zijn ingegaan, en dat ze helaas niet die prijs konden matchen. Toen dus deze bij B&F gekocht. Het lijkt me dat zoiets gewoon een logisch verhaal is, of zeg je nu eigenlijk dat XXL hierover liegt en ze niet naar een dergelijk kleine marge toe willen gaan?

En tjah, ik acht de kans kleiner dat er gerotzooid wordt met de bekende A merken tov B&F huislijn. Dat lijkt me toch geen gekke verwachting?

Zoals aangegeven en wat blijkt uit eerdere testen van Reddit (en consumerlab dacht ik) is de kans dus vrij groot. Dit was in 2012 dmv een stikstofanalyse.

Het gaat allemaal om winst. En amino spiking is legaal in de VS, dus je kan makkelijk je winst verhogen zonder dat iemand het merkt. Door die stikstofanalyses bestaat de kans dat ze naar dit over zijn gegaan, merk je er niets van. En een aminozuuranalyse is eenmaal duur om te organiseren voor meerdere producten.

Zover ik weet zitten XXL, sportfood en andere firma's al op een heel kleine winstmarge voor hun huisproducten. Dus wordt het moeilijk om onder de prijs te gaan met de niet-huisproducten. Dit ligt puur aan bepaalde firma's die door te rommelen met hun producten prijzen kunnen hanteren waar geen enkele eerlijke firma onder kan gaan. Dus dan moet de winst ergens anders van komen en moet je een keuze maken. Dus huisproducten laag en de rest iets hoger.

Van die aanbieding van Iron Dream is de vraag waarom ze daar niet op ingegaan zijn. Dat kan meerdere redenen hebben, maar heb ik geen antwoord op. Dat B&F niet heel eerlijk is lijkt me wel duidelijk.

Heb nog net een bestelling van b&f ontvangen. Wat random stuff zoals new foods vit c, tested vit d & een isopure isolaat.
Het enige dat ik momenteel gebruik van het huismerk b&f is de creapure creatine. Ik ga er wel vanuit dat deze werkt of wordt hierover ook het tegendeel beweerd?

Van de creatine van BenF krijg je 20% minder kracht!

Het is een vooropgezet plan van xxl om body en fit in diskrediet te brengen. Dat mag toch wel bekend veronderstelt worden?

Natuurlijk! XXL heeft contact gehad met de leverancier van BenF om overal 20% minder eiwitten in te doen. Is het al 1 april? BenF heeft dit zelf veroorzaakt door met hun huismerk te rommelen.

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

BenF speelt onder 1 hoedje met de Europese importeur van sportvoeding (Prometeus) vandaar de lage prijzen bij BenF.

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Voor iedereen die nog denkt dat BenF een eerlijk bedrijf is moet is goed naar hun eigen labtesten van de Isolaat Perfection kijken. Vergelijk de waarden van de labtest met de productomschrijving van de Isolaat Perfection. De productomschrijving staat vol met verkeerde waarden (leugens) om de verkoop te stimuleren.

Heb nog net een bestelling van b&f ontvangen. Wat random stuff zoals new foods vit c, tested vit d & een isopure isolaat.
Het enige dat ik momenteel gebruik van het huismerk b&f is de creapure creatine. Ik ga er wel vanuit dat deze werkt of wordt hierover ook het tegendeel beweerd?

Andere webshops zijn soms goedkoper met creapure. Denk dat het allemaal wel creatine is maar misschien niet allemaal creapure.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Zover ik weet zitten XXL, sportfood en andere firma's al op een heel kleine winstmarge voor hun huisproducten.

Hoe weet je dit?

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ---------- BenF speelt onder 1 hoedje met de Europese importeur van sportvoeding (Prometeus) vandaar de lage prijzen bij BenF.
Ik heb dit volgens mij al eens eerder gelezen zoiets, ja, dat zou het inderdaad wel verklaren.

Wat A-merken en hun gerotzooi neem ik aan dat jullie verwijzen naar deze resultaten...? Zie daar alleen wat Amerikaanse merken die ik niet echt onder de absolute premium/A-merken schaar, buitenom ON. Begrijp dat eerder hier afwijkingen van ongeveer 10% nog werden gerekend als binnen de marge. Ook kwamen er 2 hier en hier prima uit de test. Maar als jij slechte resultaten hebt van merken als Muscletech, Mutant, Musclepharm, Dedicated, ON, etc. dan laat ik mij graag overtuigen. Maar vooralsnog zijn dit de type merken die ik als premium/A-merken zie en volgens mij zijn hier geen recente resultaten van bekend over de whey bijv. die van grove afwijkingen spreken.

Shit tijdje niet meer op dbb geweest en ik heb wat gemist zo te zien.

Sinds nov meer dan 200,- uitgegeven aan b&f :mad:

Als al die zooi op is stap ik over op XXL ( zonde om weg te gooien )

BenF speelt onder 1 hoedje met de Europese importeur van sportvoeding (Prometeus) vandaar de lage prijzen bij BenF.
Nog beter, BenF IS Prometeus ;) Hoe denk je dat ze anders trainingen versieren met Kai, Phil,... Atleten die rechtstreeks in contact staan met Prometeus.

Nog beter, BenF IS Prometeus ;) Hoe denk je dat ze anders trainingen versieren met Kai, Phil,... Atleten die rechtstreeks in contact staan met Prometeus.

Oorspronkelijk was B&F van twee eigenaren, maar eentje heeft zich een paar jaar terug laten uitkopen. Ik meen dat een Amerikaanse partij zich toen heeft ingekocht met een groot belang, dus ik denk dat dat wellicht ook de reden is dat ze hier en daar wat handige connecties hebben. Dit was althans het verhaal wat in hun winkel in Zwolle destijds werd verkondigd aan klanten.

Andere webshops zijn soms goedkoper met creapure. Denk dat het allemaal wel creatine is maar misschien niet allemaal creapure.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Hoe weet je dit?

Door naar de grondstofprijzen te kijken en rekening houden met productiekosten.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Ik heb dit volgens mij al eens eerder gelezen zoiets, ja, dat zou het inderdaad wel verklaren.

Wat A-merken en hun gerotzooi neem ik aan dat jullie verwijzen naar deze resultaten...? Zie daar alleen wat Amerikaanse merken die ik niet echt onder de absolute premium/A-merken schaar, buitenom ON. Begrijp dat eerder hier afwijkingen van ongeveer 10% nog werden gerekend als binnen de marge. Ook kwamen er 2 hier en hier prima uit de test. Maar als jij slechte resultaten hebt van merken als Muscletech, Mutant, Musclepharm, Dedicated, ON, etc. dan laat ik mij graag overtuigen. Maar vooralsnog zijn dit de type merken die ik als premium/A-merken zie en volgens mij zijn hier geen recente resultaten van bekend over de whey bijv. die van grove afwijkingen spreken.

Dat zijn stikstofanalyses ;) Kunnen ze evengoed gevuld hebben met goedkope aminozuren, staat er ook duidelijk bij. Zoals bij de Whey Perfection dus het geval was.

Dus alleen dmv een aminozuuranalyse kan je dit met zekerheid zeggen.

die creapure creatine van body en fitshop daar voelde ik trouwens niks van ik moest alleen geregeld naar de wc.

Door naar de grondstofprijzen te kijken en rekening houden met productiekosten. ---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ---------- Dat zijn stikstofanalyses ;) Kunnen ze evengoed gevuld hebben met goedkope aminozuren, staat er ook duidelijk bij. Zoals bij de Whey Perfection dus het geval was. Dus alleen dmv een aminozuuranalyse kan je dit met zekerheid zeggen.

Helder, dat had ik even gemist.

welke had je dan van xxl?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven