MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ B&F shop
Bedankt voor je advies. Zodra m'n potje whey perfection op is bestel ik de stack (Whey perfection en TMS). Doe het nu gewoon op mono en de WP.

Net wel ff de black cats besteld. Had vorige sample ontvangen bij bestelling, ging daar super lekker op (duurloop en kracht). Zijn er toevallig nog wat samples van andere smaken Whey Perfection? Heb nu chocolade.
óf een sampletje van de TMS? Die zou ik heul errug graag ontvangen :p:)
Ref. nr: 136752

Gr.
SWAT

Van de TMS hebben we geen samples. Ik regel wel even wat Whey Perfection samples.:)

:) thnkz

Ilco, super bedankt! :rolleyes: (136451)
De TNT komt trouwens altijd nét als ik onder de douche sta.. :o

Beste Body en fit, heb juist bestelling geplaatst (Mass FX)
Referentie nummer: 136732

Is het mogelijk om wat samples mee te sturen??

Alvast bedankt

Net weer een bestelling gedaan.
136850.
Zou je er wat leuks van kunnen maken:).
groetjes

Hoe was je vakantie Ilco?

Nog nagedacht over mn suggestie? (PM):D

Was Mass & Muscle gisteren ook al in de aanbieding?:o

Was Mass & Muscle gisteren ook al in de aanbieding?:o

Nee, net:cool:

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Hoe was je vakantie Ilco?

Nog nagedacht over mn suggestie? (PM):D

Goed:) weer was niet geweldig maar wel lekker uitgerust nu:D

De PM heb ik over nagedacht en we gaan donderdagmiddag even overleggen of/hoe we dit kunnen doen en/of het praktisch haalbaar is.
Het idee was zeker goed, ik heb het ook direct opgeslagen:D

Ah.. Die bestel ik ook maar even dan, wilde deze gisteren al meebestellen maar nu moet het maar:D

Referentie: 136890

Zaterdag bestelt en nog niks binnen, echt sloom die lui van de TNT.

Doen we, dank je voor de bestelling:)

Paketjes zijn binnen; prima snel bezorgd :)
Helaas zat er geen (crack oid) sample bij . Wel netjes op de sticker geprint overigens, die geplakt was op de factuur. :/

Creatine was een andere dan besteld, maar dat is prima. Het opgestuurde merk is een van m'n favorieten; siert de kast weer :D

Een wat vreemde vraag misschien: ik zie dat jullie voor de producten van eigen merk soms van die vreemde hoeveelheden hanteren: 908 en 2270 gram. Dat zijn volgens mij maten die je krijgt als je ronde Amerikaanse gewichten in lbs. omrekent naar grammen. Maar waarom gebruiken jullie die vreemde gewichten voor jullie eigen merkproducten? Zijn dat dan producten die uit Amerika komen en die jullie omlabelen? Want als je zelf die potten laat vullen, kies je toch voor afgeronde gewichten als 1 kg, 2 kg of 2,5 kg?!?

Een wat vreemde vraag misschien: ik zie dat jullie voor de producten van eigen merk soms van die vreemde hoeveelheden hanteren: 908 en 2270 gram. Dat zijn volgens mij maten die je krijgt als je ronde Amerikaanse gewichten in lbs. omrekent naar grammen. Maar waarom gebruiken jullie die vreemde gewichten voor jullie eigen merkproducten? Zijn dat dan producten die uit Amerika komen en die jullie omlabelen? Want als je zelf die potten laat vullen, kies je toch voor afgeronde gewichten als 1 kg, 2 kg of 2,5 kg?!?

Nope, zijn eigenlijk standaard gebruikte maten in de sportvoeding. Inderdaad overgenomen van:D De eiwitten komen allemaal uit de EU:) (Volactive)

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Paketjes zijn binnen; prima snel bezorgd :)
Helaas zat er geen (crack oid) sample bij . Wel netjes op de sticker geprint overigens, die geplakt was op de factuur. :/

Creatine was een andere dan besteld, maar dat is prima. Het opgestuurde merk is een van m'n favorieten; siert de kast weer :D

:D Foutje pakt goed uit!

Zaterdag bestelt en nog niks binnen, echt sloom die lui van de TNT.

Body en fit shop verwerkt zelf wel orders die op zaterdag besteld zijn maar
gaat volgens mij pas maandag weg,(logostiek tnt) dus dinsdag in huis.

Beter kan je vrijdag voor 17.00 uur een bestelling doen dan heb jij je pakketje zaterdag binnen.
In het weekend bestellen is dinsdag binnen
Dit betreft zending in nederland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven