AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee jongens net weer ff een bestelling gedaan ;).

ref: 136932
zouden jullie er misschien nog wat sampies bij kunnen doen?:D

Is er nou alweer naturel isolaat?:P

Body en fit shop verwerkt zelf wel orders die op zaterdag besteld zijn maar
gaat volgens mij pas maandag weg,(logostiek tnt) dus dinsdag in huis.

Beter kan je vrijdag voor 17.00 uur een bestelling doen dan heb jij je pakketje zaterdag binnen.
In het weekend bestellen is dinsdag binnen
Dit betreft zending in nederland.

Volgens mij komt die vandaag ook niet meer.

Oh ik zie het al, aflevering 1 dag vertraagd staat er.

Laatst bewerkt:
Nee, net:cool:

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Goed:) weer was niet geweldig maar wel lekker uitgerust nu:D

De PM heb ik over nagedacht en we gaan donderdagmiddag even overleggen of/hoe we dit kunnen doen en/of het praktisch haalbaar is.
Het idee was zeker goed, ik heb het ook direct opgeslagen:D

ah..mooi ! weer was hier ook niet al te best...:p

:D:thumbs:

@ body en fitshop , zijn jullie grondstoffen getest dat ze niet te hoge vervuilde metalen hebben ?

jullie huismerk ?

Nope, zijn eigenlijk standaard gebruikte maten in de sportvoeding. Inderdaad overgenomen van:D De eiwitten komen allemaal uit de EU:) (Volactive)

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

:D Foutje pakt goed uit!

Was geen foutje, die andere was op. :)
Je hebt alleen m'n verhaal over geen ontvangen sample genegeerd :(

Hallo B & F shop

Krijg je als je twee potten van 5Lb Whey Perfection koopt ook twee shakebekers?
Ik en een vriend willen namelijk gewoon samen bestellen. En hoe groot zijn de shakebekers?
En jullie doen niet aan extra korting als je meerdere potten van hetzelfde besteld? Alleen als je de grotere potten besteld?

Was geen foutje, die andere was op. :)
Je hebt alleen m'n verhaal over geen ontvangen sample genegeerd :(

We hadden geen Crack samples. Als je de volgende keer bestelt maak ik het dubbel goed met je:cool: Geef mij wel even direct het referentienummer door dan na bestellen.

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Referentienummer: 136268

thx:)

Deze is direct door ons verwerkt. Heeft echt een dag vertraging bij de TNT. De status heb ik ook even via email naar je gezonden:)

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

Body en fit shop verwerkt zelf wel orders die op zaterdag besteld zijn maar
gaat volgens mij pas maandag weg,(logostiek tnt) dus dinsdag in huis.

Beter kan je vrijdag voor 17.00 uur een bestelling doen dan heb jij je pakketje zaterdag binnen.
In het weekend bestellen is dinsdag binnen
Dit betreft zending in nederland.

precies:)

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

Hee jongens net weer ff een bestelling gedaan ;).

ref: 136932
zouden jullie er misschien nog wat sampies bij kunnen doen?:D

deze is direct verwerkt en verzonden. Wordt straks al aangeboden:D

Is er nou alweer naturel isolaat?:P

Nee, helaas nog niet:o

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

@ body en fitshop , zijn jullie grondstoffen getest dat ze niet te hoge vervuilde metalen hebben ?

jullie huismerk ?

Ja, alle eiwitten ed komen ook uit de EU (Volac) en voldoen aan de meest strenge uit qua grondstof en productie.:) (ISO 22.000 - GMP - HACCP normering)

Goedemorgen,

Ik ben bezig om Creapure te bestellen, maar ik zoek er ook een shakebeker bij.. maar kan deze niet vinden op de site, hoe duur kost een beker? :D

Hallo B & F shop

Krijg je als je twee potten van 5Lb Whey Perfection koopt ook twee shakebekers?
Ik en een vriend willen namelijk gewoon samen bestellen. En hoe groot zijn de shakebekers?
En jullie doen niet aan extra korting als je meerdere potten van hetzelfde besteld? Alleen als je de grotere potten besteld?

Zet dan even bij "opmerkingen" - graag 2 shakers. De shakers hebben allemaal een standaard inhoud, uit m'n hoofd 800ml. Op de Whey Perfection kunnen we helaas geen verdere kortingen geven anders dan aangegeven ivm de inkoopprijs.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Goedemorgen,

Ik ben bezig om Creapure te bestellen, maar ik zoek er ook een shakebeker bij.. maar kan deze niet vinden op de site, hoe duur kost een beker? :D

shakers (2,50)

Laatst bewerkt:
Thanks dude, maar ben ik nou zo scheef omdat ik het balkje "accesoires" niet kan vinden? :rolleyes::p

edit// voor mijn adres staat D'n, maar dit word aangegeven als D/'n. Is dit erg? of moet ik het veranderen naar Den?

Nee, maakt niets uit, is niet erg. Dat gaat bij TNT automatisch is de correctie..

Nee, maakt niets uit, is niet erg. Dat gaat bij TNT automatisch is de correctie..

Oke top man, ga even langs de bank en dan mijn bestelling plaatsen.

Is het mogelijk om iets van een goodie te krijgen? Tshirtje of wat dan ook? .. samples al voldoende.

bvd (Post mijn ref. nummer zometeen.)

edit///

Hartelijk dank voor uw bestelling!
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen, en zullen deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Een bevestiging van uw bestelling is verzonden naar uw e-mail adres.

ref nummer: 137075

Laatst bewerkt:
Geef mij het referentienummer even door;) Dat maak ik de fout direct goed maandag:)

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Ja. Dank je, voor de bestelling:)

kan niet anders zeggen dan dat het meer dan keurig is afgehandeld!waar voor dank!
Mag ook wel eens gezegt worden!

Oke top man, ga even langs de bank en dan mijn bestelling plaatsen.

Is het mogelijk om iets van een goodie te krijgen? Tshirtje of wat dan ook? .. samples al voldoende.

bvd (Post mijn ref. nummer zometeen.)

edit///

Hartelijk dank voor uw bestelling!
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen, en zullen deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Een bevestiging van uw bestelling is verzonden naar uw e-mail adres.

ref nummer: 137075

Done:) Jij, ook bedankt voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

kan niet anders zeggen dan dat het meer dan keurig is afgehandeld!waar voor dank!
Mag ook wel eens gezegt worden!

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

dubbel, klinkt veelbelovend. :thumb:
Na zo'n belofte kun je snel een nieuwe bestelling verwachten. ;)

:d Altijd goed!!

Graag gedaan, alvast bedank! Kan niet wachten tot morgen haha:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven