Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natural test ziet er goed uit!
Jullie zijn de eerste in de Benelux die met een DAA-product op de markt komen. En dan is het ook nog eens het goedkoopste versie die ik al ben tegengekomen in Europa! :thumbs:

jeppaaaaa kan wel eens van pas komen naar de toekomst toe :D

Succes iedereen! Op- en aanmerkingen zijn welkom! J

-Leon

je vergeet kwark of mic superior in je dieet! verder zal ik dit weekend het eens wat dieper bekijken voor je :)

Nee, want anders zouden de resultaten niet betrouwbaar zijn.

Mijn ervaring is dat het meten van vet en lichaamsgewicht zeer sterk moment gebonden is. Vooral als je nagaat dat je na het laden van koolhydraten het gewicht sterk toeneemt en vet relatief hetzelfde kan blijven of zelfs kan dalen. Verder merk ik gewoon sterk verschil sinds ik zo hoog in de eiwitten zit.

Vergeet niet, spieren zijn grotendeels water. :)

-Leon

Héél sterk moment gebonden, beste meet je standaard altijd s'ochtends na ochtendtoilet

jeppaaaaa kan wel eens van pas komen naar de toekomst toe :D

je vergeet kwark of mic superior in je dieet! verder zal ik dit weekend het eens wat dieper bekijken voor je :)

Héél sterk moment gebonden, beste meet je standaard altijd s'ochtends na ochtendtoilet

Mijn theorie is om juist whey voor het slapen te nemen. Dit zorgt ervoor dat snachts het lichaam vet als brandstof kan aanspreken, inplaats van de langzame afgifte van casseine.

-Leon

Mijn theorie is om juist whey voor het slapen te nemen. Dit zorgt ervoor dat snachts het lichaam vet als brandstof kan aanspreken, inplaats van de langzame afgifte van casseine.

-Leon

op twee punten twijfel ik over je redenering:
1) klopt dat vet de grootste energieleverancier is, maar calorie verbruik snachts is zo laag dat dat niet significant gaat zijn.. kan je beter trage eiwitten hebben om je spieren te voorzien gedurende de hele nacht
2) check de cijfers hieronder, je bent beter af met de mic superior tijdens de nacht

mic casein
Samenstelling per dosering van 25 gram:
KJ 392,50
Kcal 93,50
Eiwit 22,50 gram
Koolhydraten 0,10 gram
Vet 0,27 gram
whey perfection
Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Dat is zeer vriendelijk van u, maar als u het nu verstuurt dan komt het vrijdag aan. Ik laat het pakket op een ander adres aankomen, aangezien ik niet thuis ben overdag. Op dit adres is enkel vrijdag niemand aanwezig, het is dus beter om het gewoon volgende week te laten aankomen.

Toch bedankt.

ps: er is wel 1 ding dat u voor mij zou kunnen doen. Als ik me niet vergis worden er 2 gratis whey perfection samples meegegeven? Ik zou zeer graag de smaak kokos eens proberen, als u deze bij mijn bestelling kunt meegeven, zou ik dat zeker appreciëren :). Mijn referentienummer is 139805.

Ok, het probleem met Mistercash is trouwens 100% opgelost:)

-ilco

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

:D foutje

-ilco

Een aantal vraagjes:

Wat is het verschil tussen Perfect Protein Matrix en Whey Perfection? Omdat er wel een prijs verschil inzit.

En voor in de toekomst een vraag de Lean Gain die jullie gaan leveren kan die gewoon mijn whey shake vervangen of moet ik naast Lean Gain nog wel een aparte whey shake nemen?

Alvast bedankt!

Een aantal vraagjes:

Wat is het verschil tussen Perfect Protein Matrix en Whey Perfection? Omdat er wel een prijs verschil inzit.

En voor in de toekomst een vraag de Lean Gain die jullie gaan leveren kan die gewoon mijn whey shake vervangen of moet ik naast Lean Gain nog wel een aparte whey shake nemen?

Alvast bedankt!

De Whey Perfection is in grootverpakking goedkoper omdat we deze ook groter kunnen inkopen. De Whey Perfection bevat pure Whey, Perfect Protein Matrix bevat 5 eiwitbronnen en is een goede shake voor overdag en ook 's avonds.

De Lean Gain gaat de meest hoogwaardige Gainer in de markt worden. We streven ernaar op elk vlak de beste keus in kwaliteit en prijs aan te bieden. In elk segment de beste koop! Je kunt deze heel goed tussen de maaltijden of als maaltijdvervanger nemen. Je kunt de whey eventueel vervangen. Per 100 gram krijg je 40 gram eiwit binnen en 60 gram koolhydraten (0 suikers!) dus je calorie-inname gaat wel omhoog als je een zelfde hoeveelheid eiwit uit shakes wilt halen. Als dit ook de bedoeling is dan kun je dit met Lean Gain op een gemakkelijke manier doen.

