MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze pre-workout gaat je verwachtingen overtreffen:cool: We leggen de lat hoog:D

:eyebrow:

Is er ook een goeie pre workout zonder creatine (voor de off cyclus).

ik denk aan de pre wo power pil? :)
geeft een lekkere boost, leuk tijdens een off-periode

Wow, veel stimulanten. De nieuwe pre-workout bevat niet eens zo heel veel stimulanten maar de werking is enorm heftig, qua energie ed maar ook de pomp is giga en langdurig dat heb ik nog niet eerder zo mogen ervaren. Ik zelf heb eigenlijk nog nooit zulke hoge verwachtingen gehad van een product. :)

-Ilco

pomp pomp pomp!!!!!!!!!!! :D

Ilco of Leon,
Wanneer komt PAM weer binnen?

Heb Ilco even met de zweep wakker gemaakt. Hij zal hier zo snel mogelijk op antwoorden. :thumbs:

-Leon

P.s Karma gegeven voor het wachten. :D

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

pomp pomp pomp!!!!!!!!!!! :D

Zonder caffeine is X-pand ook een goede.

-Leon

• Like
Waarderingen: eleo
Ilco of Leon,
Wanneer komt PAM weer binnen?

Dat is helaas totaal onbekend, ik ben bezig met een vervangend product:cool:

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Origineel gepost door Imperator
Referentie nummer: 138026
net mn bestelling ontvangen, eindelijk weer aan de shakes
alleen geen samples, pwo spul was leuk geweest

nog niks ontvangen :(

:rolleyes: misschien morgen, wacht even af en geef mij anders even een PM. Komt goed:)

-ilco

Wil niet muggeziften, maar op die whey perfection zakjes staat er de smaak + milkshake en dan langs de achterzijde meng het met 250ml water.. Mss een idee om in de toekomst water of melk te zetten, of melk of event. water :p

Laatst bewerkt:

:headbang: I'm an idiot.. Die heb ik net gekocht! :P
Kun je dat als pre workout gebruiken? Ik bedoel, ik verwacht dat 't een kleine boost geeft, maar niet meer dan dat. Kan me niet voorstellen dat je 't zelfde krijgt als met bv No Xplode oid.

FF testen binnenkort dan; bestelling doe ik toch pas maandag middag 17.59 :D

Sorry, vrijdagmiddag dip. ;)

-Leon
Ik hoor dat de Power Pill hier uitkomst kan bieden :knipoog: :D

En bedankt voor je aanbeveling, ik ga ff lezen.

wil niet ziften maar zit crea in en hij zocht iets zonder crea :grinny:

En ik zocht ook niet iets dat UITVERKOCHT is :P
Leon zit echt in een dip :laugh:

Dat is helaas totaal onbekend, ik ben bezig met een vervangend product:cool:

-ilco

Wanneer verwacht je dit ongeveer?

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:59 ----------

Heb Ilco even met de zweep wakker gemaakt. Hij zal hier zo snel mogelijk op antwoorden. :thumbs:

-Leon

P.s Karma gegeven voor het wachten. :D

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Zonder caffeine is X-pand ook een goede.

-Leon

Karma terug voor 't zwepen van Ilco :whip:

Hallo,

ik zit momenteel in de cut en neem alleen Whey Perfection van BFShop. Heeft het veel nu als ik momenteel ook Total Muscle Solution van BFshop zou bijnemen?

Of heeft dit veel meer nut tijdens het bulken?

grt.

:headbang: I'm an idiot.. Die heb ik net gekocht! :P
Kun je dat als pre workout gebruiken? Ik bedoel, ik verwacht dat 't een kleine boost geeft, maar niet meer dan dat. Kan me niet voorstellen dat je 't zelfde krijgt als met bv No Xplode oid.

FF testen binnenkort dan; bestelling doe ik toch pas maandag middag 17.59 :D

als je echt een effect zoals no-xplode wilt hebben raad ik je dit aan:
2caps pré-wo, schepje citrulline malate, schepje beta alanine, 4 caps muscle & pump xtreme
qua aankoopprijzen is dit wel ff slikke maar met zo een pot citr of beta ala doe je echt lang mee!

Hallo,

ik zit momenteel in de cut en neem alleen Whey Perfection van BFShop. Heeft het veel nu als ik momenteel ook Total Muscle Solution van BFshop zou bijnemen?

Of heeft dit veel meer nut tijdens het bulken?

grt.
yes, kan zeker de hoeveelheid WMS in de TMS zal je glycogeenpijl niet hard beïnvloeden. je gaat veel baat hebben bij de BCAA's die erin zitten om tijdens je cut niet al te veel spiermassa te verliezen.. voor de rest crea, no, herstel, ... enkel maar ingrediënten die zullen bijdragen tot je trainingen! :eyebrow:

• Like
Waarderingen: eleo
Hey, 1e keer dat ik bij B&F besteld heb, jammer genoeg is er iets mis gegaan. Ik heb 2 x 300gr beta analine besteld, maar er zit maar één keer beta analine in de doos. Ik had ook 20 van die lose sachets whey perfection besteld, alleen normaal krijg je toch extra samples? Ik tel er precies 20.

Gr

order 138276

edit; bij nadere inspectie zie ik dat 3 zakjes lichtelijk beschadigd zijn (scheurtje waaruit poeder loopt

Is er al naar gekeken?

Body & Fitshop,

Hebben jullie ook eiwit repen waar ongeveer 45 gram eiwit in zit?
Kon het helaas niet vinden. Sportfood verkoopt ze wel maar heb daar geen ervaring mee.

Groetjes,

Wanneer verwacht je dit ongeveer?

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:59 ----------

Karma terug voor 't zwepen van Ilco :whip:[/QUOTE]

:D de vervanger verwacht ik eind volgende week (hoop ik dan:cool:

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Nee,(even gemist, sorry!) maar bij deze. Ik regel dit maandagochtend zelf wel even voor je.
Komt goed:)

-ilco

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Body & Fitshop,

Hebben jullie ook eiwit repen waar ongeveer 45 gram eiwit in zit?
Kon het helaas niet vinden. Sportfood verkoopt ze wel maar heb daar geen ervaring mee.

Groetjes,

Nee, de meeste repen bevatten 22-30 gram eiwit. De max zijn de Wow Bars deze bevatten 35 gram per reep.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Gewaagde uitspraak gezien 't feit dat hij pas reageert op cocktailtje Jack3d, E-911, 400 mg cafeïne en Result! :p

Leon heef lef:D

Nu maar hopen dat we het waar maken!

-ilco

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Wil niet muggeziften, maar op die whey perfection zakjes staat er de smaak + milkshake en dan langs de achterzijde meng het met 250ml water.. Mss een idee om in de toekomst water of melk te zetten, of melk of event. water :p

Nee, gee muggeziften, het was mij ook al opgevallen:cool: Je hebt helemaal gelijk:D

-ilco

Zijn de Wow Bars goed te combineren bij het cutten? Dus geen slechte vette o.i.d? Ik wil het voornamelijk op school eten, 1 per dag.

Zijn de Wow Bars goed te combineren bij het cutten? Dus geen slechte vette o.i.d? Ik wil het voornamelijk op school eten, 1 per dag.

Bij cutten zou ik voornamelijk kijken naar de carbs en niet zozeer naar vetten. Inprincipe kan je de bars combineren in de cut als je totale kcal aan het eind van de dag maar goed is.

-Leon

Nee,(even gemist, sorry!) maar bij deze. Ik regel dit maandagochtend zelf wel even voor je.
Komt goed:)

-ilco

Weet je wat, hou die pot maar even vast. Ik vind de whey perfection zo goed dat ik binnen nu en week waarschijnlijk een grote hoeveelheid bestel. Scheelt weer in de verzendkosten. Hoop dat je dan wel wat leuks voor me kan doen ;).

Gr

Weet je wat, hou die pot maar even vast. Ik vind de whey perfection zo goed dat ik binnen nu en week waarschijnlijk een grote hoeveelheid bestel. Scheelt weer in de verzendkosten. Hoop dat je dan wel wat leuks voor me kan doen ;).

Gr

Dat is een mooi compliment:) De nazending is al verwerkt, morgen in huis. Ik maak er evengoed wel iets moois van voor je;)

Dus als ik het goed begrijp:

Voor en na training TMS, tijdens de training EAA. Of is de EAA overbodig tijdens de training? En wat voor effect heeft TMS als je het enkel na de training en op rustdagen neemt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven