Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net de Whey perfection chocola binnen!!! Hij smaakt goed!!! Helemaal top weer!!!
Alleen zijn jullie de beker vergeten..Dus moet even mn oude opzoeken!!!
(dan even het referentienummer doorgeven) Anders maak ik het bij je volgende bestelling goed
Graag gedaan, alvast bedank! Kan niet wachten tot morgen haha![]()

Net m'n bestelde Black Burn binnen gekregen. Tesamen met Whey Perfection samples en PWO samples. Helemaal super!
Maandag beginnen met met de Black Burn, ben benieuwd!
Dank je!! Hou ons maar op de hoogte, ben wel benieuwd..Als je wilt kan ik een beker nasturen(dan even het referentienummer doorgeven) Anders maak ik het bij je volgende bestelling goed
Ref nummer is: 136580
Kan met deze pot wel even voorruit dus zou wel relaxt zijn..Wellicht ook nog die sample die ik dankzij mijn verkeerde ref nr heb gemist erbij?
Ik weet het, vraag wel veel...ik zie het wel wat je er van kan maken!
Als je wilt kan ik een beker nasturen(dan even het referentienummer doorgeven) Anders maak ik het bij je volgende bestelling goed
Ref nummer is: 136580
Kan met deze pot wel even voorruit dus zou wel relaxt zijn..Wellicht ook nog die sample die ik dankzij mijn verkeerde ref nr heb gemist erbij?
Ik weet het, vraag wel veel...ik zie het wel wat je er van kan maken!
Ik regel het wel even voor je!![]()
Beste B&F shop,
Is er een groot verschil tussen jullie vloeibare amino's en de amino tabs die momenteel in de aanbieding zijn?
.
.
.
momentje lol
.
Heb de 10lbs maar genomen aangezien dat weer wat geld scheelt en ik aanneem dat het toch goed is as always
Kunnen er misschien wat samples bij? En hopelijk een shaker die niet kapot is
Bedankt alvast! (Ref: 137155)
Te gek, dat wilde ik binnenkort eens gaan uitproberen

Ga binnenkort nog even wat meer smaken bestellen, maar eerst even goed kijken wat een beetje lekker combinaties zullen zijn.Net mijn bestelling binnengekregen.
Top service.
Alleen 1 kleine nadeel, omdat ik bij me bestellingen altijd shakebekers erbij krijg heb ik ze opgespaart.
Gooi ik net me oude beker weg, schenk ik in me nieuwe beker melk komt het eruit via een scheur.
Ok die ook weg, nieuwe beker schroef ik open breekt het 'schroefdraad' van de beker.
Toch wel eenmomentje lol
Laatste shakebeker gelukkig nog perfect.

Hee jongens heb vandaag me bestelling binnen gehad ref: 136932 3x perfect protein matrix vanilla ice smaak en een pot result!
Maar toen ik de doos openmaakte en de eerste pot eruit haalde bleek deze kapot te zijn en omdat hij onderste boven was ingepakt lag er heel veel whey in de doos wat uit alle hoeken van de doos kwam, toen lag hier de heleboel onder met poeder :S
zonde van me whey:S
verder alles prima.

Zo, toch maar even snel weer een bestelling geplaatst, want volgens mij is mijn whey morgen al weer op. Dit keer weer Whey Perfection, maar nu is vanille uitproberenHeb de 10lbs maar genomen aangezien dat weer wat geld scheelt en ik aanneem dat het toch goed is as always
Kunnen er misschien wat samples bij? En hopelijk een shaker die niet kapot is
Bedankt alvast! (Ref: 137155)
Ik heb er ook een Defender Bodyfat caliper bijgenomen, die is wel goed genoeg toch denk ik?
De caliper is volgens mij prima. Versturen we vandaag voor je!!Ilco, Ik heb net wat betsteld met nummer 137143 (3 pakken dextrose, en 2 pakken animal protein bars) weet je nog of het is gelukt met samples ?

Zie ik nou het nou goed dat er in de lijst 'verwachte producten' een shitload aan Olimp spul staatTe gek, dat wilde ik binnenkort eens gaan uitproberen
En tijdje bezig met jullie nieuwe Isolaat, top spul
Inmiddels leuke blend;
20gr Isolaat (Cookies)
20gr Perfection (Cookies)
15gr Micellar (Chocola)
Dat door de havermout heen 's morgens met 50gr noten, goud! Heerlijk, en houd de eiwit afgifte weer even bezig tot de lunchGa binnenkort nog even wat meer smaken bestellen, maar eerst even goed kijken wat een beetje lekker combinaties zullen zijn.
Van de Isolaat en de Perfection zijn eigenlijk alle smaken lekker
Micellar vind ik persoonlijk het lekkerst in cookie of berry.Ik heb net getraind met de combinatie Total Muscle Solution en Magic EAA; wat werken die samen goed zeg!![]()
Deze twee producten zijn samen heel effectief. Zal eens kijken of we daar een vaste combi van kunnen maken
Even een vraagje, wil de 100% isolaat bestellen, kan echter nergens de smaak naturel vinden...terwijl in het verhaaltje wel wordt gesproken over 93% eiwitgehalte, indien gekozen wordt voor naturel.
(althans miscommunicatie tijdens het bestellen) We moeten dus even wachten, nog enkele weken helaas..TOP!
BlackCats besteld en nu al binnen. + 3x sample whey perfection verschillende smaken. Super bedankt!
![]()
en graag gedaan!komt binnen een paar dagen een grote bestelling van moi
laatst zei je pm volgende keer je ref nummer.
rond welke tijd ben je online en zal ik je pmen.
anders mis ik je weer![]()
Als je 's avonds bestelt zie ik de PM ook op tijd. Komt goed!!