Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als ik het goed begrijp:

Voor en na training TMS, tijdens de training EAA. Of is de EAA overbodig tijdens de training? En wat voor effect heeft TMS als je het enkel na de training en op rustdagen neemt ?

Overdag kan EAA ook, maar neem het dan wel met stukje fruit.

EAA em BCAA's kunnen prima tijden de training. TMS heeft altijd nut, maar sommige middelen (creatine,arginine etc ) hebben net zoveel voordeel voor de training. Als een pre-workout bv. :)

Of bedoel je met iets anders als ''effect''?

-Leon

Overdag kan EAA ook, maar neem het dan wel met stukje fruit.

EAA em BCAA's kunnen prima tijden de training. TMS heeft altijd nut, maar sommige middelen (creatine,arginine etc ) hebben net zoveel voordeel voor de training. Als een pre-workout bv. :)

Of bedoel je met iets anders als ''effect''?

-Leon

Ik bedoelde meer het herstellende effect ervan wanneer je het voor de training neemt. Als je een andere PWO gebruikt (of geen), heeft TMS dan een mindere werking dan wanneer je het voor en na de training neemt? Ik train namelijk nog wel eens wanneer ik daar net de tijd voor heb, en dus geen 30/45min. van te voren een PWO heb genomen.

EAA tijdens de training. Na de training kun je EAA mengen met TMS. Als je TMS na je training neemt en op rustdagen bijvoorbeeld 's ochtends dan blijft de werking voor prestaties, herstel en opbouw prima intact.

-ilco

Wanneer krijgen jullie die PAM spray weer binnen? hij staat al een tijdje op 'uitverkocht' :(

Wanneer krijgen jullie die PAM spray weer binnen? hij staat al een tijdje op 'uitverkocht' :(

Ja, eigenlijk geen idee. Ze weten het bij de importeur ook niet:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Dat heb ik ook gevraagd, zie vorige pagina.
Het is uitverkocht, en er komt iets anders voor in de plaats.

Ben ook benieuwd.

Ja, een zelfde idee. Nog even afwachten:cool: ik hoop nog deze week.

-ilco

Ik bedoelde meer het herstellende effect ervan wanneer je het voor de training neemt. Als je een andere PWO gebruikt (of geen), heeft TMS dan een mindere werking dan wanneer je het voor en na de training neemt? Ik train namelijk nog wel eens wanneer ik daar net de tijd voor heb, en dus geen 30/45min. van te voren een PWO heb genomen.

gaat prima, ik pak wel eens crack pre-wo en TMS post-wo.. pak toch die TMS nog post-wo voor zijn herstellende werking :D

Ik heb zojuist een pot Whey Perfection Vanilla besteld. Ik hoop dat de smaak net zo goed is als banaan en berry blast want die smaken super!

Zou ik een sample van creamy coconut of cookies and cream of sunny peach of strawberry erbij mogen?

Referentie nummer: 139624

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist een pot Whey Perfection Vanilla besteld. Ik hoop dat de smaak net zo goed is als banaan en berry blast want die smaken super!

Zou ik een sample van creamy coconut of cookies and cream of sunny peach of strawberry erbij mogen?

Ik regel het direct even voor je:) Dank je, voor de bestelling en natuurlijk morgen in huis..

-ilco

Zie net dat er van de Detour low sugar bars enkel nog de chocolate chips smaak is. Wanneer komen de andere smaken weer binnen?

Vanille is super zelfs met water smaakt het goed, en een sterke smaak dat ook.

heerlijk dat je bij jullie voor 6e nog kan bestellen en het morgen in huis hebt
ideaal voor de werkende man :D

Referentie nummer: 139774

wat samples mag altijd !

mvg,

Natural test ziet er goed uit!
Jullie zijn de eerste in de Benelux die met een DAA-product op de markt komen. En dan is het ook nog eens het goedkoopste versie die ik al ben tegengekomen in Europa! :thumbs:

Hallo Bodyenfitshop,

ik heb zopas een bestelling geplaatst van (combi) Whey Perfection - TMS en een doos E-911. Ik weet dat er een gratis shakebeker bij zit maar die hoeft niet. Ik heb er enkele.

Is het mogelijk (als dat jullie niet meer kost) daar een vetmeter in de plaats voor te leveren?

Alvast bedankt.

De betaling is zojuist via Fortis gedaan.

Referentie nummer: 139822

Zojuist weer eens een bestelling geplaatst, maar voor de 2e keer nu lukt het betalen met mister cash niet:mad:. Ik dacht even snel wat te bestellen zodat het deze week nog aankomt, maar dat feestje ging dus weer niet door.

Ik krijg elke keer ofwel een kader met "id verloren" of een of andere error... Ik gebruik windows 7 en firefox.

Bij xxl werkt mister cash wel gewoon, dus ik denk dat de fout ergens bij jullie ligt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven