- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m57
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag net de B&F Special Stack, Geweldige prijs !!!!
Had ik maar een weekje gewacht.

Op de site zag ik iets staan van 2 samples (whey) bij elke bestelling.
Echter zaten deze er niet bij.
Wilde juist zo wel ff checken of de andere smaken oke zijn.
Wel weer mega snelle levering. En ben ondertussen verslaafd.

Hoi, bestelling geplaatst
eventuele samples zijn welkom
referentie: 139035
Doen we, morgen in huis.
Je moet de Pre-workout zeker gaan testenZitten inderdaad een paar nieuwe ingredienten in. Ik denk dat ik woensdag de tekst online kan hebben. Ik laat het direct weten.
Je krijgt ook sampling van mij (andere leden ook
) dat ben ik heeeeeel benieuwd naar jullie reactie. We hebben al een klein groepje mensen laten testen, aan de hand van de reacties kan ik bijna niet meer wachten!

Shit, en dan heb ik 4 weken geen preworkout gebruikt, geen creatine e.d.
alleen maar om de nieuwe preworkout te testen, zit al een paar weekjes in spanning ( kijk maar x posts terug) en dan lees ik: we hebben al een klein groepje mensen laten testen, sure Ilco, nog 10 tot 14 dgn.![]()

Jullie hebben wel erg veel vertrouwen in die preworkout.
Ben nu wel erg benieuwd!!
- wij kennen het effect, de werking, de ingredienten...Hallo, ik heb weer een bestelling gedaan Referentie nummer: 139055 maar ik heb al genoeg shakebakers en bidons van jullie dus of die weggelaten kunnen worden. Samples zijn uiteraard welkom
vriendelijke groet,
Spitfire

Is er ook een goeie pre workout zonder creatine (voor de off cyclus).
Klopt- wij kennen het effect, de werking, de ingredienten...
Ilco
---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------
Reeds ingepakt en klaar voor verzending.
Dank je!
Ilco
---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------
Anadraulic Pump
-Ilco

Klopt- wij kennen het effect, de werking, de ingredienten...
Ilco
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Moet altijd ff wennen aan nieuwe smaak chocola, maar als dat eenmaal zo is
Zou er wel 10 per dag kunnen drinken, alleen het geld groeit niet op mijn rug![]()

Thanks![]()
![]()
---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------
probeer eens 2 scoops choco door je havermout!![]()

Ben zeer benieuwd naar de Pre-Workout. Hopelijk met een snuifje geranamine![]()
Geranamine zit erin
) niet in andere pre-workouts als Crack, No Xplode, Jack3D of .. terugvindt. Je moet het echt proberen en voelen
Ik heb nu Jack3d icm E-911, 400 mg cafeïne en Result! waar ik echt super op ga... Ben benieuwd naar de toegevoegde ingrediënten !We gaan elk ingredient tot op de mg weergeven.Geranamine zit erin
Er zitten enkele echt nieuwe ingredienten in, die je (nog) niet in andere pre-workouts als Crack, No Xplode, Jack3D of .. terugvindt. Je moet het echt proberen en voelen
-Ilco
Ik heb nu Jack3d icm E-911, 400 mg cafeïne en Result! waar ik echt super op ga... Ben benieuwd naar de toegevoegde ingrediënten !

Ik heb nu Jack3d icm E-911, 400 mg cafeïne en Result! waar ik echt super op ga... Ben benieuwd naar de toegevoegde ingrediënten !

Wow, veel stimulanten. De nieuwe pre-workout bevat niet eens zo heel veel stimulanten maar de werking is enorm heftig, qua energie ed maar ook de pomp is giga en langdurig dat heb ik nog niet eerder zo mogen ervaren. Ik zelf heb eigenlijk nog nooit zulke hoge verwachtingen gehad van een product.
-Ilco
Je neemt 't tegelijk?
---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------
Wanneer krijgen jullie PAM weer binnen?

[/COLOR]
Geeft mij het referentienummer maar even
Ilco

Ja, ik reageer namelijk nauwelijks op stimulanten ... En dan ben ik nog niet hyper![]()

Komt de volgende keer wel
Choco verveeld me nooit, dus maak me niet zo druk.
Doe nu een 2 maand met een pot, dus over 2 maanden een nieuwe bestelling en dan smeek ik je wel om samples![]()