Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wil zo bestelling plaatsen...(zat eerst in t verkeerde topic)
ik wil tijdens t uitgaan(techno feesten duren wel 5 a 6 uur) wat eiwitten of bcaa naar binnen kunnen werken...
Welke bcaa/aminos raden jullie aan voor zon moment?

Krijg je alweer naturel isolaat binnen? xx
Oja, ik wilde daarbij 2 potten mic caseine bestellen. Ik heb nu choco, en die smaak vind ik prima. Echter wilde ik ook eens cookie smaak proberen. Kun je ook met korting 2 potten bestellen als ik 1 choco en 1 cookies wil? Wil het wel graag proberen, maar heb er ook weer geen tientje extra voor over.

referentie: 136614
weer een nieuwe bestelling zie
heel de fitness weer bevoorraad lol![]()
sampletjes zijn altijd welkom, dan kunnen er nog wat meer mensen mee bestellen later, das nog meer kassakorting voor mij
![]()
Regel ik nu direct!Wat is het verschil tussen whey perfection en whey blend aangezien het 5eu scheelt
---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------
Sorry voor de 3 dubbele vraag , pc werkt niet...
Net maar een pot van de Whey Perfection besteld na de talloze goede commentaren hier op de site...
Weet niet of jullie nog leuke samples hebben?
ordernummer: 78041

Ligt eraan wat je mee naar binnen kan nemen. Anders wat eiwitrepen, want kan me niet voorstellen dat je op dat soort feesten met shakebekers naar binnen mag.![]()
eiwit reep zal wel kunnen ja.. ik ga even kijken voor een reep.
nog tips welke reep goed is...(wil geen caloriebom met suiker en chocola)
---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------
Wil het wel doen maar.....
Het referentienummer klopt niet![]()
[/QUOTE]
Berry Blast
Sunny Peach
Fresh Orange
Mijn favorieten op de gedeelde eerste plaats, eigenlijk mag Cookies er voor mij ook nog bij!
---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------
No Xplode NT is er nu ook in een Pot van 10 Servings.
Prijs 19,90 euro.

) pre workout/bcaa./eiwit/postworkout allemaal goed om te testen!
zo even een snelle tussendoor bestelling gedaan!
referentie 136637
(samples vorige x niet in de doos![]()
) pre workout/bcaa./eiwit/postworkout allemaal goed om te testen!
3 eiwit repen om te proberen en ter variatie NOX pump van Dorian Yates!
1 Carbrite Diet Bars * (Universal) Per stuk Banana Chocolate 1,90
1 Nitro-Tech Bars * (Muscletech) Per stuk Strawberry 2,70
1 Zero Impact Bars * (VPX Sports) Per stuk Peanut en Jelly 2,75
1 Ultimate NOX PUMP Formula (Dorian Yates)
zou t mogelijk zijn om ipv een bidon een shaker te krijgen?
daar heb ik er nu al genoeg van en maar 1 shaker
vriendelijk bedankt alvast weer

Kleine bestelling, maar wie het kleine niet eert...![]()
Regelen we ook nuAh nu al verzonden! Heb je dr nog wat samples bijgestopt ilco?![]()

Ok, ik heb vandaag een kleine test gedaan. Vandaag trainde ik 's morgens (meteen uit mn nest), en daarna at ik 300gr havermout met verscheidene noten (75gr), een mix van whey isolaat, whey perfection en een beetje micellar (in totaal zo'n 40~50gr shake). en nee, dat past niet in 1 kom, maar het is bruut lekkerZou best iets in het smaak aroma kunnen zijn, moet wel eerlijk zijn dat ik het eigenlijk ook niet weetOptimum Casein wordt best veel verkocht een heb het eigenlijk niet eerder vernomen.

Hee B&F!
Zie net dat de Perfect Protein Matrix Vanilla Caramel smaak niet te bestellen is wanneer kan ik deze bestellen?![]()
Ok, ik heb vandaag een kleine test gedaan. Vandaag trainde ik 's morgens (meteen uit mn nest), en daarna at ik 300gr havermout met verscheidene noten (75gr), een mix van whey isolaat, whey perfection en een beetje micellar (in totaal zo'n 40~50gr shake). en nee, dat past niet in 1 kom, maar het is bruut lekker
Nu heb ik er voor het eerst sinds een paar dagen 10gr Optimum Nutrition Micellar ingedaan. Dit was rond een uur of 11. Ik merkte al rond een uur of 17 toen ik even in de spiegel keek dat er een klein puistje op mn voorhoofd zat met zo'n wit puntje. Dat is zo'n 6 uur na het eten ervan, wel erg toevallig. Voorhoofd voelt ook al iets gevoeliger aan.
Ik weet dat puistjes kunnen ontstaan en ik ben echt geen dramaqueen mocht ik er eentje hebben... Maar ik heb hier dus echt nooit last van, in ieder geval niet gewoon 'pointblank' op mijn voorhoofd. Maar 6 uur na inname... ik vind het wel erg toevallig. Ik weet dat dit geen medisch forum is ghehe, maar iemand anders mening hierover?