Zojuist pot TMS besteld, ben zeer benieuwd!

zal je geen spijt van hebben :cool: geen wonderen verwachten maar ik merkte toch wel beter herstel e.d.
als de nieuwe pre-wo er is ga ik denk ik een combo doen, pre dan pre-workout power en post TMS voor mn herstel

Ik neem pre altijd caff pillen. Hoop dat het als pre-wo een killer is :cool:

Uw bestelling is verzonden. :coffeepc: mooi :D

Zojuist pot TMS besteld, ben zeer benieuwd!

:thumb:Gaat je goed bevallen

-ilco

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

zal je geen spijt van hebben :cool: geen wonderen verwachten maar ik merkte toch wel beter herstel e.d.
als de nieuwe pre-wo er is ga ik denk ik een combo doen, pre dan pre-workout power en post TMS voor mn herstel

Die combi is een heel goed idee:) Aanrader!

Pre-workout Power voor de training en Total Muscle Solution erna voor herstel. veel beter kan het bijna niet worden:D
Zal ik er een leuke combi aanbieding van maken?

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Ik neem pre altijd caff pillen. Hoop dat het als pre-wo een killer is :cool:

Uw bestelling is verzonden. :coffeepc: mooi :D

We zijn heeeel snel:D

-ilco

Pre workout power is de nieuwe pre workout? Ziet er goed uit!

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Wat gaat hij btw kosten?

Pre workout power is de nieuwe pre workout? Ziet er goed uit!

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Wat gaat hij btw kosten?

Dank je:) We verwachten er ook heel erg veel van. Klinkt misschien onbescheiden maar we verwachten hiermee echt de gevestigde orde "grote" merken compleet mee weg te vegen. We krijgen samples dus iedereen kan het voor zichzelf beoordelen:cool:

De prijs:

900 gram voor 34,90
20 sachets voor 29,90

De introductie zal ergens midden/eind volgende week zijn.

PRE-WORKOUT POWER

Komt er een introductieaanbieding? :)

Komt er een introductieaanbieding? :)

Dat is de introductieaanbieding:D

Nee, serieus. Gegeven de ingredienten kan het ECHT niet goedkoper, sterker nog eigenlijk zelfs....:cool:
We wilden echter geen enkele concessie doen aan de samenstelling.
Pre-Workout Power moest echt mindblowing en uniek worden qua kracht/werking. Dat is gelukt maar dan kunnen er geen ingredienten uit om de prijs te drukken. (we willen op elk vlak alleen nog het allerbeste!!):cool:

-ilco

Yo, ik heb mijn betaling juist volbracht met mister cash. na de betaling werd ik naar dit scherm doorgestuurd.

14t2bus.png

moet ik mij zorgen maken?

het bedrag is van mijn rekening en heb geen mail of bestel id gehad...

Dat is de introductieaanbieding:D

Nee, serieus. Gegeven de ingredienten kan het ECHT niet goedkoper, sterker nog eigenlijk zelfs....:cool:
We wilden echter geen enkele concessie doen aan de samenstelling.
Pre-Workout Power moest echt mindblowing en uniek worden qua kracht/werking. Dat is gelukt maar dan kunnen er geen ingredienten uit om de prijs te drukken. (we willen op elk vlak alleen nog het allerbeste!!):cool:

-ilco

Da's begrijpelijk.
Ben zéér benieuwd :cool: Ga 'm ook zeker bestellen. :thumbs:

hahah ik ben zeer benieuwd naar jullie eigen pre-workout.
Ik heb al een shitload aan pre-workouts gehad, eigenlijk alles wat er maar op de markt te vinden is.
De samenstelling ziet er al heel erg goed uit en ik zie ingredienten die idd nog niet bij andere pre's zijn gebruikt top!

hahah ik ben zeer benieuwd naar jullie eigen pre-workout.
Ik heb al een shitload aan pre-workouts gehad, eigenlijk alles wat er maar op de markt te vinden is.
De samenstelling ziet er al heel erg goed uit en ik zie ingredienten die idd nog niet bij andere pre's zijn gebruikt top!

Welke zijn dat dan ???

Yo, ik heb mijn betaling juist volbracht met mister cash. na de betaling werd ik naar dit scherm doorgestuurd.

14t2bus.png

moet ik mij zorgen maken?

het bedrag is van mijn rekening en heb geen mail of bestel id gehad...

:cool: Ik zoek het direct uit. Wat had je in bestelling en welk bedrag?

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Da's begrijpelijk.
Ben zéér benieuwd :cool: Ga 'm ook zeker bestellen. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Klopt, bijvoorbeeld Pycnogenol .. ook het totaal aan ingredienten in deze samenstelling vindt je echt nog nergens en daar zijn we best trots op:cool:

Wat is het verschil tussen Kre alkalyn efx of de pro de inhoud snap ik 60 of 120! Heb net de normale besteld bij jullie om deze eens te proberen hoor er goede verhalen over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven