AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilco bedankt voor de service en alles!!! zoals gezegd stond het gister voor de deur :D

Zal ik doen, klopt jij bent Ilco en desbetreff. persoon Laurens right? Het gaat om in ideal link ivm met een deal die niet op de site staat. Zal nu eerst naar het werk en bel daarna wel ff als ik nog geen mail heb tegen die tijd (y)

Zal ik doen, klopt jij bent Ilco en desbetreff. persoon Laurens right? Het gaat om in ideal link ivm met een deal die niet op de site staat. Zal nu eerst naar het werk en bel daarna wel ff als ik nog geen mail heb tegen die tijd (y)

Klopt:) Laurenz zal het ongetwijfeld netjes regelen. Komt helemaal goed.

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Ilco bedankt voor de service en alles!!! zoals gezegd stond het gister voor de deur :D

Ik hoop dat TNT-post dadelijk door de straat heen scheurt :D kan niet wachten

zit op track & trace te kijken, maar wat betekend:

01.09.2010: Envoi trié au centre de tri

02.09.2010:
Envoi trié au centre de tri

Laatst bewerkt:
Alles voor 3 besteld is volgende dag in huis? dan w8 ik even af tot 2 uur met mailen of bellen.

Laurenz beantwoord elke dag zijn mail?

groet

Alles voor 3 besteld is volgende dag in huis? dan w8 ik even af tot 2 uur met mailen of bellen.

Laurenz beantwoord elke dag zijn mail?

groet

Als je gisteren voor 4 uur hebt besteld, is het meestal de volgende dag binnen!

Je hebt een trace nummer gehad in je mailtje, daar kun je kijken waar je pakketje is. Ik heb gisteren ochtend besteld, nu staat er op TNT:

- 02.09.2010: Chauffeur is onderweg

Hoppa. En op Laurens zijn mail beantwoord weet ik niet, vast en zeker wel!

Ik heb het nog niet besteld, het gaat om een deal tussen ons. En daarvoor andere betalingslink ideal link nodig heb ;).

net bestelling gedaan ref. 137313. Kan je aub zorgen voor wat staaltjes? Bedankt!

Ik kan niet wachten om de nieuwe pre work out van B&F te proberen,
ja ik weet het Ilco ik moet nog een paar weekjes geduld hebben.
Zucht...... ahum nog 1,2 of 3 weekjes?
Fijne voortzetting van de dag toegewenst.:)

Welke nieuwe pre workout?
Ik ben gek op pre workouts :brew:

zojuist even gebeld, goede service, nog niet gemerkt maar vriendelijk te woord gestaan iig.

Ik hoop dat TNT-post dadelijk door de straat heen scheurt :D kan niet wachten

zit op track & trace te kijken, maar wat betekend:

01.09.2010: Envoi trié au centre de tri

02.09.2010:
Envoi trié au centre de tri

Aangekomen in distributiecentrum...:cool:

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Ik heb het nog niet besteld, het gaat om een deal tussen ons. En daarvoor andere betalingslink ideal link nodig heb ;).

Al geregeld?

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Misschien dat ik een apart topic begin in Supps reviews. Maar zal je wel info sturen over begin- en eindresultaat

ok:)

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

net bestelling gedaan ref. 137313. Kan je aub zorgen voor wat staaltjes? Bedankt!

Ai, te late reactie (had werkzamheden buiten de deur vanmorgen)
Zet volgende keer dit ook even bij "opmerkingen" als je bestelt dan gaat het zeker goed. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

:) Thanks.

Ik weet het eigenlijk niet precies maar echt heel lang zal het niet meer duren. Misschien dat ik volgende week een meer exacte levertijd heb:cool: Geef het dan wel even door..

hebben jullie ook een soort whey zoals de bulk whey van jullie concurrent (xxl:p) maar wat qua kwaliteit misschien nog beter is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven