XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Handig zon gratis shakebeker :D thx

• Like
Waarderingen: B&F
Ik zag net de B&F Special Stack, Geweldige prijs !!!!
Had ik maar een weekje gewacht:(.

Wel een aardige Stack dachten we zo:cool:

B&F Special Stack

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Handig zon gratis shakebeker :D thx

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Op de site zag ik iets staan van 2 samples (whey) bij elke bestelling.
Echter zaten deze er niet bij.
Wilde juist zo wel ff checken of de andere smaken oke zijn.

Wel weer mega snelle levering. En ben ondertussen verslaafd.

Geeft mij het referentienummer maar even:)

Ilco

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Hoi, bestelling geplaatst
eventuele samples zijn welkom:D

referentie: 139035

Dank je:) Doen we, morgen in huis.

-Ilco

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

:D Je moet de Pre-workout zeker gaan testen

:D Zitten inderdaad een paar nieuwe ingredienten in. Ik denk dat ik woensdag de tekst online kan hebben. Ik laat het direct weten. :) Je krijgt ook sampling van mij (andere leden ook:D) dat ben ik heeeeeel benieuwd naar jullie reactie. We hebben al een klein groepje mensen laten testen, aan de hand van de reacties kan ik bijna niet meer wachten!

Shit, en dan heb ik 4 weken geen preworkout gebruikt, geen creatine e.d.
alleen maar om de nieuwe preworkout te testen, zit al een paar weekjes in spanning ( kijk maar x posts terug) en dan lees ik: we hebben al een klein groepje mensen laten testen, sure Ilco, nog 10 tot 14 dgn.:mad:

• Like
De preworkout is zeker heftig. Ik zeg er verder niet veel over, maar leuk wordt het zeker. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Shit, en dan heb ik 4 weken geen preworkout gebruikt, geen creatine e.d.
alleen maar om de nieuwe preworkout te testen, zit al een paar weekjes in spanning ( kijk maar x posts terug) en dan lees ik: we hebben al een klein groepje mensen laten testen, sure Ilco, nog 10 tot 14 dgn.:mad:

Geen zorgen, dan is het effect alleen maar groter straks. Mensen op de zaak waren de proefkonijnen. Resultaten waren goed!

We werden groen, groot en sterk. ;)

-Leon

Laatst bewerkt:
Jullie hebben wel erg veel vertrouwen in die preworkout.
Ben nu wel erg benieuwd!!

• Like
Is er ook een goeie pre workout zonder creatine (voor de off cyclus).

Hallo, ik heb weer een bestelling gedaan Referentie nummer: 139055 maar ik heb al genoeg shakebakers en bidons van jullie dus of die weggelaten kunnen worden:). Samples zijn uiteraard welkom;)

vriendelijke groet,

Spitfire

• Like
Jullie hebben wel erg veel vertrouwen in die preworkout.
Ben nu wel erg benieuwd!!

Klopt:) - wij kennen het effect, de werking, de ingredienten...

Ilco

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Hallo, ik heb weer een bestelling gedaan Referentie nummer: 139055 maar ik heb al genoeg shakebakers en bidons van jullie dus of die weggelaten kunnen worden:). Samples zijn uiteraard welkom;)

vriendelijke groet,

Spitfire

Reeds ingepakt en klaar voor verzending.

Dank je!:)

Ilco

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Is er ook een goeie pre workout zonder creatine (voor de off cyclus).

Anadraulic Pump

-Ilco

Ilco

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Reeds ingepakt en klaar voor verzending.

Dank je!:)

Ilco

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Anadraulic Pump

-Ilco

Tnx, die gaat gelijk in 't mandje :cool:

Ilco

:D :brew:[Afbeelding niet meer beschikbaar] :bierbang: :zuip::eek:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Moet altijd ff wennen aan nieuwe smaak chocola, maar als dat eenmaal zo is:D
Zou er wel 10 per dag kunnen drinken, alleen het geld groeit niet op mijn rug:D

probeer eens 2 scoops choco door je havermout! :D:meal:

• Like
Tnx, die gaat gelijk in 't mandje :cool:

:) Thanks

-Ilco

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

:D :brew:[Afbeelding niet meer beschikbaar] :bierbang: :zuip::eek:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

probeer eens 2 scoops choco door je havermout! :D:meal:

Ben benieuwd hoeveel scoops je van de Pre-workout nodig gaat hebben.:D

Ben zeer benieuwd naar de Pre-Workout. Hopelijk met een snuifje geranamine :meal:

• Like
Ben zeer benieuwd naar de Pre-Workout. Hopelijk met een snuifje geranamine :meal:

We gaan elk ingredient tot op de mg weergeven. :) Geranamine zit erin:D

Er zitten enkele echt nieuwe ingredienten in, die je (nog:D) niet in andere pre-workouts als Crack, No Xplode, Jack3D of .. terugvindt. Je moet het echt proberen en voelen:cool:

-Ilco

We gaan elk ingredient tot op de mg weergeven. :) Geranamine zit erin:D

Er zitten enkele echt nieuwe ingredienten in, die je (nog:D) niet in andere pre-workouts als Crack, No Xplode, Jack3D of .. terugvindt. Je moet het echt proberen en voelen:cool:

-Ilco
Ik heb nu Jack3d icm E-911, 400 mg cafeïne en Result! waar ik echt super op ga... Ben benieuwd naar de toegevoegde ingrediënten !

Ik heb nu Jack3d icm E-911, 400 mg cafeïne en Result! waar ik echt super op ga... Ben benieuwd naar de toegevoegde ingrediënten !

Wow, veel stimulanten. De nieuwe pre-workout bevat niet eens zo heel veel stimulanten maar de werking is enorm heftig, qua energie ed maar ook de pomp is giga en langdurig dat heb ik nog niet eerder zo mogen ervaren. Ik zelf heb eigenlijk nog nooit zulke hoge verwachtingen gehad van een product. :)

-Ilco

Je neemt 't tegelijk? :eek:

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Wanneer krijgen jullie PAM weer binnen?

Wow, veel stimulanten. De nieuwe pre-workout bevat niet eens zo heel veel stimulanten maar de werking is enorm heftig, qua energie ed maar ook de pomp is giga en langdurig dat heb ik nog niet eerder zo mogen ervaren. Ik zelf heb eigenlijk nog nooit zulke hoge verwachtingen gehad van een product. :)

-Ilco

Je neemt 't tegelijk? :eek:

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Wanneer krijgen jullie PAM weer binnen?

Ja, ik reageer namelijk nauwelijks op stimulanten ... En dan ben ik nog niet hyper :D

Ilco of Leon,
Wanneer komt PAM weer binnen?

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven