nee blends zijn het best.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we gaan zo toch niet beginnen, hij heeft toch gelijk als hij daar wil kopen omdat een bepaald merk daar goedkoper is.
geen schelden waard![]()

Dat zeg je alleen maar omdat je dezelfde gierigaard bent
Voor een paar euro uit te sparen bestellen bij een bedrijf dat mensen bedriegt ?! Dan betaal ik wel iets meer
Van de creatine van b&f merkte ik ook totaal niks, nu eens die van xxl geprobeerd en hou meteen 3 kilo vocht vast.
Lekker zoet ook.
Ik heb er in een ander leven 1x besteld en dat was ook meteen de laaste keer, zo'n zoete zooi, bah, en nu weten we ook allemaal waarom dat zo was
Hey Ralf,
Zag je dochter bij Casting Couch, leuk.
Geen zorgen, ze maakte er zeker wat moois van.

Op de bodyenfitshopsite staan er nu "labtesten" bij hun whey producten, zijn die enigszins betrouwbaar of worden we nog steeds genaaid?

Door naar de grondstofprijzen te kijken en rekening houden met productiekosten.
---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------
Dat zijn stikstofanalysesKunnen ze evengoed gevuld hebben met goedkope aminozuren, staat er ook duidelijk bij. Zoals bij de Whey Perfection dus het geval was.
Dus alleen dmv een aminozuuranalyse kan je dit met zekerheid zeggen.
Als je offerte vraagt krijg je uiteraard eerst de basisprijs te zien voor minimum afname. Als je met tonnen tegelijk besteld zoals bij XXL & BenF zal die prijs uiteraard zakken. Die prijzen geven ze niet zomaar door, nogal normaal ook.Wat zijn de grondstofprijzen? Als de winstmarges toch zo laag zijn waarom hadden andere bedrijven xxl, bodylab de b & f wei niet laten testen (omdat het bijna niet mogelijk was om het aan die prijs aan te bieden)
Hey Ralf,
Zag je dochter bij Casting Couch, leuk.
Geen zorgen, ze maakte er zeker wat moois van.

Wat zijn de grondstofprijzen? Als de winstmarges toch zo laag zijn waarom hadden andere bedrijven xxl, bodylab de b & f wei niet laten testen (omdat het bijna niet mogelijk was om het aan die prijs aan te bieden)